en een zijspan

bert111

MF veteraan
21 feb 2002
6.148
435
Lendelede West -Vlaanderen
Is mijn laatste aanwinst
Bert

misc.php


edit pooh: att-> img

Bijlage: zeusalbert2[1].jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Och god.. :)
Zulke vage dingen had je ook op de beurs gister... wat heb je hier nou aan? Je kan niet eens file rijden ! En een kneedown is zeer lastig... maargoed, deze ziet er wel geinig uit :}
 
Heb je vast weinig bekijks mee zeker ;)

Heb er wel eens een in het echt gezien, ziet er wel leuk en appart uit.
Rijdt dat nog een beetje lekker dan?
 
Zie je ook niet op verlof naar Oostenrijk trekken met de ganse famillie op je 250cc tje :]

:+ Nee, op die XR zou alleen mijn bagage kunnen. geen steppies dus nooit iemand achterop. Maar ik kan er wel mee file rijden ! :j :)

Maar een fiets met zijspan is leuk om met z\'n 3en te rijden... of om al je bagage in te gooien als je een eind wilt rijden.. en je hoeft natuurlijk niet het ding in evenwicht te houden.. elke fiets heeft zo z\'n voordelen! Als ik een ouwe bejaarde seniele vent ben, koop ik een zijspan!
 
voor de fille heb ik een DR 800big, met stepjes
:9

Das wat handiger ;)
Maar je kan toch ook je zijspan loskoppelen an chter je motor hangen? Extra wieltje eraan en dan als karretje gebruiken? Handig bij lange files :P



Edit : PS, misschien niet onverstandig om bij Woonplaats je adres gegevens weg te halen en alleen je woonplaats neer te zetten... of houd je niet zo van privacy ? :)
 
Laatst bewerkt:
Tja, zo\'n alternatieve \"bolderkar\"heeft ook wel zijn voordelen, en zeker ook een uitstraling. :9~
 
Zijspan is een auto met klasse :?

Als je zijspan ipv auto hebt is het zeker wel :}
En dan nog een losse motor erbij natuurlijk.
 
Zijspan is een auto met klasse :?

Als je zijspan ipv auto hebt is het zeker wel :}
En dan nog een losse motor erbij natuurlijk.

Yep, dank je wel. :+

IK heb een \"gewone\" motor voor dagelijks verkeer en een zijspan combi voorde boodschappen en af en toe een stukkie toeren waar geen files zijn. :+
 
Zeker nog nooit met een zijspan gereden? Goed, solorijden blijft mooier. Maar iemand die goed met een zijspan overweg kan, geeft op het korte bochtenwerk veel solofietsen het nakijken.

misc.php
 
Hallo medezijspanrijder, nu je de Zeus een tijdje hebt ben ik benieuwd naar hoe -ie bevalt.
Zelf wil ik mijn zijspan dit jaar inruilen voor een andere, maar ik heb gehoord dat er nog kinderziektes zijn/waren met de Zeus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan