En dan zeggen ze wat over koekblikkers...

stond het knipperlicht nu aan of uit?
en ja ik weet ook wel dat het knippert, maar als het knippert staat je knipperlicht dus aan.

rare mensen die drontenaren, die motorrijder wist het natuurlijk ook allemaal niet meer :W
:? B|
 
beledigd?

moeten er maar niet zo'n rare uitdrukking gebruikt worden. Net of we in een auto van 1959 zitten waarin er stokjes aan de zijkant uit komen gevallen om de richting aan te geven.
Ja maar waarom je dan ineens alle Drontenaren over een kam moet scheren :? ;)
 
Kijk ik krijg al hulp uit Swifterbant :)
:Y Gemeente Dronten hè *O*

Maar zie op de vorige pagina hoe ik erover denk, beiden dus fout, maar de motorrijder wel een beetje meer. De automobilist moet wel over de rechterschouder kijken voor het oprijden van de uitvoegstrook. Altijd je dode hoek controleren voordat je van baan wisselt. Maar de motorrijder had daar niet mogen rijden, idd.
 
Ja maar waarom je dan ineens alle Drontenaren over een kam moet scheren :? ;)

was als variant op de asterix en obelix stripverhalen. verder niks persoonlijks.

en het ging over de term: 'knipperlicht staat uit'

terwijl uit de context wel degelijk blijkt dat het knipperlicht aan staat :)

verder is het prachtig dat er al 3 pagina's wordt geouwehoerd over iets wat 2 sec heeft geduurd :)
 
Nou kwader kun je mij niet krijgen. Voorkom je dat de L#L van de weggedrukt word, terwijl hij fout zit, gaat ie nog met zijn hand zwaaien ook.

Jammer en gelukkig voor de motor reed mijn vriendin want ik was in staat om de gek eens goed de waarheid te vertellen, want hij stopte om te tanken. Mijn vriendin reed door want wilde geen scene schoppen.

Vaak zijn de koekblikkers diegene die niet kunnen rijden, maar zo'n vent moet eigenlijk ook gewoon eens een keer flink van zijn motor worden gereden. Misschien dat hij dan eens wat minder arrogant zo zijn motor overal tussen kwakt.

1) Agressie in het verkeer? Grow up.
2) Jij zag het door je emotie als 'arrogant' - misschien was je vriendin gewoon traag? Daardoor kan je soms rechts worden ingehaald (lees: Rotondes/ uitvoeg/ invoeg stroken)

Dat handje? Doe ik ook altijd (in de auto/ paar keer tijdens motorrijlessen gedaan) om iemand duidelijk te maken 'Hallo, ik ben er ook nog, kijk de volgende keer aub wat beter'. Als je vriendin jou nodig heeft om haar te vertellen dat ze een uitvoegstrook niet opkan, kan ze beter haar rijbewijs inleveren of opnieuw lessen nemen. Uitvoegen doe je zo snel mogelijk, eigenlijk na de eerste 5 blokjes ben je al te laat. Daarna is het een kwestie van goed kijken en je rust behouden.

Ik hoop dat ik jou in je auto nooit tegenkom want je klinkt als een opgefokt type, ik houd niet van krassen/ deuken.
 
Laatst bewerkt:
Hahah.. 1 minuut voordat je gaat afslaan je richting aan doen is ook wel een sukkelig stap!
Want er zijn er genoeg die ze vergeten en de hele weg links of rechts aangeven terwijl dat nooit gebeurt!
Dus: Eerst in je spiegels kijken, even je kop omdraaien, dan je richting aangeven, dan schuiven, dan weer in je spiegels kijken dan weer je richting uitzetten.... Toch??? :)

Tjonge jonge...geven ze richting aan, is het nog niet goed!!! |(
Persoonlijk heb ik liever dat ze 100 meter van te voren richting aangeven dan zonder knipper van links naar rechts te schieten of andersom B|
Inhalen op een uitvoegstrook is zowieso aso van die motorrijder :N En voor eigen risico
 
1) Agressie in het verkeer? Grow up.
2) Jij zag het door je emotie als 'arrogant' - misschien was je vriendin gewoon traag? Daardoor kan je soms rechts worden ingehaald (lees: Rotondes/ uitvoeg/ invoeg stroken)

Dat handje? Doe ik ook altijd (in de auto/ paar keer tijdens motorrijlessen gedaan) om iemand duidelijk te maken 'Hallo, ik ben er ook nog, kijk de volgende keer aub wat beter'. Als je vriendin jou nodig heeft om haar te vertellen dat ze een uitvoegstrook niet opkan, kan ze beter haar rijbewijs inleveren of opnieuw lessen nemen. Uitvoegen doe je zo snel mogelijk, eigenlijk na de eerste 5 blokjes ben je al te laat. Daarna is het een kwestie van goed kijken en je rust behouden.

Ik hoop dat ik jou in je auto nooit tegenkom want je klinkt als een opgefokt type, ik houd niet van krassen/ deuken.

Volgens mij heb jij nog wat growing up te doen met je 20 jaar en vers rijbewijs, voor je anderen de les gaat lezen. :X
 
Volgens mij heb jij nog wat growing up te doen met je 20 jaar en vers rijbewijs, voor je anderen de les gaat lezen. :X
Ga pizza's bezorgen ofzo... Zelfde vooroordeel: italiaanse naam? Pizzakoeriertje! Succes met je carriere op je 37ste jongeman. Kom aub niet met dat soort flutargumenten.
 
Volgens mij heb jij nog wat growing up te doen met je 20 jaar en vers rijbewijs, voor je anderen de les gaat lezen. :X

Als je aan het lessen bent, zou je toch beter moeten weten dat je een auto niet rechts over de vluchtstrook mag inhalen
Wie moet er hier nou opnieuw zijn rijbewijs halen :X


I rest my case
 
Laatst bewerkt:
Op een in- en uitvoegstrook mag u verkeer op de normale rijbaan inhalen (ook van rechts).
 
Laatst bewerkt:
Als je vriendin jou nodig heeft om haar te vertellen dat ze een uitvoegstrook niet opkan, kan ze beter haar rijbewijs inleveren of opnieuw lessen nemen. Uitvoegen doe je zo snel mogelijk, eigenlijk na de eerste 5 blokjes ben je al te laat. Daarna is het een kwestie van goed kijken en je rust behouden.

Ik hoop dat ik jou in je auto nooit tegenkom want je klinkt als een opgefokt type, ik houd niet van krassen/ deuken.

Er is een verschil tussen iemand wat vertellen wat hij niet mag en iemand waarschuwen.
Iemand iets vertellen wat hij niet mag is wat de instructeur jou in je oortje fluistert tijdens je lessen.
 
wat probeer je nou in vredesnaam te doen?

laten merken wat voor een idioot die motor rijder is?

of je vriendin verdedigen?

boehoehoe als ik elke keer als ik gesneden word een topic moet openen ben ik nog wel ff bezig.

als het je zo dwars zit als er iets gebeurt,gooi je rijbewijs dan weg en ga met de bus
 
Er is een verschil tussen iemand wat vertellen wat hij niet mag en iemand waarschuwen.
Iemand iets vertellen wat hij niet mag is wat de instructeur jou in je oortje fluistert tijdens je lessen.

Kan eindeloze discussie worden, voortaan gewoon eerder invoegen + over je schouder kijken, als je hem dan NOG raakt, is t eigen schuld dikke bult want dan MOEST hij wel op de vluchtstrook rijden. Anyway, mooi dat t goed is gekomen, maar chill down in de auto man, we zijn allemaal ook maar mensen. Zie anderen niet als concurrentie maar als mede-weggebruikers :)
 
Dan moet je het topic beter lezen, voordat je begint te blaten...... Hij haalde in over de VLUCHTSTROOK


'Op het moment dat ze de uitvoegstrook op wilt, schiet er van achter ons uit een motor die hem naast onze auto zet en er voorbij wilt. Het is dat ik altijd meekijk en haar net op tijd kom waarschuwen want anders had ze die motor van de weg gedrukt.'

Op willen en op kunnen zijn 2 dingen.

Maargoed, laat maar, ik ben pas 20 en jullie zien me als een snotneus _O- :W
 
wat probeer je nou in vredesnaam te doen?

laten merken wat voor een idioot die motor rijder is?

of je vriendin verdedigen?

boehoehoe als ik elke keer als ik gesneden word een topic moet openen ben ik nog wel ff bezig.

als het je zo dwars zit als er iets gebeurt,gooi je rijbewijs dan weg en ga met de bus

mmm volgens mij geef ik gewoon mijn mening op reacties die komen.
Ik begin een topic om reacties te krijgen. Goed of fout, daar is een forum toch voor???

Moet ik soms een topic beginnen om vervolgens nooit meer een reactie te mogen geven?

Loop niet zo te janken zeg
 
Kan eindeloze discussie worden, voortaan gewoon eerder invoegen + over je schouder kijken, als je hem dan NOG raakt, is t eigen schuld dikke bult want dan MOEST hij wel op de vluchtstrook rijden. Anyway, mooi dat t goed is gekomen, maar chill down in de auto man, we zijn allemaal ook maar mensen. Zie anderen niet als concurrentie maar als mede-weggebruikers :)

Zucht.....je hebt ook gelijk. Ik maak me soms veel te druk over dingen.

Maar zo hebben we weer wat om over te ouwehoeren :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan