En dan is ze weg '(

Sjors, zoals je misschien wel weet staat de SP1 hoog op mijn verlanglijstje echter als ik na mijn totaal plaatje kijk over een jr rijden dan past mijn huidige VFR t best bij mij.
Heb van je begrepen dat je um vooral wilt gebruiken voor woonwerk verkeer, de F is natuurlijk geen SP1 maar t verbruik ligt absoluut hoger dan een VFR.
Vraag maar aan VTRbob na en ook mijn collega komt er nu achter.
verbruik is stukken hoger dan een VFR.

ieder z'n meug maar ik zou voor een VFR gaan.

VFRiendelijke groetuh
Speedy, die graag wel een VFR-Vtec wil. (rood natuurlijk :P )
 
Gele VFR natuurlijk, in ieder geval de goeie kleur :9

bla bla bla ga jij maar ff aan je vriendjes vragen welke motor het coolste is om te kopen.
Onder die "vrienden" val jij dus niet :X
Is al het zoveelste topic dat zo nodig verpest moet worden dat door een persoon |( Als het je niet aanstaat, meng je dan niet in zo'n discussie, maar hou je gewoon wijselijk stil. Heb een beetje respect voor anderen B|
 
VTR vindt ik iets bruuter, kleur is een kwestie van smaak, maar valt mij bij VTR op dat die wel heel populiar is, dus zou ik eerder een andere kleur nemen :)

Bij de VFR daarintegen is t volgens mij juist vrij uniek :?

Lastig lastig, wanneer ga je er weer een kopen ?
 
VTR vindt ik iets bruuter, kleur is een kwestie van smaak, maar valt mij bij VTR op dat die wel heel populiar is, dus zou ik eerder een andere kleur nemen :)

Bij de VFR daarintegen is t volgens mij juist vrij uniek :?

Lastig lastig, wanneer ga je er weer een kopen ?

Ga nu even rustig op zoek en de tijd nemen om de goede te vinden. Mijn vorige had ik vrij impulsief gekocht. Is uiteindelijk wel goed gekomen maar koste toch een beetje extra geld ;)

Sjors, zoals je misschien wel weet staat de SP1 hoog op mijn verlanglijstje echter als ik na mijn totaal plaatje kijk over een jr rijden dan past mijn huidige VFR t best bij mij.
Heb van je begrepen dat je um vooral wilt gebruiken voor woonwerk verkeer, de F is natuurlijk geen SP1 maar t verbruik ligt absoluut hoger dan een VFR.
Vraag maar aan VTRbob na en ook mijn collega komt er nu achter.
verbruik is stukken hoger dan een VFR.

ieder z'n meug maar ik zou voor een VFR gaan.

VFRiendelijke groetuh
Speedy, die graag wel een VFR-Vtec wil. (rood natuurlijk :P )

Is niet zozeer dat ik hem regelmatig voor woon-werk gebruk. Kheb een ov-jaarkaart via de zaak dus zal normaliter met het OV reizen.
Wel ik 's morgens wel eens beslissen om naar Utrecht te rijden vanuit Hengelo. Wil dan wel een motor waar dat een beetje comfortabel op kan. Wat dat betreft weet ik idd dat ik dan aan de VFR een goede heb, loopt altijd en kan een hoop kilometers aan.

De VTR ken ik op dit gebied niet zo goed, maar vind ik al langer tijd een hele mooie fiets. Zijn ook een aantal leuke mods op uit te voeren, ook de proefrit die ik eens een keer heb gemaakt is me goed bevallen.

Vandaar de twijfel. Ga er nog even lekker over nadenken.

Wanting is half the having ;)
 
Laatst bewerkt:
Ga nu even rustig op zoek en de tijd nemen om de goede te vinden. Mijn vorige had ik vrij impulsief gekocht. Is uiteindelijk wel goed gekomen maar koste toch een beetje extra geld ;)
En je hebt m bewust verkocht, of ging de verkoop iets sneller dan verwacht ?

Ik bedoel je zit nu ff zonder '(
 
En je hebt m bewust verkocht, of ging de verkoop iets sneller dan verwacht ?

Ik bedoel je zit nu ff zonder '(

Ik heb hem bewust verkocht en ik wist dat ik een tijdje zonder zou zitten. Kon er namelijk geen een bij kopen.

Wat ik echter niet had verwacht was dat ik hem zo snel kwijt zou zijn. Hij heeft maar een week te koop gestaan, had gedacht dat ik meer tijd had om een paar potentiele kandidaten te zoeken.

Nou ja als het echt te mooi weer wordt; "Huren, dat kan natuurlijk ook" ;)
 
Ik heb hem bewust verkocht en ik wist dat ik een tijdje zonder zou zitten. Kon er namelijk geen een bij kopen.

Wat ik echter niet had verwacht was dat ik hem zo snel kwijt zou zijn. Hij heeft maar een week te koop gestaan, had gedacht dat ik meer tijd had om een paar potentiele kandidaten te zoeken.

Nou ja als het echt te mooi weer wordt; "Huren, dat kan natuurlijk ook" ;)
Klopt, in ieder geval suc6 met je zoektocht / beslissing in iedergeval allebij mooie motoren ;)
 
He Jos,

Net van Vakantie terug....en jij ineens de kolder in de kop? Of hebbie promotie gemaakt in de 2 weken dat ik er niet was.... *D

Ik zou gewoon een gele duitsert (en niet per ongeluk zonder D) nemen....als je toch bezig bent..... Strakke gele R1100S

PS. VFR wel errug mooie fiets!


Groeten, Charles
 
He Jos,

Net van Vakantie terug....en jij ineens de kolder in de kop? Of hebbie promotie gemaakt in de 2 weken dat ik er niet was.... *D

Ik zou gewoon een gele duitsert (en niet per ongeluk zonder D) nemen....als je toch bezig bent..... Strakke gele R1100S

PS. VFR wel errug mooie fiets!


Groeten, Charles

Hoop overgewerkt charles ;)
 
Als ik ook even mag zeiken, SP1 kopen en deze geel laten spuiten.
Dan heb je naar mijn mening de mooiste fiets met de mooiste kleur :} .
Ik weet niet hoe hij rijdt maar dat zou ik voor lief nemen.
Succes i.i.g. met je zoektocht
En nu niet kwaad worden doordat ik hier loop te zeiken he gasten |(
 
Als ik ook even mag zeiken, SP1 kopen en deze geel laten spuiten.
Dan heb je naar mijn mening de mooiste fiets met de mooiste kleur :} .
Ik weet niet hoe hij rijdt maar dat zou ik voor lief nemen.
Succes i.i.g. met je zoektocht
En nu niet kwaad worden doordat ik hier loop te zeiken he gasten |(
Das ook geel, in ieder geval ook de goeie kleur :+
 
ja boeiend dat hij zijn motor verkocht heeft, en dat dat hem een triest gevoel geeft en dat hij nu iets geels terug wil kopen.
(valt bij mij onder het kopje zeuren)

dat hij dan gewoon vraagt waar hij het meeste mee op valt, een gele vtr of een gele vfr. (daar zal de onderliggende gedachte toch wel over gaan)

Tjonge jonge zeg, jij bent aardig :Z . Ga effe een pilletje nemen ofzo :X
 
Gele VFR natuurlijk, in ieder geval de goeie kleur :9Onder die "vrienden" val jij dus niet :X
Is al het zoveelste topic dat zo nodig verpest moet worden dat door een persoon |( Als het je niet aanstaat, meng je dan niet in zo'n discussie, maar hou je gewoon wijselijk stil. Heb een beetje respect voor anderen B|

:^
Zelf zal ie ook wel geen vriendjes hebben.
Kijk maar eens in de topics waarin ie gereageerd heeft.
Wat een drammerd zeg :X

@sjoske: Ik zou persoonlijk voor de VTR gaan. Maar dan niet in geel.
Maar dat is voor iedereen persoonlijk.
Suc6 met de zoektocht.
 
:^

Dacht toch dat de topicstarter dat altijd nog zelf bepaald...
Ga gelijk ook ff alle andere topics langs waarin gezeikt word :X


Zitten hier trouwens wel een boel mensen die vinden dat er gezeikt word,
maar kijk eens naar wat ze zelf doen :X

:^

Reageer anders in een topic als je serieus kan zijn O-)
Naja oke geintje kan... maar zeik op zn minst niet B|

[ontopic]
Ik vind het kut voor je... naja zal denk ik niet lang duren totdat er een nieuwe schoonheid voor je deur staat ;)
[/ontopic]
 
Ok boys and girls.
Bedankt voor de steun maar laten we discussie over wie hoeveel zeikt maar stop zetten. Als we allemaal een krat bier leeg zuipen zijn we allemaal grote zeikerds :+

Erwin en ik gaan gewoon niet samen op een forum, wie weet is het irl anders.
Ik laat hem vanaf nu gewoon met rust en hoop dat hij volwassen genoeg is om hetzelfde te doen.
 
Ok boys and girls.
Bedankt voor de steun maar laten we discussie over wie hoeveel zeikt maar stop zetten. Als we allemaal een krat bier leeg zuipen zijn we allemaal grote zeikerds :+

Erwin en ik gaan gewoon niet samen op een forum, wie weet is het irl anders.
Ik laat hem vanaf nu gewoon met rust en hoop dat hij volwassen genoeg is om hetzelfde te doen.

PROOST !! :+
 
Ok boys and girls.
Bedankt voor de steun maar laten we discussie over wie hoeveel zeikt maar stop zetten. Als we allemaal een krat bier leeg zuipen zijn we allemaal grote zeikerds :+

Erwin en ik gaan gewoon niet samen op een forum, wie weet is het irl anders.
Ik laat hem vanaf nu gewoon met rust en hoop dat hij volwassen genoeg is om hetzelfde te doen.

Bier bij Sjoske! Wanneer? O-) Ik neem de chips mee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan