EML ?

Je zoekbewerking - Anterotamfobie - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.

Suggesties:

Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.Probeer andere zoektermen.Maak de zoektermen algemener.
 
heb het gevonden intussen , naafbesturing is van "Sauer / Müller Gespanne "
Sauer, dat is de partij waar Kalich een hekel aan heeft. Sauer bouwt zo nu en dan ook een schwenker en Kalich is daar niet blij mee. Ik heb meerdere malen de verschillen mogen zien, Sauer bouwt erg rommelig en chaotisch, Kalich bouwt heel erg strak.
Sauer past aan, Kalich bouwt, dat is het verschil eigenlijk.

Geen oordeel over deze voorvork of ombouw trouwens, wellicht dat ze dit wel erg netjes gedaan hebben.
 
EML heet tegenwoordig W-Tec, maar produceert spannen nog onder EML naam.
Die voorvork maken ze ook, zal wel licentie-werk zijn
 
Het voorwieltje lijkt mij EZS ?

Zou voor het mooie inderdaad wel wat groter mogen zijn (ivm verhouding tot het achterwiel)
 
Het is niet alleen t formaat wiel dat stoort, maar vooral dat er vergeten is om te proberen om t voorwiel een beetje bij de motor in de buurt te houden...
 
Nee maar ik heb wel op die Vmax gereden en nu op een K1200rs met Enigma besturing, Vmax stond voor op een 195-45-17 en mijn BMW op 205-45-17. Beide sturen goed en zonder stuurdemper. De BMW is wel veel directer dan de Vmax was maar als ik de bmw een grotere naloop geef (heeft enigma mooi instelbaar gemaakt👍)is die ook minder direct.
 
ik kan beamen dat de vmax prima stuurde en reageerde ik heb der mee gereden.
Ik heb veel verwachtingen van de naafbetuuring van enigma en ik denk dat die ook wel meer dan voldoende getest is met de kilometers die daar mee gemaakt zijn
 
De mijne stuurt mooi direct, zonder stuurdemper. En ook bij ons kun je de naloop verstellen tussen 0 en 40 mm. En we hebben originele wielbasis
 
Terug
Bovenaan Onderaan