en dan toch nog een goldwing !!

bert111

MF veteraan
21 feb 2002
6.136
428
Lendelede West -Vlaanderen
Dit weekende mijn nieuwe span opgehaald tegen de Oostenrijkse grens en de Zwitserse *D
wat is hij mooi , het is terug een goldwing + EML , maar de grote broer van de andere , een goldwing SE 1500 bj 1997 met een EML GT 2000 ( denk ik )
Ik word de derde eigenaar , de eerste heeft het onderhoud gedaan van 1000 en 6000 km , de tweede heeft een onderhoud op 12000 km gedaan en momenteel heeft de gold 38200 km op zijn mooie teller :P het word dus hoog tijd dat ik ook eens een onderhoudje doe....
BILD0386.jpg

BILD0388.jpg

BILD0390.jpg
 
Is een prachtig ding, proficiat.

hoe rijdt dat nu ? heb nog een oude GL1000 met EML en dat rijdt heel goed zolang je maar niet te hard moet gaan.
 
Dit weekende mijn nieuwe span opgehaald tegen de Oostenrijkse grens en de Zwitserse *D
wat is hij mooi , het is terug een goldwing + EML , maar de grote broer van de andere , een goldwing SE 1500 bj 1997 met een EML GT 2000 ( denk ik )
Ik word de derde eigenaar , de eerste heeft het onderhoud gedaan van 1000 en 6000 km , de tweede heeft een onderhoud op 12000 km gedaan en momenteel heeft de gold 38200 km op zijn mooie teller :P het word dus hoog tijd dat ik ook eens een onderhoudje doe....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Mijn Droomspan :9~

:} :} :} :}

en dan die Kleur :Y ok geen rood maar heel erg mooi *O*
 
Dit weekende mijn nieuwe span opgehaald tegen de Oostenrijkse grens en de Zwitserse *D
wat is hij mooi , het is terug een goldwing + EML , maar de grote broer van de andere , een goldwing SE 1500 bj 1997 met een EML GT 2000 ( denk ik )
Bij een GT2001 kan de klep verder open dan bij de 2000, en ook de gasdruktelescoop is anders bij een 2001/2000. Veel fijne kilometers!
 
Is een prachtig ding, proficiat.

hoe rijdt dat nu ? heb nog een oude GL1000 met EML en dat rijdt heel goed zolang je maar niet te hard moet gaan.
dat rijd goed , is geen vlieger maar een geweldig geluid die 6 cilinder :9~
ik weet wat je bedoeld , ik heb hier ook een 1000 staan , dat gaat nog goed vooruit hoor , het staat allemaal niet zo strak maar toch een leuk ding :9
 
Mooi hoor.
26000 kilometer geen onderhoud
tja, dan is een beurtje geen overbodige luxe :N
 
Geweldig ding Bert! Ik heb er vorig weekend nog mee gestuurd. Een scooterband voorop zal je zeker bevallen vanwege de spoorgevoeligheid. Veel plezier ermee!
 
Geweldig ding Bert! Ik heb er vorig weekend nog mee gestuurd. Een scooterband voorop zal je zeker bevallen vanwege de spoorgevoeligheid. Veel plezier ermee!
op het eml wiel een scooterband van 14 " dan ?

het verbruik , momenteel gemeten met een motor die toch niet 100 % ronddraaid , is 9 l /100 km en dat met een snelheid van 100/110 km/H . Ik heb mij laten wijsmaken dat 3000 T/Min goed is , alles daarboven zuipt hij als een koe water ....hoe kan je nu ergens naartoe met 100 km/H ???? Dat ben ik absoluut niet gewoon hoor....
 
op het eml wiel een scooterband van 14 " dan ?

het verbruik , momenteel gemeten met een motor die toch niet 100 % ronddraaid , is 9 l /100 km en dat met een snelheid van 100/110 km/H . Ik heb mij laten wijsmaken dat 3000 T/Min goed is , alles daarboven zuipt hij als een koe water ....hoe kan je nu ergens naartoe met 100 km/H ???? Dat ben ik absoluut niet gewoon hoor....
volgens mij zijn goldwings ook helemaal niet zuinig -O-
het is niet voor niets dat hollanders goldwings zo graag op LPG zetten.
 
volgens mij zijn goldwings ook helemaal niet zuinig -O-
het is niet voor niets dat hollanders goldwings zo graag op LPG zetten.
dat is dan ook weer aan mijn gedachten gepasseerd , maar kost ook weer een cent of zo , maar ik heb nu juist een groooooooote benzinetank , 70 l , kan een ritje noordkaap doen en terug thuis tanken _O-
 
Hij is mooi Bert !!!!!

Rood met blauw gemengde kleur. (ik zou dat rood achterwege gelaten hebben !)

't is wel geen BMW, maar een wing is ook goed ;)

ennuh, zo'n 6-pitter zie ik ook wel zitten.
 
Laatst bewerkt:
dat is dan ook weer aan mijn gedachten gepasseerd , maar kost ook weer een cent of zo , maar ik heb nu juist een groooooooote benzinetank , 70 l , kan een ritje noordkaap doen en terug thuis tanken _O-

Je bedoelt zeker 700 liter! dan red je een retourtje noordkaap wel.

maar 70 liter geeft een leuke actieradius, wel een beetje zuur als een zijspan meer verbruikt dan een koekblik.... oh ja het is een amerikaan 8-)
 
Je bedoelt zeker 700 liter! dan red je een retourtje noordkaap wel.

maar 70 liter geeft een leuke actieradius, wel een beetje zuur als een zijspan meer verbruikt dan een koekblik.... oh ja het is een amerikaan 8-)
ja hoor , grapje , wist ik wel ...

ja , is toch veel , maar ja , kan nog altijd op gaz zetten
 
Terug
Bovenaan Onderaan