En daar ging ik...

hoe te repareren

  • A) simpel zelf bijwerken

    Stemmen: 21 52,5%
  • B) nieuwe kappen zoeken

    Stemmen: 14 35,0%
  • C) de complete motor overspuiten in nieuw design.

    Stemmen: 5 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    40
als je fucking diverse malen asfalt met een V schrijft, asvalt dus. dan denk je dus echt dat het hoort.
u schijt ook in de gang vermoed ik?


Als u zelf het Nederlands onvoldoende machtig bent, onthoudt u dan van commentaar op anderen. Ray spelt één woord, consequent, verkeerd. U Maakt interpunctiefouten, hoodfletterfouten, vergeet bijzinnen af te maken en verzuimt voegwoorden te plaatsen daar waar het hoort. Maar het belangrijkste van alles is uw volstrekt overbodige bijdrage aan dit topic.

Ray, ben blij voor je dat de schade mee lijkt te vallen. 't Zijn wel dure stickers zeg.
 
@roestendoenze...wat je stelt is niet juist. Mijn post begint met mijn nickname en die begint met de hoofdletter G.

tot sinas
 
nou rempedaal eraf, geprobeerd om hem met een gasbrander te verhitten en te buigen maar dat werd hem niet.

toen maar in de bankschroef recht drukken en flink meppen met een hamer.
wonder boven wonder is die niet geknapt en nu weer relatief recht.

toen mijn pa me bezig zag vroeg die wel ff of ik wel ff een nieuw pedaal ging kopen omdat hij het niet heel veilig vond het idee dat ik daarmee ga rijden :')

kan er nu 1 2ehands krijgen voor 30 euro, goede deal? (heb geen ideeo voor hoeveel dat spul normaal weg gaat.

Zonde van zo'n lamme schuiver ;(

Goede deal :Y Nieuw kost een origineel rempedaal +- 75,- Als hij gewoon recht is en geen scheurtjes heeft, zeker doen.

Wat betreft die kappen zou ik ook even ebay in de gaten houden.

Het spuiten gaat denk ik meer kosten.

De goedkoopste optie is denk ik alles 1 kleur te laten spuiten maar dan heb je hem niet meer origineel natuurlijk.

De uitlaat valt denk ik neit te repareren. Een gat in het carbon valt niet te vervangen bij mijn weten. Even het MF onderdelen verkooptopic en wederom ebay in de gaten houden. Daar staan regelmatig fireblade uitlaten tekoop voor een goed prijsje.

Succes ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan