En dan is ze weg '(

f12.jpg


Hey die sjoske,men pa heft net de ST3 gekocht :) is ook fijn hoor
 
Heb sinds kort een SP1, en dat is wel gaaf hoor. Het verbruik valt bij mij nog reuze mee. Meestal iets van 1:15, en dan geef ik toch regelmatig wel gas. Ik rijd iig met een setje open dempers erop :9 , wat een geluid. De F schijnt wel wat onzuiniger te zijn.
De VFR is ook een mooie fiets, wel comfortabeler ja.
 
Heb sinds kort een SP1, en dat is wel gaaf hoor. Het verbruik valt bij mij nog reuze mee. Meestal iets van 1:15, en dan geef ik toch regelmatig wel gas. Ik rijd iig met een setje open dempers erop :9 , wat een geluid. De F schijnt wel wat onzuiniger te zijn.
De VFR is ook een mooie fiets, wel comfortabeler ja.

SP1 heeft injectie, zou meer moeten zuipen dan een F met zijn carburateurs. Een maat van me rijdt 1:10 standaard met zin SP1. Voor mijn Dyno reed mijn F 1:11 nu rijdt ie 1:13-14. Maar 1:15 haal ik niet, dan geef je toch te weinig gas denk ik. 8-)
Een VTR is geen toermotor, maar een toerenmotor :) .
Veel gas, Veel koppel, SNEL weg.
 
SP1 heeft injectie, zou meer moeten zuipen dan een F met zijn carburateurs. Een maat van me rijdt 1:10 standaard met zin SP1. Voor mijn Dyno reed mijn F 1:11 nu rijdt ie 1:13-14. Maar 1:15 haal ik niet, dan geef je toch te weinig gas denk ik. 8-)
Een VTR is geen toermotor, maar een toerenmotor :) .
Veel gas, Veel koppel, SNEL weg.

Wellicht dat die van mij vrij arm staat afgesteld, maar injectie is toch zuiniger lijkt me? Efficienter in inspuiting/afstelling ed.? Maar een toerenmotor is het niet, het houdt het op bij 10k toeren :)
 
Wellicht dat die van mij vrij arm staat afgesteld, maar injectie is toch zuiniger lijkt me?

nope, kijk maar eens naar alle moderne motoren met injectie. Zuipen allemaal behoorlijk. (komt door die klote emissie-eisen)

Degene die het eerste de injectie goed voor elkaar had was de rsv mille van aprilia. (is er overigens ook in het geel)
Ik heb met mijn rsv regelmatig 1 op 18 gehaald met lange stukken rijden.
Normaal in de buurt rijden zit ik rond de 1 op 14. (wordt er af en toe een beetje gas gegeven)
 
Tsja, vervelend dat gezeik maar als objectieve lezer levert het weer een hoop humoristische reacties op.

Zeg Remco R1 hoe kom je aan die smiley c.q. was is de code? This smiley rocks!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan