- Onderwerp starter
- #26
Erg bizar met zulke snelheden en zo een motorfiets op vers ingereden bandjes.
Moet haast wel diesel ofzo gelegen hebben volgens mij. Als jouw R6 minstens zo goed remt als een CB-1, wat ik wel hoop voor je,
Dan zou die bij een dikke 15kmu zowat ineens stil moeten staan als je allebei de remmen redelijk indrukt. (bij rechtdoor en goeie grip)
Jij hebt het volgens mij over een hogere snelheid en een stevige rem aktie, zoals remmen voor een bocht of een remproef of noodstop.
In dit geval gaat het kennelijk over een hobbelig, glibberig en onoverzichtelijk bochtje.
het was ook een heel lullig ongeluk.
het wegdek zelf was kut.
het was net op een bocht rechts naar beneden en de rechterkant van de band was relatief nieuw omdat ik de meeste bochten naar links heb.
het wegdek was oud asvalt met nieuwe reparatiestukken er in en ook van dat zwarte glimmende asvalt waarmee ze een dikke scheur hebben gerepareerd.
maar ik kan het iig na vertellen, las vandaag weer in de krant dat 2 nederlanders in luik een dodelijk motorongeluk hebben gehad dus die schade van mij is relatief niks...
ik ga vanmiddag ff naar de garage toe om de motor te laten checken op gevaarlijke mankementen die ik zelf niet zou kunnen zien.
de motor rijdt gewoon nog (ben ook 30 km toen nog naar huis gereden en alles nog perfect).
maar goed, iedere motorrijder gaat ooit wel een keer onderuit zeggen ze en ik hoop dat dit mijn eerste en laatste keer is
ik heb nog een gelukje bij mijn ongeluk.
onze auto moet worden gespoten (groot karwei, krasschade over de hele auto) en aangezien we erg goede klanten van de spuiter zijn hoop ik dat ik een leuke korting kan krijgen).
ik heb nog een paar vraagjes:
1) mijn uitlaat heeft een heel klein stukje uit het carbon gedeelte en een paar krasjes.
hoe kan ik het beste dit carbon herstellen?
2) mijn achterrem pedaal is dus helemaal omgebogen.
is dit makkelijk zelf weer recht te buigen door het flink te verhitten eerst?
Laatst bewerkt: