Emissie normen en een beter milieu

tonnetje

Die hard MF'er
5 dec 2007
633
84
drenthe
hallo weet iemand of je de emissie zooi kan verwijderen zonder de ecu te manipuleren
of kan de originele ecu dat nog zelf (bij)regelen?
gaat in eerste instantie om cat en uitlaat
ik weet dat het bij auto,s geen probleem is je hebt alleen een dummy sensor nodig om het check engine light uit te laten
ik heb ook dat ding in display maar kan mischien uitgezet worden met computer of lampje verwijderen
maar ik wil de oxy sensor erin laten zitten zodat hij het blijft aanpassen in de ecu
of hebben motoren geen ruim tolerantie gebied ivm automatisch aanpassen mengsel aan flow zoals bij auto,s?
 
hallo weet iemand of je de emissie zooi kan verwijderen zonder de ecu te manipuleren
of kan de originele ecu dat nog zelf (bij)regelen?
gaat in eerste instantie om cat en uitlaat
ik weet dat het bij auto,s geen probleem is je hebt alleen een dummy sensor nodig om het check engine light uit te laten
ik heb ook dat ding in display maar kan mischien uitgezet worden met computer of lampje verwijderen
maar ik wil de oxy sensor erin laten zitten zodat hij het blijft aanpassen in de ecu
of hebben motoren geen ruim tolerantie gebied ivm automatisch aanpassen mengsel aan flow zoals bij auto,s?

:W fabrieksgarantie
 
Ga gewoon 5 kg lijnen ;)

En of koop anders een 1000CC GSXR 200pk als je een prettiger oppakkende motor bij gasgeven wil hebben :+
 
Laatst bewerkt:
Ga gewoon 5 kg lijnen ;)

En of koop anders een 1000CC GSXR 200pk als je een prettiger oppakkende motor bij gasgeven wil hebben :+



_O- dat zou kunnen en heb bewust voor lichte motor gekozen en hoef ook niet meer pk,s alleen een mooi gelijnde uitlaat geen rioolbuis aan de motor.
 
Je kan er aan sleutelen wat je wilt, maar hij blijft er als een meisjesmotor uitzien vrees ik,

tja je maakt met je opmerking alles wat er over de bmw motorrijder gezegd word in de volksmond helemaal waar
gelukkig zijn er ook normale bmw rijders
gelukkig sta ik hier ver boven en intereseert het me totaal niks wat jij vind
ik ben er blij mee en dat jij het een vrouwenmotor vind is denk ik jou kortzichtigheid lees arrogantie.
 
Laatst bewerkt:
Je reageert wel erg fel voor iemand die het totaal niet interesseert en er ver boven staat. O-)

Euro4 verwijderen doet zoals gezegd waarschijnlijk de garantie vervallen.
 
Laatst bewerkt:
Wat een azijnzeikerds weer zeg. In het kettingtopic ook al. Wauw wat een niveau... daar mag je wel trots op zijn.

Over smaak valt niet te twisten, hou je onbeschofte mening dan ook gewoon voor je.
Dat de mod hier niks aan doet maar een grapje wel verwijderd snap ik ook geen hol van.

@ts: milieutroep verwijderen ga je weinig van merken, waar je het meeste winst behaald is fatsoenlijk af (laten) stellen. Je wint er geen 5kg mee door dat spul los te koppelen en vaak wordt het pas verwijderd als het niet meer werkt. Als je een aftermarket uitlaat plaatst en je krijgt ploffen in de uitlaat dan kan het wel zin hebben om de PAIR (of soortgelijk systeem van bmw) af te doppen.

Wat zit er zoal op?
 
Laatst bewerkt:
Wat een azijnzeikerds weer zeg. In het kettingtopic ook al. Wauw wat een niveau... daar mag je wel trots op zijn.

Over smaak valt niet te twisten, hou je onbeschofte mening dan ook gewoon voor je.
Dat de mod hier niks aan doet maar een grapje wel verwijderd snap ik ook geen hol van.

@ts: milieutroep verwijderen ga je weinig van merken, waar je het meeste winst behaald is fatsoenlijk af (laten) stellen. Je wint er geen 5kg mee door dat spul los te koppelen en vaak wordt het pas verwijderd als het niet meer werkt. Als je een aftermarket uitlaat plaatst en je krijgt ploffen in de uitlaat dan kan het wel zin hebben om de PAIR (of soortgelijk systeem van bmw) af te doppen.

Wat zit er zoal op?

Zon originele demper bevat ook meteen de katalysator. Reken maar dat dat gewicht scheelt.
 
op een sp1 ook alles verwijderd en overbrugd.
het is geen probleem maar na een dynorun en afstelling loopt hij wel veel beter.
weet niet of dit ook voor een bmw geldt, maar denk het wel.
 
Euro 4 motoren lopen goed juist omdat ze aan die eisen moeten voldoen. Tijdens het warmrijden merk je ook helemaal niet dat de motor nog koud is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan