En denken dat zoiets jou niet overkomt :'(

Dit is toch niet gebeurt ter hoogte van het Maes tankstation???

Ik moet zeggen, enkele weken geleden op vrijdag 25 maart heb ik daar (aan die Maes dus) identiek hetzelfde voorgehad. Ik wou wel een auto of 7 inhalen, verkeer reedt 20 à 30, ikzelf 40 à 50 op het andere vak. Geen knipperlicht of remlicht gezien, enkel ineens een zilvergrijze peugot 206 vlak voor mijn wielen (was reeds naast bestuurster). Gevolgen: gezwollen enkel, gekneusde knie + schaafwonde (door motorbroek én jeansbroek door, net naast kniebescherming), scheurtje in rechter sleutelbeen, open beenbroek aan rechter middelvinger + nagel volledig weggesleten (met handschoen en al dus); verder mijn nieuwe motor (reedt er net 1 week mee) in puin.

Ondertussen van mijn verzekeringsagent en een bevriend politieagent te horen gekregen dat ik normaal gezien in mijn recht ben (jij dus ook) omdat we een doorgaande beweging uitvoerden en de tegenpartij een afdraaiende beweging. Maar ook reeds vernomen dat verzekeringsmaatschappijen dit regelmatig uitvechten als ieder 50% (dus eigen schade). In het laatste geval zit ik er slecht voor want de kosten aan mijn motor zijn 1000€ minder dan wat ik ervoor betaald heb. En dan houdt ik nog geen rekening met nieuwe kledij.

Succes met de afhandeling!!!
 
Dit zou wel kunnen dat het aan het maes tankstation was, heb er niet echt een idee van. Had toen wel ander dinge aan m'n hoofd :X

Maar klinkt idd bijna het zelfde, voor jou ook succes met de verdere afhandeling van je motor.

Ik ben deze namiddag naar de verzekeringsagent geweest en ze wisten me te vertellen dat de kans 99% is dat ik in mijn gelijk wordt gesteld. Als dit het geval is trek ik alles terug. De motor, helm, handschoenen, regenpak, en gewoon pak.
De motor ook mits ik deze nog maar een 3tal maanden had (allé het kan wel iets minder zijn maar de verzekeringsagent zei dat dit bijna niets was)

nu nog maar hopen dat het zo is en niet die andere 1%, getuigenverklaringen zullen veel doen. nog een foto van hoe ze er nu uitziet

full
 
nog 1 van het kontje, zo zien de zijdelen er ook ongeveer uit, de rechtse hangt er bijna af, ook dempers zijn zwaar beschadigd


full
 
'tja iedereen vliegt hier over auto's tegenwoordig...

nu ja goed dat jijzelf ok bent.

Wat de aansprakelijkheid betreft denk ik dat de tegenpartij volledig aansprakelijk is. Vanop het moment dat jij na het aanzetten van de pinker aan je inhaalmanoevre begint heb jij voorrang op wie voor je rijdt en linksaf wil slaan. Hoe het zit als je de pinker niet hebt gebruikt is een andere zaak. Degene die voor reed kan zeggen dat hij niet wist dat je wou inhalen, en zo zijn voorrang opeisen.


In alle geval succes met verder verloop van het zaakje
 
ge hebd 'm goed verbouwd mattie :)

ge weet wa'k u aangerade heb en da zou ook in orde komen,heb u op den msn niet meer gesproken sindsdien,veel suc6 met de afhandeling,hopelijk voelen uw pollekes al wa beter nu
 
ik was te lui om de andere 4 foto's nog online te zetten :9 maar voor de liefhebbers :9

nee nee grapje, dit geeft het beste beeld van hoe ze er uitziet.

ik heb voorlopig nog tamelijk veel pijn aan m'n linker schouder en linker hand. Ik ben op aanraden van de dokter deze namiddag gaan zwemmen. En het heeft wel wat geholpen, vooral m'n schouder is wat beter. Maar na enkele uren was mijn hand terug helemaal verkrampt en doet het terug tamelijk pijn als ik deze moet dichtknijpen.
Maar dit zal hopelijk wel beteren :)

@ atmozphere: is het zo dat nadat de expert is gekomen en deze de motor per totall verklaart en ik in m'n gelijk wordt gesteld ik mogelijk de:

of catalogusch waarde terug krijg
of de factuur waarde, dus wat ik er voor betaald heb?

weet jij dit?


alvast bedankt
:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan