En dan wordt je bespuugd..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bespuugd worden is wel het meest vernederende wat je kan overkomen.
Bespreek het eens met de politie.

Ik kan me voorstellen dat je op dat moment te verbaasd bent om te reageren.
Misschien maar goed dat je verder niets gedaan hebt, draai je ook nog voor de schade op.
en wat doen die..... niks
zitten of met de neus in het papierwerk/hun IT-susteem faalhaas 2.0 of ze staan lekker laf langs de snelweg te flitsen.
en dan nog, al gaan ze naar die lui toe, wat denk je dat ze doen en dat het indruk maakt?
tuurlijk niet.....
 
We hebben twee experts op het gebied van oplossen van dit soort problemen. Helaas zitten ze vast in Scheveningen, maar in het kader van nationale veiligheid zou ik ze lekker vrij laten en een ministerpost geven. Wie het nog niet snapt ik heb het over Mladic & Karadzic. Succes.

Deze opmerking is wel op het randje, en misschien wel iets erover, maar toch moest ik een heel klein beetje lachen.
 
WTF! egt te kansloos voor woorden.. dit soort tuig moet bij de haren gegrepen worden en teruggesmeten worden naar het geiten-neukende land waar ze vandaan komen..

waar is het respect gebleven in dit land?


whahaha *O* *O*

respect is verdwenen met de generaties die op internet zitten
 
Laatst bewerkt:
Iemand bespugen valt gewoon onder het misdrijf eenvoudige belediging hoor.
Je kan hiervan een klacht/aangifte indienen (belediging is een klachtmisdrijf) bij de politie, met je vriendin als getuige.
Daar zullen ze toch iets mee moeten doen.
 
en wat doen die..... niks
zitten of met de neus in het papierwerk/hun IT-susteem faalhaas 2.0 of ze staan lekker laf langs de snelweg te flitsen.
en dan nog, al gaan ze naar die lui toe, wat denk je dat ze doen en dat het indruk maakt?
tuurlijk niet.....

Zie daarom ook mijn 2e alinea.

Ik maak dagelijks van alles mee onderweg.
En dan denk ik: "laat maar."

Rustig doorrijden en niet reageren.
 
Laatst bewerkt:
en nou is het alleen nog wachten op de eerste moraalridder die zegt dat we allemaal bevooroordeeld zijn...

Jullie zijn allemaal bevoorordeeld.

Er zijn ook Nederlandse aso's

En die antwoorden van jullie: _O- _O- _O- _O-

Aangifte doen bij de politie _O- _O- _O- _O- _O- _O- Onder welke steen heb je de laatste jaren gezeten.

En al die agressieve reacties :Z :Z :Z :Z

Ook die van de TS. Sla hem op z'n muil of hou je mond erover. Ga niet op een forum zitten huilen dat je in je gezicht gespuugd bent man. Er zijn ergere dingen.
 
Het is de jaloezie..de flitsende sportmotor..de vriendin achterop..
Hele actie is erop gericht om jou te vernederen, want da's de enige voldoening die ze krijgen in een armetierig en triest kutleventje.
Koop een systeem of jethelm, dan kun je terugfluimen..
Nou, je zal in je enthousiasme maar meteen terugrochelen.. :o
 
Golf.

full
 
dus dat kenteken mag niet meer in nederland rijden?

ik zal ook opletten, kom vaker in zwolle dus wie weet...
en ik ben nooit alleen daar
 
ALS het het, door de TS, juiste onthouden kenteken is zou deze auto niet meer hier mogen rijden. Ook al 5 jaar geen apk meer gehad. Indien het kenteken juist is, is de eigenaar/bestuurder dus gewoon niet te achterhalen volgens de normale spelregels en moet je het hebben van een spontane staandehouding. Maar dan zullen dit soort autoos niet zomaar stoppen. Geeft meestal ook iets aan over de inzittenden. Zijn meestal dan niet de eerlijke jongens van stavast, maar meer de andere kant. Geeft ook aan voorzichtig te zijn, omdat deze mensen meestal weinig te verliezen hebben.

Maar nogmaals ALS.........als
 
Je eigen schuld dus: je moet maar beter leren anticiperen en vooral trager rijden.(bemerk de héél licht ironische ondertoon)

Overigens, met het spuug kun je naar de politie gaan, daar zit dna materiaal in...
(ik weet niet of ze even snel zullen reageren als op iemand die 1 km te snel rijdt, maar niet geschoten is altijd mis)

Die Golf kwam toch uit een parkeervak / verwisselde van rijbaan??
Volgens mij heeft die dan helemaal geen voorrang...

Als dat kenteken niet geldig is des te meer reden even bij een politiebureau binnen te gaan...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan