en een zijspan

Monomuis

MF veteraan
Donateur
11 jul 2001
21.745
230
Nederland
www.startersmotor.nl
Och god.. :)
Zulke vage dingen had je ook op de beurs gister... wat heb je hier nou aan? Je kan niet eens file rijden ! En een kneedown is zeer lastig... maargoed, deze ziet er wel geinig uit :}

Monomuis

MF veteraan
Donateur
11 jul 2001
21.745
230
Nederland
www.startersmotor.nl
Zie je ook niet op verlof naar Oostenrijk trekken met de ganse famillie op je 250cc tje :]
:+ Nee, op die XR zou alleen mijn bagage kunnen. geen steppies dus nooit iemand achterop. Maar ik kan er wel mee file rijden ! :j :)

Maar een fiets met zijspan is leuk om met z\'n 3en te rijden... of om al je bagage in te gooien als je een eind wilt rijden.. en je hoeft natuurlijk niet het ding in evenwicht te houden.. elke fiets heeft zo z\'n voordelen! Als ik een ouwe bejaarde seniele vent ben, koop ik een zijspan!

Monomuis

MF veteraan
Donateur
11 jul 2001
21.745
230
Nederland
www.startersmotor.nl
voor de fille heb ik een DR 800big, met stepjes
:9
Das wat handiger ;)
Maar je kan toch ook je zijspan loskoppelen an chter je motor hangen? Extra wieltje eraan en dan als karretje gebruiken? Handig bij lange files :P

Edit : PS, misschien niet onverstandig om bij Woonplaats je adres gegevens weg te halen en alleen je woonplaats neer te zetten... of houd je niet zo van privacy ? :)

Laatst bewerkt:

koga

Die hard MF'er
16 sep 2001
676
0
Breda
Tja, zo\'n alternatieve \"bolderkar\"heeft ook wel zijn voordelen, en zeker ook een uitstraling. :9~

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.227
0
41
Veghel
www.earracing.nl
Zeker nog nooit met een zijspan gereden? Goed, solorijden blijft mooier. Maar iemand die goed met een zijspan overweg kan, geeft op het korte bochtenwerk veel solofietsen het nakijken.

Drei

Die hard MF'er
27 feb 2002
357
0
Wieringerwerf
Hallo medezijspanrijder, nu je de Zeus een tijdje hebt ben ik benieuwd naar hoe -ie bevalt.
Zelf wil ik mijn zijspan dit jaar inruilen voor een andere, maar ik heb gehoord dat er nog kinderziektes zijn/waren met de Zeus.