En dàt... durf ik niet

Marreke

Die hard MF'er
1 okt 2016
568
514
Ik kan best wel een beetje rijden, denk ik.
Genoeg kilometers (+40.000 in de afgelopen 3 jaar) om geen "beginner" meer te zijn. Heb in Oostenrijk al heel wat haarspeldbochtjes gedaan en in Duitsland het gas al regelmatig eens goed opengetrokken.
En verder ook genoeg binnendoor-kilometers gemaakt.

Maar thuis, mijn motor de schuur in rijden... dat durf ik niet.

Tijdens mijn examen moest ik 10 meter rijden en daar minstens 12 seconden over doen.
Done that, no sweat. Traag rijden is dus geen issue.

Toch, thuis de schuur in rijden... Een ramp! Dat durf ik dus echt niet.
Oké, ik moet maar een plankje (van 60 cm breed) oprijden en daarna op tijd remmen.

Waarom is die schuur dan zo'n probleem? Ik rij naar overal en alles, behalve de schuur in.
Maar zelf mijn motor kunnen wegzetten zou wel heel fijn zijn.
 
Maar op alle andere dagen dan vrijdag...lukt het ook niet.
Over 5 cm berijdbaar wegdeel wegens wegenwerken? Geen probleem! Niet op vrijdag, niet op een andere dag.
 
Ik kan best wel een beetje rijden, denk ik.
Genoeg kilometers (+40.000 in de afgelopen 3 jaar) om geen "beginner" meer te zijn. Heb in Oostenrijk al heel wat haarspeldbochtjes gedaan en in Duitsland het gas al regelmatig eens goed opengetrokken.
En verder ook genoeg binnendoor-kilometers gemaakt.

Maar thuis, mijn motor de schuur in rijden... dat durf ik niet.

Tijdens mijn examen moest ik 10 meter rijden en daar minstens 12 seconden over doen.
Done that, no sweat. Traag rijden is dus geen issue.

Toch, thuis de schuur in rijden... Een ramp! Dat durf ik dus echt niet.
Oké, ik moet maar een plankje (van 60 cm breed) oprijden en daarna op tijd remmen.

Waarom is die schuur dan zo'n probleem? Ik rij naar overal en alles, behalve de schuur in.
Maar zelf mijn motor kunnen wegzetten zou wel heel fijn zijn.


Het probleem zit dus in je hoofd.
Gewoon DOEN.

Dan blijkt het allemaal heel erg mee te vallen en na 4 x vraag je je af waar je eerst zo tegenop keek.
 
Het probleem zit dus in je hoofd.
Gewoon DOEN.

Dan blijkt het allemaal heel erg mee te vallen en na 4 x vraag je je af waar je eerst zo tegenop keek.

Zou ik niet adviseren, misschien kantelt de motor wel achterover. :N
 
Laatst bewerkt:
Laten we het erop houden dat het zowel een fysieke als psychologische drempel is waar je overheen moet.
 
Een stevige borrel of de schuur afbreken is geen optie.
Met drank op rij ik niet en de motor in de huiskamer gaat het ook niet worden want we hebben hier 3 motoren.

Gewoon DOEN lijkt de enige oplossing. En ja, het probleem zit echt in mijn hoofd.

Ik moet de komende drie dagen werken. Mijn ventje wil/gaat de motor buiten zetten maar ik zal hem zelf binnen moeten zetten.
Als ik hem binnen kan zetten is er al een grote drempel genomen. Het buitenrijden zal dan misschien ook wel komen.
En ondertussen heb ik de bibbers terwijl ik niet weet waarom
 
Ik wilde zeggen: 'Je hebt toch geen k#t in je broek' maar dat blijkt wel het geval te zijn.

In dat geval heb ik geen verder advies :+
 
Ik kan best wel een beetje rijden, denk ik.
Genoeg kilometers (+40.000 in de afgelopen 3 jaar) om geen "beginner" meer te zijn.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens :N

Heb in Oostenrijk al heel wat haarspeldbochtjes gedaan en in Duitsland het gas al regelmatig eens goed opengetrokken.
En verder ook genoeg binnendoor-kilometers gemaakt.

Maar thuis, mijn motor de schuur in rijden... dat durf ik niet.

Tijdens mijn examen moest ik 10 meter rijden en daar minstens 12 seconden over doen.
Done that, no sweat. Traag rijden is dus geen issue.

Toch, thuis de schuur in rijden... Een ramp! Dat durf ik dus echt niet.
Oké, ik moet maar een plankje (van 60 cm breed) oprijden en daarna op tijd remmen.

Waarom is die schuur dan zo'n probleem? Ik rij naar overal en alles, behalve de schuur in.
Maar zelf mijn motor kunnen wegzetten zou wel heel fijn zijn.


Ik denk.
Dat jij toe bent aan een echte man.
Een man , die jouw motor wel de schuur in durft te rijden :+

Een man komt bij de dokter en vraagt heel serieus: “Dokter is het echt waar dat getrouwde mannen langer leven dan vrijgezellen?”

Dokter: “Nee hoor beste man, het lijkt alleen maar veel langer :P
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde zeggen: 'Je hebt toch geen k#t in je broek' maar dat blijkt wel het geval te zijn.

In dat geval heb ik geen verder advies :+

Er zijn er ook met een l#l in hun broek die soms wat advies willen. Ben je er dan wel?
 
Dus het probleem is de drempel? of wat precies, maak eens een foto.
Je kan hem toch gewoon op alleen koppeling naar binnen rollen?,
 
Een stevige borrel of de schuur afbreken is geen optie.
Met drank op rij ik niet en de motor in de huiskamer gaat het ook niet worden want we hebben hier 3 motoren.

Gewoon DOEN lijkt de enige oplossing. En ja, het probleem zit echt in mijn hoofd.

Ik moet de komende drie dagen werken. Mijn ventje wil/gaat de motor buiten zetten maar ik zal hem zelf binnen moeten zetten.
Als ik hem binnen kan zetten is er al een grote drempel genomen. Het buitenrijden zal dan misschien ook wel komen.
En ondertussen heb ik de bibbers terwijl ik niet weet waarom


Bredere plank plaatsen of een helling van beton storten, dan voelt het allemaal wat veiliger aan.
 
Ik wil graag een foto van de schuur in kwestie met het oprij plankje. Dan pas kan ik er een goed oordeel over geven.

Dat gezegd hebbende. Ik moet mijn motor ook altijd een behoorlijke hobbel op duwen hier de schuur in. Ik heb er geen enkel probleem mee (motor aan de hand en lopen maar). Maar m'n vriendin vindt het maar niks. De schuur uit is geen probleem, erin lopen met de motor doet ze liever niet. Dus dan moet ik het altijd maar doen :+ (leert ze ook niks van :X).

De meest nette oplossing zou natuurlijk kunnen zijn om over een langer stukje de bestrating te verhogen waardoor je niet zo'n grote hobbel op hoeft.
 
Er zijn er ook met een l#l in hun broek die soms wat advies willen. Ben je er dan wel?
Vast niet :+


Zonder gekkigheid wat jij met de schuur hebt.
Heb ik met de de halve draai. :$

Het ligt buiten de comfort zone.
En dan lijkt het enger dan dat het is. :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan