En dan wordt je bespuugd..

Status
Niet open voor verdere reacties.
~
doe maar aangifte, dan wordt er gekeken of 'meneer' vaker overlast heeft bezorgd en dan wordt er door de plisie wel een babbeltje mee gemaakt.

:X en als je dan toch eigen rechter wil spelen, doe het dan met 20 man :X O-)[/quote]

Wie doet er mee?
Ik vind en blijf het namelijk erg belachelijk vinden, en daarnaast, de politie hier in Zwolle die drinkt koffie en schrijft her en der een bekeuring uit... en daarbij blijft het ook wel.
 
Ik ga wel mee om er achter te blijven staan en er gevaarlijk uit te zien...

Moet wel, want ik heb een textiel-pak. Als je leer draagt ben je veel gevaarlijker.
Misschien de plaatselijke harley-club even uitnodigen?
 
Welkom op het platteland van Marokko uh sorry ik bedoel Nederland.

Doet me denken aan:

ollandistan.jpg


:+
 
het is toch islamsterdam ipv imamsterdam? foutje in de kaart :P

Beetje sneu al die reactie's tegen die marokkanen er zat toch ook een turk bij?
 
3 pagina's al, en nog geen moraalridder... valt me 'n beetje tegen van ze, ze worden sloom... zijn vast nog hun geitewollen sokken aan het breien... :/

:')
 
Laatst bewerkt:
gek..
miengrienkurwl is wel heel scherp vandaag,
zou ze ons een beetje gelijk geven heel stiekum? :P
 
Laatst bewerkt:
het is toch islamsterdam ipv imamsterdam? foutje in de kaart :P

Beetje sneu al die reactie's tegen die marokkanen er zat toch ook een turk bij?

Ja al dat generaliserende gedoe. Behoorlijk kansloos.
Echt niet elke persoon achterop een schaap is direct Marrokaans. Er zijn ook zat links stemmenden die het integreren te 'rechts' vinden en juist willen 'leren' van andere culturen. Het kan dus maar zo dat je Cohen met ontbloot onderlichaam en de zweetdruppels op z'n voorhoofd de shoarma aan ziet duwen in een wei near you.





*door op 'verstuur reactie' te klikken ga ik akkoord met eventuele sancties die mij opgelegd worden
 
Ja al dat generaliserende gedoe. Behoorlijk kansloos.
Echt niet elke persoon achterop een schaap is direct Marrokaans. Er zijn ook zat links stemmenden die het integreren te 'rechts' vinden en juist willen 'leren' van andere culturen. Het kan dus maar zo dat je Cohen met ontbloot onderlichaam en de zweetdruppels op z'n voorhoofd de shoarma aan ziet duwen in een wei near you.





*door op 'verstuur reactie' te klikken ga ik akkoord met eventuele sancties die mij opgelegd worden


_O- _O- _O- :')
 
Ja al dat generaliserende gedoe. Behoorlijk kansloos.
Echt niet elke persoon achterop een schaap is direct Marrokaans. Er zijn ook zat links stemmenden die het integreren te 'rechts' vinden en juist willen 'leren' van andere culturen. Het kan dus maar zo dat je Cohen met ontbloot onderlichaam en de zweetdruppels op z'n voorhoofd de shoarma aan ziet duwen in een wei near you.





*door op 'verstuur reactie' te klikken ga ik akkoord met eventuele sancties die mij opgelegd worden

Bahbahbah :X :')
 
Heb vroeger 5 jaar in Zwitserland gewoond en daar kan ik je vertellen is de sociale druk om normaal te functioneren een stuk hoger. De wet is zo ingericht dat ze zonder pardon je verblijfsvergunning intrekken en je een one-way-ticket met begleiding richting de grens geven.

Ze evalueren elk jaar je status qua crimineel gedrag. Tuurlijk kijken ze niet naar de snelheidsovertreding of parkeerboete, maar kom je met regelmaat in aanraking met politie en justitie en zijn daar ernstige delicten tussen, kan je inpakken.

Nu blijft altijd de vraag: verloopt dat wel eerlijk?

Maar eerlijk gezegd, wat heb je te verbergen? Doe normaal, en pas je een beetje aan. Dat heb ik ook gedaan. En tuurlijk wordt er hier en daar katte-kwaad uitgehaald. Maar dit vind ik te ver gaan. Respectloos.
 
Respect dat je je in hebt gehouden, je trekt toch aan het kortste eind. Getuigen zien niet dat jij wordt bespuugd, alleen maar die motorrijder die een vetklep uit de auto trekt en de grond laat kussen. Strafblad rijker, dikke schadevergoeding armer en met een beetje pech was het ook nog dieskriemienatieee!!!

Er is maar één oplossing... :W
 
Laatst bewerkt:
\
doe maar aangifte, dan wordt er gekeken of 'meneer' vaker overlast heeft bezorgd en dan wordt er door de plisie wel een babbeltje mee gemaakt.

:X en als je dan toch eigen rechter wil spelen, doe het dan met 20 man :X O-)[/quote]

Wie doet er mee?
Ik vind en blijf het namelijk erg belachelijk vinden, en daarnaast, de politie hier in Zwolle die drinkt koffie en schrijft her en der een bekeuring uit... en daarbij blijft het ook wel.



_O- _O- joh dit gaat al 20 jaar zo met die gasten , niemand pakt ze echt aan.
heerlijk die wet privacy en het woord discriminatie. er is geen geld en
mankracht om het te doen :+ (ps hebben ze die 500 man in Amsterdam al
opgepakt ? volgens die roeptoeter Opstelten . Daarom is het bijna in iedere
plaats of stad homeless met die lui . Je kunt je er druk om maken maar zeer
korte lontjes zijn niet te redden.

ps gisteren de documentaire van de zogenaamde bloodsgassies , dat word de trent hier
wen er maar vast aan. Groeperen is het toverwoord.

hier nog een oude aflevering van premtime

http://video.google.nl/videoplay?docid=-1629606700010750914#
 
Laatst bewerkt:
WTF! egt te kansloos voor woorden.. dit soort tuig moet bij de haren gegrepen worden en teruggesmeten worden naar het geiten-neukende land waar ze vandaan komen..

waar is het respect gebleven in dit land?


Ben nog niet helemaal thuis in straattaal, maar wat is in hemelsnaam de betekenis van WTF en egt????????
Denk dat dit woorden zijn van buitenlandse komaf :X
 
De Bloods...hebben we in Den Haag ook..grote fail en stelt niks voor.
Kijk hier maar op 35.30..om te lachen..
 
Laatst bewerkt:
Heb het wel eens gehad met mijn duc monster.
Alleen spuugde niet maar reed achter me aan(expres proberen door te duwen).
Er zaten 2 mannen in.
Toen ik opzij ging en net deed of ik wat uit mijn zak pakte gingen ze er als een dwaas vandoor.
Maar ik snap wel dat je met een bek vol tanden staat als je dat gebeurt....
Wat mijn collega zn vader eens meemaakte was dat ze hem vd weg drukte en zeiden we gaan je beroven.
Zn vader is zo boos geworden dat hij een .... trok en ze kapot schoot een aantal jaren terug.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan