..en bedankt......#*!@$?&#! zij(samen)spanners

...
P.S. Wie is er nu het meest "zijspangek" bij jullie? Jij of 't vrouwtje?

Ik (zei de gek) denk ik, maar ik heb als voordeel dat ik al bij [reclamemodus] Gossie [/reclamemodus] ben wezen kijken. Als ze weer terug zijn van vakantie neem ik vrouwlief mee. Het zal dan waarschijnlijk een nek aan nek race worden wat gekte betreft! :P
Heb me gelijk in laten schrijven voor de sleuteldag, want als ik de topics van Ralfie zo eens lees, kun je daar niet vroeg genoeg mee beginnen. :+


Door Bachus op 25-09-2003 23:27
       -plaatje-
De meest linkse is van Zijspanrob

Ik meende het zijspan van Rob op z'n foldertje al te herkennen van piccies op mf.
 
Op zaterdag 27 september 2003 12:13 schreef Jasje het volgende:Heb me gelijk in laten schrijven voor de sleuteldag, want als ik de topics van Ralfie zo eens lees, kun je daar niet vroeg genoeg mee beginnen. :+
Je moet dat positief bekijken. Aan zo'n Russische machine heb je het hele jaar door lol. Kan je niet rijden, dan kan je altijd nog sleutelen. Der zijn altijd wel dingen die nagezien moeten worden. De voordelen van Ural/Dnepr, je krijgt een halve garageuitrusting meegeleverd en je technische kennis gaan met sprongen vooruit + technische ondersteuning via dit forum . Wat wil je nog meer, voor zo'n bedragje????????????

P.S. Moet je inschijven voor de sleuteldag?? Effe aan Ralfie vragen.
 
Nou, heb net weer een brikkie binnen gehaald. Een cx500 en hij rijdt! M.a.w. ik kan m'n vfr op gaan poetsen en in de verkoop doen om aan pegeltjes voor m'n span te komen. Zit toch weer te twijfelen over de Ural. 90% van m'n vrienden die zeggen verstand van motoren te hebben, verklaren me voor gek om een Ural te kopen. Veel onderbouwing gebruiken ze daarbij niet, maar toch genoeg om vraagtekens boven m'n hoofd te laten cirkelen. :? Denk dat ik straks toch maar gek ga doen........ :P
 
90% van m'n vrienden die zeggen verstand van motoren te hebben, verklaren me voor gek om een Ural te kopen.
Wel dan.... niet twijfelen, heb je toch meteen hulp al hij het ooit mocht begeven.
Zo zal je er wel achter komen wie nou verstand van motoren heeft en wie niet.
Heeft een van die vrienden al eens op een Ural of Dnepr gereden?????
Persoonlijk ook zo'n vriend, die (volgens hem) verstand had/heeft van vrouwen.
Dies ook al lang weer gescheiden......
full
 
Nou, heb net weer een brikkie binnen gehaald. Een cx500 en hij rijdt! M.a.w. ik kan m'n vfr op gaan poetsen en in de verkoop doen om aan pegeltjes voor m'n span te komen. Zit toch weer te twijfelen over de Ural. 90% van m'n vrienden die zeggen verstand van motoren te hebben, verklaren me voor gek om een Ural te kopen. Veel onderbouwing gebruiken ze daarbij niet, maar toch genoeg om vraagtekens boven m'n hoofd te laten cirkelen. :? Denk dat ik straks toch maar gek ga doen........ :P


Je moet een ander uitgangspunt nemen. 300.000 kilometer op een motor die nooit kapot gaat is ook saai. En een Ural doet het goed als je op wilt vallen, vraag maar aan slijtboutje :P . Onderdelen zijn goeiekoop, onderhoud kun je allemaal zelf, boetes krijg je niet meer, verzekering zal ook neit duur zijn, alleen maar + punten dus 8-) .

Oh ja en het rijdt ook lekker! :} :}
 
Je moet een ander uitgangspunt nemen. 300.000 kilometer op een motor die nooit kapot gaat is ook saai. En een Ural doet het goed als je op wilt vallen, vraag maar aan slijtboutje :P . Onderdelen zijn goeiekoop, onderhoud kun je allemaal zelf, boetes krijg je niet meer, verzekering zal ook neit duur zijn, alleen maar + punten dus 8-) .

Oh ja en het rijdt ook lekker! :} :}
Ural rijden is behalve gevaarlijk ook nog Big Fun :)
Sinds ik Russisch rijd ben ik het middelpunt op feesten, wil iedereen mij kennen en moet ik de Dates al vier maanden vooruit plannen :+
Elke dag is een feest op het Siberisch Beest!!!
en je weet nooit of-ie thuis haalt

Trouwens de verzekeringspremie is ook om te lachen: 24 euriii per jaar :) :) :)
 
Bedankt jongens, wat zou ik zonder jullie steun moeten? 8-) Maar ik ben er uit. D'n Ural gaat er komen. Mocht ik teveel klachten krijgen van m'n werk dat ik steeds te laat ben doordat ik nog moest sleutelen om weg te komen, pleur ik gewoon een bmw blok eronder. Heb ik wel de looks (het span dan...) en ik kan ermee rijden! Maar zover is het nog niet.

Heb gister cursus gehad bij Rob. Erg leuk ende leerzaam! Ben maar 1x bijna de sloot ingereden |( Dus erg blij dat ik dit alvast van te voren gedaan heb. (De cursus, niet het bijna in de sloot rijden :+ )

[me]Jasje is helemaal in de zijspanmodus[/me]
 
Bedankt jongens, wat zou ik zonder jullie steun moeten? 8-) Maar ik ben er uit. D'n Ural gaat er komen. Mocht ik teveel klachten krijgen van m'n werk dat ik steeds te laat ben doordat ik nog moest sleutelen om weg te komen, pleur ik gewoon een bmw blok eronder. Heb ik wel de looks (het span dan...) en ik kan ermee rijden! Maar zover is het nog niet.

Heb gister cursus gehad bij Rob. Erg leuk ende leerzaam! Ben maar 1x bijna de sloot ingereden |( Dus erg blij dat ik dit alvast van te voren gedaan heb. (De cursus, niet het bijna in de sloot rijden :+ )

[me]Jasje is helemaal in de zijspanmodus[/me]

8-)

goe man! ga binnenkort die cursus ook eens doen (echt waar hoor Rob :P )
 
Bedankt jongens, wat zou ik zonder jullie steun moeten? 8-) Maar ik ben er uit. D'n Ural gaat er komen. Mocht ik teveel klachten krijgen van m'n werk dat ik steeds te laat ben doordat ik nog moest sleutelen om weg te komen, pleur ik gewoon een bmw blok eronder. Heb ik wel de looks (het span dan...) en ik kan ermee rijden! Maar zover is het nog niet.

Heb gister cursus gehad bij Rob. Erg leuk ende leerzaam! Ben maar 1x bijna de sloot ingereden |( Dus erg blij dat ik dit alvast van te voren gedaan heb. (De cursus, niet het bijna in de sloot rijden :+ )

[me]Jasje is helemaal in de zijspanmodus[/me]


dat gaat helemaal goed komen, geweldig :) :}

p.s. bestaan er tegenwoordig alleen nog maar russische spannen? :X
 
Nou, heb net weer een brikkie binnen gehaald. Een cx500 en hij rijdt! M.a.w. ik kan m'n vfr op gaan poetsen en in de verkoop doen om aan pegeltjes voor m'n span te komen. Zit toch weer te twijfelen over de Ural. 90% van m'n vrienden die zeggen verstand van motoren te hebben, verklaren me voor gek om een Ural te kopen. Veel onderbouwing gebruiken ze daarbij niet, maar toch genoeg om vraagtekens boven m'n hoofd te laten cirkelen. :? Denk dat ik straks toch maar gek ga doen........ :P
Geef je vast op bij Gossie, voor de sleuteldag op 25 oktober.
Heb je dat al vast gehad en weet je beter waar je op moet letten bij de aankoop :)
 
he mensen, ik heb een goede dnepr mt span te koop, met pijn in 'mn hart weliswaar, maar student zijn, 5 motoren hebben en te weinig ruimte gaat niet goed.
start goed, trekt goed en relatief betrouwbaar
meel me als je het wat lijkt want ik vergeet m'n wachtwoordt..
 
he mensen, ik heb een goede dnepr mt span te koop, met pijn in 'mn hart weliswaar, maar student zijn, 5 motoren hebben en te weinig ruimte gaat niet goed.
start goed, trekt goed en relatief betrouwbaar
meel me als je het wat lijkt want ik vergeet m'n wachtwoordt..

Waar ken ik dat van.....
 
he mensen, ik heb een goede dnepr mt span te koop, met pijn in 'mn hart weliswaar, maar student zijn, 5 motoren hebben en te weinig ruimte gaat niet goed.
start goed, trekt goed en relatief betrouwbaar
meel me als je het wat lijkt want ik vergeet m'n wachtwoordt..

mt11? mt16? quanta costa? ploatie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan