En in 't Gooi?, deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee hoor, de TS moet de foto maken. Zo werkt dat. Punt. :)
we hebben een B
we hebben een u
we hebben een l
we hebben een l
we hebben een s
we hebben een h
we hebben een i
we hebben een t

:)

ik ga zo alvast es ff mijn pre-vakansie-voorpret-foto's posten :)

hang tight boyz&girlz :+
 
we hebben een B
we hebben een u
we hebben een l
we hebben een l
we hebben een s
we hebben een h
we hebben een i
we hebben een t

:)

ik ga zo alvast es ff mijn pre-vakansie-voorpret-foto's posten :)

hang tight boyz&girlz :+

It's about bloudy time... je wil niet weten wat er op msn allemaal gebeurt met mij terwijl ik maar wacht op die piccies van jou B| Me hangs tight iig erbij :X :+
 
full
 
breaking nieuws trouwens
stop de persen

vanaf vanavond jongstleden staat de SP weer op haar trouwe stekje op het baasje te wachten.tot ze morgen weer liefkozend gestreeld wordt door de spons en poetsdoeken,om haar helemaal klaar te stomen voor de MM zondag.
ze was dus bijna afgefikt,vanwege kortsluiting in de kabelboom,de pluspool van het injectiesysteem lag tegen mn subframe aan te vleien en dus kapte ze er toen mee.draden beetje doorgesmolten enzo.
maar dankzij de kundige mensen bij koeman motoren is mijn schatje met spoed gerepareerd,speciaal voor mij,zodat ze zondag mee kan naar veenendaal.
dank dank en tot zondag

:+ :+ :+
 
breaking nieuws trouwens
stop de persen

vanaf vanavond jongstleden staat de SP weer op haar trouwe stekje op het baasje te wachten.tot ze morgen weer liefkozend gestreeld wordt door de spons en poetsdoeken,om haar helemaal klaar te stomen voor de MM zondag.
ze was dus bijna afgefikt,vanwege kortsluiting in de kabelboom,de pluspool van het injectiesysteem lag tegen mn subframe aan te vleien en dus kapte ze er toen mee.draden beetje doorgesmolten enzo.
maar dankzij de kundige mensen bij koeman motoren is mijn schatje met spoed gerepareerd,speciaal voor mij,zodat ze zondag mee kan naar veenendaal.
dank dank en tot zondag

:+ :+ :+
Da's mooi, valt dus wel mee en ken zondag mee :]
 
(Afbeelding)

soooooow....ik zeg : fijne vakanzie allemaal :)


[me]MechanicalAnimal gaat er tot zondag ff lekker van genieten in de Eiffel :} :] [/me]
Kewl! Ziet eruit alsof er inderdaad aardig wat zooi in kan! :)
Heel veel plezier op je trip! :) :)


breaking nieuws trouwens
stop de persen

vanaf vanavond jongstleden staat de SP weer op haar trouwe stekje op het baasje te wachten.tot ze morgen weer liefkozend gestreeld wordt door de spons en poetsdoeken,om haar helemaal klaar te stomen voor de MM zondag.
ze was dus bijna afgefikt,vanwege kortsluiting in de kabelboom,de pluspool van het injectiesysteem lag tegen mn subframe aan te vleien en dus kapte ze er toen mee.draden beetje doorgesmolten enzo.
maar dankzij de kundige mensen bij koeman motoren is mijn schatje met spoed gerepareerd,speciaal voor mij,zodat ze zondag mee kan naar veenendaal.
dank dank en tot zondag

:+ :+ :+
Mooi op tijd geregeld, Sp1ke :} . Nou weer lekker :] ...
 
Kewl! Ziet eruit alsof er inderdaad aardig wat zooi in kan! :)
Heel veel plezier op je trip! :) :)Mooi op tijd geregeld, Sp1ke :} . Nou weer lekker :] ...

sterker nog!..zit al een heule hoop zooi in :+
thanx Asami.....goed zeg..deeltje Deux alweer :} :)


gefeli Sp1ke :) ...mooi werk man *thumbs up*
 
sterker nog!..zit al een heule hoop zooi in :+
thanx Asami.....goed zeg..deeltje Deux alweer :} :)


gefeli Sp1ke :) ...mooi werk man *thumbs up*
hee pik,fijne vakantie en geen gekke dingen doen he?
wel heel terug komen en met die blade,want die wil ik nog vaak afzeiken en de grond intrappen.

dag kerel,enjoy he ;)
 
zou super graag willen, maar heb geen motor, nog geen beschermende kleding, zou ik eventueel miss wel kunnen lenen van een kennis met dezelfde afmetingen met een suzuki gixxer 750 k4 en moet darten bij voetbal (kwartfinales) helaas!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan