En, hoe was het feestje?

Ik (wij) was (waren) op doorreis, kwamen bij een familie verjaardag vandaan, en wou perse nog ff me neus laten zien, bemerkte alleen dat ik me er absoluut niet lekker bij voelde dus we zijn na Albert's burn-out ( :} ) & Maximum's wheely ( }) ) verder naar huis gegaan.

Leek me een gezellig boel volgens mij, vond alleen dat de muziek een beetje hard stond, maar dat is mijn mening :) , zal er volgende keer wat eerder zijn ofzo.....
 
Ja, het was leuk. (om hier dus maar even verder te gaan)

Er zijn toch wel foto's gemaakt van die smilie he ?
Dat wordt onze nieuw stanaard icoontje :)
 
We zijn net een half uurtje terug, maar wat was 't teringkoud man.
sniff.gif

Maaar... was de moeite waard. Leuk om eens wat mensen in 't eggie te zien.

Volgende feestje maar eens proberen als er wat aangenamere temperaturen zijn.
sunny.gif
 
geheheheheh, kheb net mijn 2e RS volledig gestript en hoef er nog maar een lange bout uit te trekken en het blokkie dondert eronderuit :)

pff.....
 
We zijn net een half uurtje terug, maar wat was 't teringkoud man.
sniff.gif

Maaar... was de moeite waard. Leuk om eens wat mensen in 't eggie te zien.

Volgende feestje maar eens proberen als er wat aangenamere temperaturen zijn.
sunny.gif

er zijn (prille)plannen om een BBQ ergens tehouden
in de zomermaanden. misschien hier later meer over.

leuk feestje btw iedereen vragen wie hij/zij is.
sommig personen 'ken' je al maar de meesten niet.

op de terug weg was het niet echt koud het zou gaan vriezen ik heb daar wienig van gemerkt.ok, warm is weer wat anders.
 
Het was wel gezellig geloof ik... hoe gezelliger hoe later het zou worden. Laatste gingen om 3.15 terug, al kwam blootbenige John V nog terug om zijn jas op te halen :)
 
Ik kwam rond 00:00 uur pas binnen stuiteren. begreep dat er toen al aardig wat weg waren.

Was erg gezellig en "Belgs, jongens ik versta er niet veel van ;)

Erg leuk weer wat mensen gezien te hebben.
Volgende keer eerst de feesies enzo van M-F.
Reüni>tsja

Wat mij betreft iig voor herhaling vatbaar
 
Zoals gezegd meteen mijn naam veranderd in "Yammie"

Die andere (Sephiroth) lag niet zo lekker in de mond zullen we maar zeggen :9

En zoals beloofd een aantal foto's van mijn R1 op Vliegbasis Volkel :]

misc.php


misc.php
 
Mee eens: erg geslaagd. Alhoewel ik heb gemerkt dat ik ietsje vaker moet posten om wat meer bekendheid te krijgen 8-)
Heb trouwens wel een cola-vergiftiging opgelopen, maar ben dus nu wel extreem fris. Dat kan ik van mijn huisgenoot niet zeggen :+

Volgende meeting komen we (da's dus Zut en ik) ook op de motor, als het wagenpark het toelaat.

Trouwens very impressing wheely. En een leuke smiley op het wegdek.

Cya.
 
Het feestje was errug gezellig, weer een hoop gezichten bij de nicks ( en nee Redgixx, ik laat me niet verleiden tot het opnoemen van al die namen ;) ). Aan de ene kant waren duidelijk leesbare naamkaartjes handig geweest, aan de andere kant was het wel grappig om te proberen erachter te komen wie nu wie was, via allerlei mensen die je dan alweer kende. Weet nu van iets meer dan de helft van de mensen die er gisteren waren wie ze zijn, dus nog een feestje ( en dan idd met lekker weer ) ben ik vóór.
Ben overigens zonder bekeuring thuis gekomen ( op de heenweg sprong al m'n verlichting uit, behalve groot licht, weer wat te doen vandaag dus :( )
Enne BYM, ik ben de ouwe lul hier en ik vond de muziek echt niet te hard, maar misschien gaan bij zo'n beslagen bril de andere zintuigen extra hard werken LOL ;)
 
Ik ben inderdaad niet zo fris als Linda. Beetje last van gekrompen hersenen :( Was erg gezellig is de BBQ ga ik zeker heen. Geloof dat een van onze belgen een grote tuin had *D Nu weet ik ook dat op een 25kW een wheelie gemaakt kan worden :)

edit: waar blijven de foto's?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet geweest '(
Ik ben in slaap gevallen op de bank met mijn vriendin.
Werd pas weer 1.00 uur wakker dus het had weinig zin om te komen.
Komt denk nog wel vaker een feestje.
Dan ben ik van de partij :)
 
Willen de mensen die onze mooie tegels buiten vuil hebben gemaakt middels :r nog even komen schrobben.

Gezien de aard van de retourzending zou ik zeggen dat het hutspot was, maar ik twijfel nog.

Ik hen effe geteld en ik geloof dat er totaal zo'n 50-60 mensen gekomen zijn. Toch een mooi deel van de vaste posters (als je de aanhang eraf haalt... ook leuk dat die mee waren).
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 24 maart 2002 09:00 schreef nitromax het volgende:Enne BYM, ik ben de ouwe lul hier en ik vond de muziek echt niet te hard, maar misschien gaan bij zo'n beslagen bril de andere zintuigen extra hard werken LOL ;)

Moest je eens van die inkom weg naar de andere kant van de zaal gaan.. stond ie toch wel wwat hard voor gezellig gesprekje hoor.
 
'T was wel aardig :P ;)
Enne Fastcruiser, die huts pot was nie van mij, ikke Pizza gehad en die ligt ergens tussen de struiken ( om 7 uur vanmorgen btw! )
Thxs iedereen voor de gezwellig heid! :}
 
Ja,ja was gezellig, ben weer helemaal mens nu.

Heerlijk geslapen btw, toch makkelijk zo voor de deur :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan