Embedden van Youtube video's

ouideaux

MF veteraan
11 jul 2009
1.263
0
Schoten, NL
Ik kwam er net achter dat MF de [video] tag niet ondersteunt. Komt dit nog, of hoe kan ik anders video's van youtube embedden op de pagina?
 
ach ja, gewoon een linkie neer zetten is toch geen punt???
Ja tuurlijk kan dat, maar ik vind het gewoon netter om in een post geen externe linkjes te hoeven geven naar youtube. Dit is op tweakers.net bijvoorbeeld wel mogelijk, wat ook een react forum is.

naar foto's geef je ook geen externe link, dus het lijkt me wel handig als je video's kan embedden :) komt zoiets er wel aan of blijft het zo?
 
De "(My)React" software kan iedere "TAG" aan ... alleen moet er aan de back-end natuurlijk wel wat geregeld worden. Dat ze dat hier op MF niet doen is een keuze die gemaakt kán worden. MF heeft er destijds volgens mij voor gekozen om dit soort dingen aan te bieden middels "Motormeuk" en daar is óók wat voor te zeggen omdat je op deze manier alle video links gedwongen centraliseerd.
 
Laatst bewerkt:
De "(My)React" software kan iedere "TAG" aan ... alleen moet er aan de back-end natuurlijk wel wat geregeld worden. Dat ze dat hier op MF niet doen is een keuze die gemaakt kán worden. MF heeft er destijds volgens mij voor gekozen om dit soort dingen aan te bieden middels "Motormeuk" en daar is óók wat voor te zeggen omdat je op deze manier alle video links gedwongen centraliseerd.
Dat is idd één van de redenen. Een andere reden is dat filmpjes in topics vertragend kunnen werken, zeker als het er veel zijn. Dat zie ik op Tweakers op sommige plekken gebeuren en dat is niet handig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan