......en elke keer na 20 km gaat ie op 1 cylinder lopen !

HenkieA

MF'er
7 nov 2003
180
2
Hemrik
Hallo mede motorcoureurs,
Ik heb een Suzuki SV 650 S, eerste model. Dat ding gaat elke keer na zo'n 20 / 25 km gereden te hebben, op 1 cylinder lopen. De voorste houdt er elke keer mee op.
Er is al van alles aan gedaan; Andere bobine, ander benzinepomp, benzinekraan schoongemaakt, nieuwe bougies, nieuwe bougiedoppen..............
Maar tot dusver zonder resultaat.

Ik weet even niet meer waar ik het moet zoeken. Ik vermoed nog steeds een probleem met de ontsteking in combinatie met hitte. ( gebeurt elke keer na 25 km. Daarvoor loopt ie gewoon goed.)

Wie kan er iets zinnigs over zeggen ??
 
Andere CDI geplaatst, proefgereden en............. zelfde probleem.
Lag dus toch niet aan de CDI ( die ik dus nu weer te koop heb )

Reed 15 km goed, begon in te houden, sloeg af, startte kort daarna weer en reed weer prima, begon 10 km later weer in te houden, sloeg af, startte even later weer prima en verder zonder problemen weer naar huis gereden.(kort stukje )
Pfffff............ wazig gedoe !
 
Andere CDI geplaatst, proefgereden en............. zelfde probleem.
Lag dus toch niet aan de CDI ( die ik dus nu weer te koop heb )

Reed 15 km goed, begon in te houden, sloeg af, startte kort daarna weer en reed weer prima, begon 10 km later weer in te houden, sloeg af, startte even later weer prima en verder zonder problemen weer naar huis gereden.(kort stukje )
Pfffff............ wazig gedoe !
Heb je nou al gekeken of hij wel vonkt direct na da hij af slaat? Een aanname dat hij wel bezine krijgt vind ik nogal vind ik nogal kort door de bocht als je op zoek bent naar het probleem.
 
Er zijn genoeg suggesties gedaan, begin daar eens mee. Nu moet je maar zien dat je die cdi weer kwijt raakt. Had niet gehoeven als je had gelezen.

Rustig maar, zal het niet nogmaals herhalen na deze post.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan