en een zijspan

Heb ik serieuze plannen voor gehad, maar is niet op een haalbare manier in België op de weg te krijgen. Heb toen maar terug een motorfiets gekocht en ben hier aangewaaid ;)
Heb er zelfs bouwtekeningen van.

Vertel eens verder :9~

Heb mezelf wel eens verdiept in een Kitcar, AC Cobra dan, maar ook daarbij lopen de kosten gigantisch op, je wilt tenslotte een strakke auto neerzetten, dus moet dan natuurlijk ook het mooiste van het mooiste op komen.
Maar ach, wensen voor de toekomst kunnen geen kwaad.

11772willow3-med.jpg
 
Laatst bewerkt:
hey, is dat niet dan ding met dat Peugeot 406 blok achterin? Zijspan = :} maar met een autoblok dan begin ik toch te twijfelen ;)



.........maaruh, blijft erg gaaf :)
 
Hmmm... ik ben ook niet zo'n zijspanfan, maar ik je moet wat hè. Was die Zeus niet de tot nu toe enige zijspan die bij een botsing de inzittenden ook nog beschermt? Lijkt me wel erg fijn als je er kinders in wilt stoppen.
 
Gaaf ding, hebbie ook een piccie van de andere kant?
piccie voor Nitro M. ;)
Wel een beetje, modelletje scooter ;)
zeu2001g.jpg


Hier nog ff een mooie site:

http://home.planet.nl/~dreuning/zeus.html (home.planet.nl/~dreuning/zeus.html)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm... ik ben ook niet zo'n zijspanfan, maar ik je moet wat hè. Was die Zeus niet de tot nu toe enige zijspan die bij een botsing de inzittenden ook nog beschermt? Lijkt me wel erg fijn als je er kinders in wilt stoppen.

Nope de mega comete heeft ook een kleine kreukelzone.

Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit nou niet echt een mooie combinatie vind :(
en als je echt met de voet gas geeft enz vind ik er al helemaal niets meer aan.
Spijt maar dit is mijn mening. Geef mij dan maar een Gl1500 + EML Gt2001 ofzo een lekkere stevige toerbuffel !
 
Terug
Bovenaan Onderaan