En dan is ze weg '(

Nijlpaard

Hippos, despite their size and shape, are fast.
26 feb 2002
22.480
804
Vanmiddag is het dan toch gebeurt, mijn motor is verkocht '(

Vreemd dat je dat toch een beetje een triest gevoel geeft.

Voordeel is wel dat ik nu naar wat anders uit kan gaan kijken :P

Het wordt in ieder geval een gele 8-)
 
verander dan ook ff je ondertitel :+

welk merk wordt de volgende? een duc ofzo?

Dat blijft wel een Honda.

Ik twijfel nog tussen een gele VFR 800 of een gele VTR 1000
 
Geel vind ik gewoon een geweldige kleur :) , die blauwe vind ik iets te donker.

Zeg nou zelf

00vfr800.jpg


vtr1000f_fstorm_ylw1.jpg


:9
 
LEZEN!!!!!!!!!!!

ja boeiend dat hij zijn motor verkocht heeft, en dat dat hem een triest gevoel geeft en dat hij nu iets geels terug wil kopen.
(valt bij mij onder het kopje zeuren)

dat hij dan gewoon vraagt waar hij het meeste mee op valt, een gele vtr of een gele vfr. (daar zal de onderliggende gedachte toch wel over gaan)
 
tja. ik heb op de VFR800i en op de VTR1000SP1 gereden (VFR heeft mijn vader en VTR1000SP1 had ik willen kopen).

VFR800i is een perfecte en comfortabele motor, als je de motor start merk je niet eens dat ie loopt. geen trillingen of niets. heerlijk. je kunt er ook nog heel aardig mee sturen. een paar goeie banden eronder en je kunt zo je knie aan de grond leggen op een klaverblad. geen probleem.

de VTR-SP1 (ik heb dus niet op de F gereden) vond ik een heel stuk ruwer lopen. grote klappen, veel koppel (dus je hoeft bijna niet te schakelen als je geen zin hebt) maar ook veel trillingen. dat vond ik zelf heel vervelend en dat is ook de grootste reden dat ik geen SP1 gekocht heb. na een uurtje rijden 'sliepen' mijn handen en een van mijn voeten :( helaas. want ik vind het echt gave fietsen.

tja. wat wil je.. iets meer comfort, of iets vettere klappen. (uit een VFR met open uitlaat komen ook aardige klappen, maar het is geen twin natuurlijk).


misschien heb je wat aan mijn ervaringen..
 
waarom open je dan zo'n zeur topic?

Als je het niet boeiend vind moet je gewoon opzouten, ik kan het niet helpen dat je last van de warmte hebt.

Misschien dat het help wanneer je je harses in een emmer water steekt, begin eens met tien minuten zou ik zeggen.
 
Als je het niet boeiend vind moet je gewoon opzouten, ik kan het niet helpen dat je last van de warmte hebt.

Misschien dat het help wanneer je je harses in een emmer water steekt, begin eens met tien minuten zou ik zeggen.

full
 
Als je het niet boeiend vind moet je gewoon opzouten, ik kan het niet helpen dat je last van de warmte hebt.

Misschien dat het help wanneer je je harses in een emmer water steekt, begin eens met tien minuten zou ik zeggen.

bla bla bla ga jij maar ff aan je vriendjes vragen welke motor het coolste is om te kopen.
 
bla bla bla ga jij maar ff aan je vriendjes vragen welke motor het coolste is om te kopen.

Daar was ik al mee bezig maar toen kwam jij ertussendoor B|

Ik vraag me toch werkelijk af wat jij te zeiken hebt, heb ik je in je vorige leven als hond eens een keer een schop onder je hol verkocht of zo :?

Je bent het duidelijk niet mee eens met de manier waarop ik me uitdruk, dat is dan pech voor jou want de dag dat ik me aan jou aanpas is ver weg mijn "vriend".

Mag ik je dan nu vriendelijk verzoeken om dit topic gewoon met rust te laten, beter nog, als je een door mij gestart topic ziet, meteen negeren.

Ik tevreden, jij tevreden B|
 
Mag ik ook ff zeuren....
wat doe jij met mijn avatar :X B|

hoezo jou avatar ??

Van internet gehaald 6mnd terug geloof ik had hem nog niet eerder gezien op het forum

Wil hem wel voor je veranderen hoor als het je zo stoort :)

Maar dan moet je het wel lief vragen ;) ;) ;)
 
Laatst bewerkt:
hoezo jou avatar ??

Van internet gehaald 6mnd terug geloof ik had hem nog niet eerder gezien op het forum

Wil hem wel voor je veranderen hoor als het je zo stoort :)

Maar dan moet je het wel lief vragen ;) ;) ;)
Ach storen O-) vind het wat verwarrend op MF als mensen dezelfde avatar gebruiken. Aangezien ik hem al bijna 2 jaar gebruik heb ik de meeste rechten, dacht ik zo :P
Dus als jij hem wilt veranderen.. })

Sjoske, excuus voor deze posts in jou topic ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan