En er ligt... Zout!

Tja, als je daarmee voorkomt dat er allemaal bitumen aan je motor plakken is dat prima, toch? Zout is wat eenvoudiger af te spoelen, lijkt mij.
 
Denk niet dat het veel meer zal helpen, zag op een enkele krappe rotonde het asfalt omhoog komen naast m'n sleepas.

* voorziet weer een hoop werkzaamheden in de toekomst aan de weg *
 
Is er ergens een lijst waar je kunt zien waar ze gestrooid hebben ?
Hooguit op van A naar Beter. Maar ik denk dat veel beslissingen om te strooien bij de provincien vandaan komen, en daar hebben we er al 7 van
 
Pekel kan geen kwaad zolang het droog is,gaat er water bij komen tja dan ben je het haasje.
 
Paar jaar terug reed over een weg met ineens overal wit.
Pekel........................? Neeeeee, dat kan niet. Zal wel een vrachtauto meel zijn verloren of zoiets.

Een dag later op nu.nl dat er idd bij ons in de buurt pekel was gestrooid voor het oververhitte wegdek.
 
ja donderdag waren ze in kerkenveld ,alteveer,zuidwolde en koekange ook aan het strooien toen ik er overheen kwam was het opgedroogd/wit uitgeslagen
kwam de strooiwagen met zoutwaterbak verderop tegen, gelukkig strooide hij op dat moment niet maar wat een debielen
denk dat alle gemeentes dr kop laten gek maken in drenthe en het toverwoord is zout8)7
 
Terug
Bovenaan Onderaan