Emailen zo als vroeger

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Nu kan ik me herinneren dat vroeger toen de andere layout er nog was je gebruikers kon e-mailen.

Is dat over?
 
Dat kan nog steeds hoor.. gewoon op klikken en je krijgt iemands email adres te zien als ie het wil laten zien
 
Jij bedoelt direkte berichtjes aan elkaar sturen, of echt email versturen??

Ja, vroeger had je toch een soort mailboxje hier. Dat bedoel ik. Dan kon je toch de mensen berijken die hun e-mail adres verborgen wilde houden.
 
"Private messaging" zit niet in dit forum gebakken, helaas.

Maar aangezien icq er wel in zit, kan je zo ook een eind komen...het was wel grappig, maar niet echt nodig.

Ik geloof wel dat ik je weer welkom kan heten, heb je een tijd niet gezien!
 
Dat was in het oude PHPbb forum ja, vond ik ook wel erg relaxt, misschien dat het ooit nog hierin komt. :?
 
"Private messaging" zit niet in dit forum gebakken, helaas.

Maar aangezien icq er wel in zit, kan je zo ook een eind komen...het was wel grappig, maar niet echt nodig.

Ik geloof wel dat ik je weer welkom kan heten, heb je een tijd niet gezien!
Nee, de heilige is een tijdje van zijn geloof geweest :) Erg durk geweest met het maken van mijn site ( lees ruzie maken omdat ik de programma's moest leren kennen) Ik zit ook op een ander forum ( PB ) en daar ken ik er een hoop persoonlijk. Maar ik geloof dat jullie ook wel aardig zijn. ;) Nu jullie wat beter leren kennen. Met JoKing en Revolution heb ik al contact gehad via MSN en ICQ.

Ik heb trouwens wel het stukje in ik dacht eh... weet het niet meer. Maar er stond ergens een stukje over dit forum in een blad. Dat heb ik gelezen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan