EMG ervaring..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grappig, ze laten eerst iedereen 750 euro betalen zonder dat ze weten of het wel werkt? Als het nou blijkt dat het niet werkt krijg je dan ook je geld terug?
 
Hoop wel dat ik mijn geld terug krijg natuurlijk maar weet haast wel zeker dat dit niet het geval is..
 
Het is goed om te lezen, dat de cursus je bevalt. Tja, het zijn daar ook net mensen. Niets engs aan, dus ... :) Over dat invullen. Je kunt invullen wat je wilt, het maakt niets uit. :+ Je doet die cursus gewoon voor jezelf, je betaalt hem uiteindelijk zelf, dus je doet er niemand een plezier mee, behalve jezelf. Gewoon een aantal daagjes op komen draven, Makkelijk zat toch ? Of deze maatregel in de toekomst voor je gaat werken, merk je vanzelf ... ;)

Grtz.
 
Ja koffie was zeker niet slecht, ze hbben er zelfs een rookhok!!! *O*
 
Al met al viel het mij reuze mee en had ik echt een soort brainwash cursis verwacht. Dit is het (tot nu toe) niet!
Ik sta er eigenlijk best wel positief tegenover echter betwijfel ik het ten zeerste dat deze maatregel, voor mij, werkt...

Het is gewoon een _goeie_ brainwash cursus :P
 
Het is gewoon een _goeie_ brainwash cursus :P

Hij staat er positief tegenover én denkt dat het geen brainwashsessie was. Briljant *D

Ik ben eens op het nippertje ontsnapt aan een EMA (met een bromscootertje). Ben wel benieuwd wat de EMG precies gaat inhouden :)
 
Dag collega motorrijders,

Voor de trouwe MF bezoekers kan het niet ontgaan zijn dat ik verplicht gesteld ben om de EMG cursis te volgen ;) .

Heb afgelopen week het verplichte onderdeel "voorgesprek" gehad.

Nadat ik mij had gemeld bij de receptioniste kwam na enkele ogenblikken de man van het voorgesprek (deze geeft ook de 3 daagse EMG).

Tot mijn verbazing bleek het een vriendelijke en spontane man te zijn.
We lopen naar zijn kantoor en daar vind een gesprek plaats naar de hand van een aantal simpele vragen zoals: " Wat vind je van je eigen rijstijl?" en "Pas je je rijstijl aan wanneer je passagiers vervoerd?"

Wanneer je opgeroepen word voor de EMG krijg je een vragenlijst met het verzoek om deze in te vullen, is niet verplicht, maar is voor een onafhankelijk onderzoeksbureau die " test" of de EMG zijn vruchten afwerpt. Voor het voorgesprek krijg je een vragenlijst, op de laatste dag van de EMG nogmaals en vervolgens 3 maanden na de EMG. Aan de hand van dit onderzoek kijkt men of de EMG als een geslaagd project beschouwd kan worden. Daar waar deze vragenlijst voor het onderzoeksbureau geen consequenties heeft op de EMG heb ik besloten om deze dan ook zo in te vullen dat ze aan de hand van mijn vragenlijst de EMG beschouwen als een mislukking }) Waarom?? Zodat ik, en mede weggebruikers, in de toekomst misschien niet meer genaait kunnen worden met EMG's en andere kwats...
Al met al viel het mij reuze mee en had ik echt een soort brainwash cursis verwacht. Dit is het (tot nu toe) niet!
Ik sta er eigenlijk best wel positief tegenover echter betwijfel ik het ten zeerste dat deze maatregel, voor mij, werkt... }) :] 8-) O-)

Word vervolgd... :W
De conclusie van de onderzoekers zal zijn dat de enige mislukking bestaat uit jouzelf. :z
 
Dit mag alleen als de studie direct te maken heeft met het oog op het verkrijgen van een hoger inkomen..

(wat dus weer extra inkomstenbelasting oplevert)

Daar valt een EMG niet onder.. ;)

Das nou jammer, als het goed is zou je van deze cursus alleen maar wijzer moeten worden :')

Alles valt te proberen toch? :P
 
Succes Bozzie, houdt ons op de hoogte :)

Op internet is er nog weinig over te vinden wat er nu precies gebeurd op de cursus.
De eerste geluiden zijn dus alweer positief :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan