En dan ben je, je rijbewijs kwijt..

What reminds me dat ik beroepshalve afhankelijk ben van m'n rijbewijs dus dat ik het op m'n bike niet te gek moet maken B|
Een jaar m'n rijbewijs kwijt betekend een andere job zoeken of misschien krijg ik wel een chauffeur *D
 
Je bent gewoon genaaid door de politie.
Ze gebruiken wel vaker de truc van "de dronken vrouw in auto" om argeloze motorrijders overtredingen te laten begaan.
Dit is een geval van uitlokking! :(

Ik verzeker je dat mijn "dronken man op motor" geen truc is om argeloze automobilisten overtredingen te laten begaan!
 
tip voor de volgende keer: als er een idioot/gek/dronken lul voor je rijdt, kun je ook gewoon afstand houden ipv inhalen

binnen de bebouwde kom is dat in de meeste gevallen handiger, naar mijn mening
 
Als jij op je snelheidsmeter moet kijken om te zien dat je >50 km/h te hard rijd wel, ja.

Dat moet ik inderdaad! :Y Betrap mij er zelf vaak genoeg op, maar daarmee zal ik niet de enige zijn. Komt waarschijnlijk ook omdat ik een totaal ander type motor rijd dan jij doet.
 
Ik verzeker je dat mijn "dronken man op motor" geen truc is om argeloze automobilisten overtredingen te laten begaan!
Gisteren probeerde ik nog om een slingerende motor in te halen met de auto.
Ik slaagde er niet in om tijdig de maximumsnelheid te overschrijden. O-)
 
Dat moet ik inderdaad! :Y Betrap mij er zelf vaak genoeg op, maar daarmee zal ik niet de enige zijn. Komt waarschijnlijk ook omdat ik een totaal ander type motor rijd dan jij doet.

Je rijdt een motorscooter? Is volgens mij zo'n beetje het enige waarbij het toerental niet 2 keer zo hoog wordt als je 2 keer zo hard gaat rijden.

Maar dat zal bij "jouw" type motor allemaal niet opgaan natuurlijk.
 
\
Hallo,

De titel zegt het al... '(
Mijn rijbewijs is ingenomen met een snelheid overschrijding van welgeteld 67 kilometer per uur binnen de bebouwde kom waar je dus 50 mocht, maar gelukkig heb ik een goede reden! (ongeveer dan)


67 km te hard binnen de bebouwd kom? en dan vind jij het een goede reden om even met 117 in te halen (binnen de bebouwde kom) waar kinderen kunnen fietsen, mensen oversteken?
Vind je het gek dat de politie je motor uitzet, doorgaans doen ze dit als ze verwachten dat je er vandoor gaat, eerdere stoptekens genegeerd?
67 km te hard binnen de bebouwde kom en dan vind je dat de politie niet goed optreed?
Waarschijnlijk heb je zelf geen kinderen en denk je er heel anders over, maar van mij mogen ze je rijbewijs wel langer afpakken.
Het verbaast me dan ook dat verschillende mensen zich hier meer druk maken over het feit dat meneer een bekeuring heeft en zijn rijbewijs kwijt is en niet over wat er kan gebeuren als je een ongeluk veroorzaakt binnen de bebouwde kom, met deze snelheid.
Als je dan toch zo hard wilt rijden, ga dan met je rijbewijs (die je waarschijnlijk) weer wilt gaan halen, af en toe een dagje racen op een circuit, dan heb je ook je kick, ben je gewoon verzekerd en maak je mij niet kwaad met domme verhalen.
Waarvan ik betwijfel of ze echt zijn, gezien je eerdere berichten.
En als ze wel echt zijn, dan is het intelligentie niveau waarschijnlijk niets iets om me verder druk over te maken

Op het industrieterijn hier in Zwolle wordt het ook nog binnen gezien als binnen de bebouwde kom, het is niet dat ik door een woonwijk ga scheuren, en als je even doorleest kan je zien dat ik duidelijk niet op een gebied reed waar kinderen lopen en al helemaal niet om half 10 in de avond richting mijn werk,
 
Het was trouwens aan de marsweg voor degene die google street er even bij willen halen. Wat mij betreft kan de topic dicht.

En voor de miepers onder ons.
Ja inderdaad erg dom geweest om te hard te rijden dat weet ik inmiddels wel.

Ja inderdaad nog veel dommer dat dit de 2e keer is dat mijn rijbewijs is ingenomen.

En als dit een lulverhaal zou zijn dan denk ik niet dat ik het topic zou blijven volgen en reageren etc etc etc...
 
tip voor de volgende keer: als er een idioot/gek/dronken lul voor je rijdt, kun je ook gewoon afstand houden ipv inhalen

binnen de bebouwde kom is dat in de meeste gevallen handiger, naar mijn mening

Zowieso handiger. Ook buiten de bebouwde kom. Ik heb zo'n eikel leiver voor me dan achter me. Kan ik hem in de gaten houden.
 
Mijn niet gezien. Iig niet als de auto in kwestie 'te' langzaam rijdt. Wanneer er een druif voor me op de snelweg mt 93kmh een vrachtwagen inhaalt, zwabbert en zonder richting aan te geven van rijbaan verandert (of doet alsof), dan wil ik er voorbij. Ik ga dan niet het risico nemen dat er een koekblikker met tomtom voor zijn snuffert van achter aan komt, die mij per ongeluk tegen die druif aan rijdt.
 
Mijn niet gezien. Iig niet als de auto in kwestie 'te' langzaam rijdt. Wanneer er een druif voor me op de snelweg mt 93kmh een vrachtwagen inhaalt, zwabbert en zonder richting aan te geven van rijbaan verandert (of doet alsof), dan wil ik er voorbij. Ik ga dan niet het risico nemen dat er een koekblikker met tomtom voor zijn snuffert van achter aan komt, die mij per ongeluk tegen die druif aan rijdt.


Is een andere situatie. Ik ga geen 93 op een snelweg rijden. En je geeft eigenlijk met je laatste zin aan wat ik bedoel. Zulke mensen kan je beter voor je hebben.
 
1. Het gaat mij alleen maar om eventuele brandschade of diefstal.
2. Vervoer daarvoor kan ik regelen.
3. Geld om te racen is er wel (ook niet iedere dag daar niet van) Maar ik heb liever de boete in één keer afbetaald.
4. Nee was niet mijn eerste grove overtreding.
5. De politie stond met een lulgun aan de kant van de weg, en moest wachten bij de stoplichten voor linksaf terwijl de vrouw groen had rechtdoor.

Dagje Assen kost al gauw 200 euro, maar 800 euro bekeuring aftikken kan niet :?
 
Dat kun je wel zo makkelijk zeggen, maar als ik het verhaal van TS goed begrijp is hij genadeloos genaaid door een eenstreper die graag promotie wil maken. En dat maakt het natuurlijk allemaal een heel ander verhaal....

:Y :Y :Y :Y

Het ligt helemaal niet aan het gedrag van TS, die deed iets nobels, namelijk voorkomen dat hij op de horens werd genomen door die dronken tobbe, zodat iedereen kon blijven genieten van zijn fraaie rijstijl.

Wordt ie door zo'n godvergeten %^$#@!!!! eenstreper met een superioriteitscomplex aan de kant gezet. Hoe dúrft ie! En dan ook nog de vernedering te moeten doorstaan dat die kötsmeris je motor uitzet.....
Ik vind het bewonderenswaardig dat TS bij dit hele gebeuren zo kalm en netjes is gebleven, ik had ze helemaal verrot gescholden!
 
:Y :Y :Y :Y

Het ligt helemaal niet aan het gedrag van TS, die deed iets nobels, namelijk voorkomen dat hij op de horens werd genomen door die dronken tobbe, zodat iedereen kon blijven genieten van zijn fraaie rijstijl.

Wordt ie door zo'n godvergeten %^$#@!!!! eenstreper met een superioriteitscomplex aan de kant gezet. Hoe dúrft ie! En dan ook nog de vernedering te moeten doorstaan dat die kötsmeris je motor uitzet.....
Ik vind het bewonderenswaardig dat TS bij dit hele gebeuren zo kalm en netjes is gebleven, ik had ze helemaal verrot gescholden!
_O-
 
En ik dacht dat ik genakt was door de wouten met mijn boete.
Mja, zulke dingen halen we wel vaker uit, no luck my man.
 
Terug
Bovenaan Onderaan