En dan zeggen ze wat over koekblikkers...

bier en bamihappen *O* ...... K*T |( ik moet zo nog rijden
Dat is niet erg als je heel erg goed kunt rijden. Dan mag het best wat minder worden, tot het niveau van een normaal mens is bereikt.

Dat zeg ik altijd als ik wat drink voor het rijden. O-)
 
Er staat ook weer een heerlijk negatief stukje op Nu.nl. Zie onderstaande link:


iemand toevallig nog een adresje van die Vincent van Twillert ??.........
 
Er staat ook weer een heerlijk negatief stukje op Nu.nl. Zie onderstaande link:


Ongeloofelijk wat een onzin..Een file word veroorzaakt door bottleneck's of simpelweg doordat er te veel koekblikken zijn op te weinig asfalt.In het najaar en in de winter staan veel motoren op stal maar de ffile's worden er niet minder om.Sterker nog volgens mij juist meer.En als je al weet dat er motoren door de file heen rijden en jij denkt dat je daardoor later op je bestemming komt,waarom verterek je dan niet een of twee minuten eerder.Meer tijd zal je er echt niet door verliezen.Of stap anders zelf op de motor.Mag je er ook tussendoor en kan je in je vrije tijd ook nog eens ervaren hoe geweldig mooi motorrijden is.Ben je ook niet meer Verplichtom elke dag in dat koekblik te zitten.Of neem gewoon de trein.Kun je onderweg iets zinnigs gaan schrijven voor je volgende collumn.
 
Ongeloofelijk wat een onzin..Een file word veroorzaakt door bottleneck's of simpelweg doordat er te veel koekblikken zijn op te weinig asfalt.In het najaar en in de winter staan veel motoren op stal maar de ffile's worden er niet minder om.Sterker nog volgens mij juist meer.En als je al weet dat er motoren door de file heen rijden en jij denkt dat je daardoor later op je bestemming komt,waarom verterek je dan niet een of twee minuten eerder.Meer tijd zal je er echt niet door verliezen.Of stap anders zelf op de motor.Mag je er ook tussendoor en kan je in je vrije tijd ook nog eens ervaren hoe geweldig mooi motorrijden is.Ben je ook niet meer Verplichtom elke dag in dat koekblik te zitten.Of neem gewoon de trein.Kun je onderweg iets zinnigs gaan schrijven voor je volgende collumn.

Hij mag niet motorrijden van zijn vrouw, de sukkel, snap dat dan! :)
 
Meneer vergeet nog het parkeren!

Met parkeren zie je dan altijd de automobilisten racen naar dat éne plekje dat nog vrij is.
Motorfietsen nemen in principe geen parkeerplaats in bij 1) bij je thuis en bij 2) op je werk.

Maareh, dat stukje wat steeds gequote wordt is een column.
En hoe langer wij dat quotje aanhalen, des te meer credit krijgt de columnist.

Ban voor diegene die de column weer eens gaat quoten??
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan