En dan wordt je bespuugd..

Status
Niet open voor verdere reacties.

RidingSports

MF'er
16 aug 2010
194
0
-
Hallo,

Dit topic is vooral voor de rijders rondom Zwolle die op moeten passen voor een Paars-Blauwe golf met kenteken RT-SB-05 en een kleine 3. (Kenteken kan net iets anders zijn) Ik reed gisteren met mijn vriendin achterop bij de reneault dealer in de buurt in Zwolle (Holtenbroek daar ergens) Ik reed 50 waar je gewoon 50 mag en verwacht geen problemen.
Er was geen verkeer voor me alleen achter me en ineens rijd er een golfje uit een parkeervak, zonder richting aan te geven en neemt de hele weg in beslag, waardoor ik naar de linker rijbaan moest om uit te wijken, ik toeterde en stak mijn hand op van "wat doe je nou dan?" :?
Ik deed mijn klep los van de systeem helm en wilde het hem vragen, de passagier draait het raampje open gezien ze linksaf wilden slaan en spuugt op me :(

Er ging vanalles door mijn hoofd, what the F?!! Ik wilde afstappen en naar de auto lopen en even flink tekeer gaan, mijn vriendin had hetzelfde idee maar ik stond gewoon verbijsterd en met een mond vol tanden en een pak vol speeksel :r
In deze auto zaten 2 Marrokaanse of Turkse mannen rond de 20-25 jaar en al lachend draaide de passagier snel zijn raampje weer omhoog.

En welkom in Nederland, ook NIEMAND die denkt, he doe is normaal of die er wat aan doet...
Ja want het zullen maar mensen met een wapen zijn, nou dat interesseert me echt niks, maar ik heb me dus niet verlaagt naar dat kinderachtige gedoe, gaf hem de vinger en het ligt sprong weer op groen.
Afgelopen nacht dus vol met woede een poging gedaan tot slapen maar dat was ook niet echt een daverend succes, ik ga vandaag maar even koekeloeren of hij in de buurt is gezien ik nog precies weet waar hij vandaan kwam, want ik vind dit echt het laagste wat je kan doen.

Volkswagen Golf - Paars
RT-SB-05 met een 3tje
Beetje dikkige man van 20-25 jaar van buitenlandse komaf.

(Let op met deze auto want hij rijd alsof hij bezopen is, en zijn gedrag is al helemaal niks..)

Ik hoop dat jullie medeweggebruikers hier wat aan hebben.
En rij voorzichtig.
 
en dat zijn nu juist van die spiegel momentjes.... waarna ze dus zonder rijden :Y

ik zal er op letten, kom ook nog wel eens in zwolle e.o.
 
Welkom in nederland _O-
Tja heb de hoop al lang opgegeven met dat soort volk.
En nee, ik stem geen pvv, heb geen kaal hoofd etc.
 
WTF! egt te kansloos voor woorden.. dit soort tuig moet bij de haren gegrepen worden en teruggesmeten worden naar het geiten-neukende land waar ze vandaan komen..

waar is het respect gebleven in dit land?
 
en dat zijn nu juist van die spiegel momentjes.... waarna ze dus zonder rijden :Y

ik zal er op letten, kom ook nog wel eens in zwolle e.o.
en dan heb je gelijk mooi mot met die woestijnratten,
ik maakte nl. hetzelfde mee en deed wél wat terug O-)
dat doe ik (dus) niet weer :/
 
Laatst bewerkt:
Ja ik vind het ook echt niet normaal, en ben blij met de nieuwe inburgeringswet, ik ken dan ook het hele Nederlandse volkslied niet haha, maar ben toch echt wel een Nederlander met Respect voor een ander.
 
Waanzin, wat een volk kom je tegen op de weg.

Ik zou wel even een melding richting de Hermandad sturen, dit is "huftergedrag" en ik kan me zo maar voorstellen dat dit niet de eerste of laatste melding zal zijn die ze over deze "meneer" krijgen.

Dit is trouwens wel een van de zegeningen van onze multiculturele maatschappij.

Waarbij niet is gezegd dat "autochtone" vaak jeugdige verkeersdeelnemers dit gedrag niet ook kunnen vertonen, maar laat niet onverlet dat de nieuwe Nederlanders wel erg vaak op deze manier in het nieuws komen.

Walgelijk!
 
Laatst bewerkt:
moet je ns een dagje in brussel of charleroi in belgië komen rondrijden.... dagelijkse kost...

handschoenen met TI knokkels hebben soms echt n voordeel...
 
Site even bekeken, maar het probleem is dat er geen camera beelden zijn gezien die niet hangen in die buurt en anders wel buiten het zicht, en de omstanders in het verkeer zullen toch niks doen...
 
Hallo,
... en ineens rijd er een golfje uit een parkeervak, zonder richting aan te geven en neemt de hele weg in beslag, waardoor ik naar de linker rijbaan moest om uit te wijken,....
Je eigen schuld dus: je moet maar beter leren anticiperen en vooral trager rijden.
(bemerk de héél licht ironische ondertoon)

Overigens, met het spuug kun je naar de politie gaan, daar zit dna materiaal in...
(ik weet niet of ze even snel zullen reageren als op iemand die 1 km te snel rijdt, maar niet geschoten is altijd mis)
 
Laatst bewerkt:
Iedereen maakt wel is een fout. Dit soort praktijken kun je voorkomen door helemaal niet te reageren, geen reactie te vragen en/of geen hand op te steken.
Begrijp mij niet verkeerd wat die gasten doen kan niet, maar als je er in eerste instantie niet eens op ingaat heb je dit soort problemen ook niet.

Vroeger (2jaar) geleden reageerde ik ook altijd op fouten van anderen. 3 dingen die ik daarvan heb geleerd.

1: Ze leren het toch niet
2: Het is niet goed voor je bloeddruk
3: het levert soms een blauw oog of een vies pak op

dus maakt iemand een domme fout; lekker laten leven en weer verder met :]



Of als je bovenstaande niet kunt, erop afrennen, gelijk 2 op de neus en weer verder rijden....

Rust, reinheid en regelmaat :9
 
Je eigen schuld dus: je moet maar beter leren anticiperen en vooral trager rijden.
(bemerk de héél licht ironische ondertoon)

Overigens, met het spuug kun je naar de politie gaan, daar zit dna materiaal in...
(ik weet niet of ze even snel zullen reageren als op iemand die 1 km te snel rijdt, maar niet geschoten is altijd mis)

sjah, maar dan heb je het ook over halsmisdrijven natuurlijk hé, beetje uit z'n context... :X


(bemerk ook hier dezelfde ondertoon)
 
Site even bekeken, maar het probleem is dat er geen camera beelden zijn gezien die niet hangen in die buurt en anders wel buiten het zicht, en de omstanders in het verkeer zullen toch niks doen...

Je vriendin zat toch achterop? Is die mooi getuige van dit staaltje onfatsoenlijkheid. Ik zou het zeker aangeven bij de politie, want dit is gewoon te gek voor woorden!
 
Iedereen maakt wel is een fout. Dit soort praktijken kun je voorkomen door helemaal niet te reageren, geen reactie te vragen en/of geen hand op te steken.
Begrijp mij niet verkeerd wat die gasten doen kan niet, maar als je er in eerste instantie niet eens op ingaat heb je dit soort problemen ook niet.

Vroeger (2jaar) geleden reageerde ik ook altijd op fouten van anderen. 3 dingen die ik daarvan heb geleerd.

1: Ze leren het toch niet
2: Het is niet goed voor je bloeddruk
3: het levert soms een blauw oog of een vies pak op

dus maakt iemand een domme fout; lekker laten leven en weer verder met :]



Of als je bovenstaande niet kunt, erop afrennen, gelijk 2 op de neus en weer verder rijden....

Rust, reinheid en regelmaat :9


Ik denk dat ik daar maar voor ga gezien ik nogal een kort lontje heb.
 
Alsnog gewoon aangifte je hebt het kenteken van die gast(en), ze zullen er niet veel mee kunnen maar alle kleine beetje helpen wie weet wat die gasten nog meer op hun kerfstokken hebben. Bovendien was jou vriendin er bij die kan getuigen.

Ik denk dat als je aangifte doet dat je stukken beter zult voelen.
 
Je vriendin zat toch achterop? Is die mooi getuige van dit staaltje onfatsoenlijkheid. Ik zou het zeker aangeven bij de politie, want dit is gewoon te gek voor woorden!

2 tegen 2 he... :/
Hoewel ik wel kan raden wie er eerder gelooft word daar niet van -.-'
 
Waarom open ik dit soort topics nog...
Ik word altijd meteen zo intens agressief.

Ik ga op zoek naar ritalin. Succes er mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan