Email

@motor-forum.nl als emailadres

  • Ja

    Stemmen: 9 56,3%
  • Nee

    Stemmen: 7 43,8%

  • Totaal aantal stemmers
    16

FireBug

Die hard MF'er
2 feb 2003
305
0
Eindhoven
Ik weet niet of dit al een keer eerder is geopperd, maar is het een leuk idee om voor de mensen die hier interesse in hebben, een email account voor ze te creeeren op dit forum met @motor-forum.nl als domein ?

Dan zal er wel een pop/smtp server moeten worden geinstalleerd, of een goede forwarder worden gezocht, maar t lijkt mij persoonlijk wel leuk..

Interesse?
 
Ik heb net JA gestemd,

wie wou het waarom niet?

K vind het een goed idee, mits het haalbaar is...
 
Ik zie dat eerlijk gezegd niet zo zitten. De server heeft het momenteel al behoorlijk zwaar als het een beetje druk is, en dat zal er niet beter op worden als ie ook nog mailserver moet worden. Bovendien gaat zoiets nogal veel HD ruimte vreten. Er zijn momenteel iets van 6000 geregistreerde gebruikers. Dit zijn lang niet allemaal actieve accounts natuurlijk, maar het moet dan wel toegankelijk zijn voor alle users. Dus een paar GB ruimte moet je er ziz voor reserveren.
Ook zijn er al plenty diensten op Inet waar je een gratis email account kunt krijgen.
 
Ik zie dat eerlijk gezegd niet zo zitten. De server heeft het momenteel al behoorlijk zwaar als het een beetje druk is, en dat zal er niet beter op worden als ie ook nog mailserver moet worden. Bovendien gaat zoiets nogal veel HD ruimte vreten. Er zijn momenteel iets van 6000 geregistreerde gebruikers. Dit zijn lang niet allemaal actieve accounts natuurlijk, maar het moet dan wel toegankelijk zijn voor alle users. Dus een paar GB ruimte moet je er ziz voor reserveren.
Ook zijn er al plenty diensten op Inet waar je een gratis email account kunt krijgen.
En Orpheus zijn fan en spammail vergen als zo ontzettend veel van het arme beestje... :+
 
Je moet het zeker niet doen als t (veel) performance van het forum vergt. Ik heb ook geen idee hoeveel mensen werkelijk een mf-mailaccount willen..
 
lijkt mij leuk maar zoals gezegd onodig. Performance gaat voor en ook krijg je een hoop spam enz. Dus heb je idd veel gb's nodig.
 
Of simpel mailforwarding doen.. maar ik zou het niet de problemen en moeite waard vinden. Ik heb zelf ook aantal sites en ga dat dus echt niet allemaal instellen voor m'n users, los van de risico's die eraan vast zitten als je honderden mensen een account op je server geeft. (en de mailtjes elke dag van mensen die iets niet snappen).
 
Het grootste nadeel is IMO dat hier flink misbruik van gemaakt kan gaan worden. Spammers/hackers/etc kunnen dan weer lekker spelen via dat account...en wie wordt daar op aangekeken...juist...
 
Terug
Bovenaan Onderaan