En in 't Gooi?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Asami

Die hard MF'er
18 mei 2004
383
0
Noord-Holland
Hoe zit het met motorrijders in 't Gooi?

Ik zie allerlei topics over motorrijders in allerlei streken. Ik ben wel benieuwd naar wie er allemaal in 't Gooi en omstreken woont en rijdt... En waar rijd je dan? Misschien tips o.i.d.?



Member Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrew
leden (met lidmaatschap genoemd in hun sig - op verzoek van MechanicalAnimal):

- Asami....Kawasaki ER-5
- MechanicalAnimal....Honda CBR 900 RR Fireblade
- Sp1ke....Honda VTR 1000 SP1
- Noppie '74.... Suzuki GSX-R 750
- GSX 600F Rossi....Suzuki GSX 600F
- 2Wheel_Robbie....Yamaha YZF R1
- Piegom....Yamaha xj600n
- Michel27.... Honda CBR 900 RR Fireblade
- The Fox.... Ducati Monster
- SuperKris....Kawasaki ZXR400
- arch-enemy....Honda CBR 600F
- Diddle....Honda CBR 600F
- Bandit Sam....Suzuki GSF 600S
- FAZERik SP....Yamaha Fazer + Suzuki Bandit 650s
- DaSuperGrover ....
- Rusty....Suzuki GSX-R 1000
- alexyzf....Yamaha YZF 750R
- Motomuzzi....Suzuki GS500E Slingshot
- Ruff Ryder....Kawasaki ZX9R
- Jantah .... Ducati Multistrada 1000DS + Ducati 650 SL + anderhalve XT500
- fastbike....Yamaha FZR600
- glimoog ....
- bros90 .... Honda Hawk 650 Bros, bezig met A
- poikie .... rijbewijsloos
- Svijf .... Kawasaki ZX-6R 636


Mocht er een fout in dit lijstje staan, laat het mij dan even weten ajb. :)
 
Laatst bewerkt:
Hoe zit het met motorrijders in 't Gooi?

Ik zie allerlei topics over motorrijders in allerlei streken. Ik ben wel benieuwd naar wie er allemaal in 't Gooi en omstreken woont en rijdt... En waar rijd je dan? Misschien tips o.i.d.?


Kom uit Weesp maar woon nu boven Alkmaar. Maar rij nog vaak in en rondom het gooi....rij dan meestal naar loosdrechtse plassen e.d.
 
Hillywood!!!! zo gooi's als het maar kan geloof ik ;)
Mooie omgeving idd de loosdrechtse plassen en omg is perfect, soms wel erg druk maar goed

Laterz Alex })
 
Ja, Loosdrechtse plassen doe ik ook, maar veel meer fantasie heb ik ook niet echt. :P Heb je nog meer tips?

Dacht je van de kant op te rijden van zeist/doorn??? ook erg mooi en je zit er zo! eerts via soest/de bilt naar zeist en dan via doorn naar barneveld!! nu al weer zin in... hehe... bijna zover...weg is bijna schoon ;) dan nog ff paar kleine dingen doen aan de motor en dan knallen!!!! :]

Laterz Alex })
 
Dacht je van de kant op te rijden van zeist/doorn??? ook erg mooi en je zit er zo! eerts via soest/de bilt naar zeist en dan via doorn naar barneveld!! nu al weer zin in... hehe... bijna zover...weg is bijna schoon ;) dan nog ff paar kleine dingen doen aan de motor en dan knallen!!!! :]

Laterz Alex })
Bedankt voor de tip. Ook uit Hilversum zie ik. Wat rijd je?
 
Bedankt voor de tip. Ook uit Hilversum zie ik. Wat rijd je?

Ik rij al ff een kleine 2 jaar op een Yamaha YZF750R.. naar volle tevredenheid overigens... (er-5 beviel me tijdens lessen niet zo :+ hehe)
leuke snelle motor bevalt me goed mbt bochtenwerk dus..daar doe ik het voor..
yzf!!.jpg


Laterz Alex })
 
Laatst bewerkt:
Haha, ik rijd wel een ER-5. Ik rijd nog niet zo heel lang en zo stoer ben ik (nog :P ) niet, dus het past nog wel bij me.
 
hilversumse meent :)

ik wil wel een keertje rijden :]

...loosdrecht...loenen...blaricum..tienhoven...naarden..laren.....
soest...lage vuursche...muiden....etc

beetje met je blehrpijp door de nauwe straatjes van naarden :}

count me in :}



tipje.....als je dit topic openhoud ken je bijv posten :

"ik rijd vanmiddag een toertje...wie wil er meej...we verzamelen op plek X"

krijg je vanzelf wel wat reacties van lui die naar d everzamelplek komen om mekaar ff te leren kennen en stukkei te sturen :}
 
Laatst bewerkt:
Haha, ik rijd wel een ER-5. Ik rijd nog niet zo heel lang en zo stoer ben ik (nog :P ) niet, dus het past nog wel bij me.
Haha nou dat stoere valt wel mee, zowieso stoer een vrouwlijke rijder hehe dus...... En ervaring opdoen is ook erg belangrijk hoor... een supersport zoals de mijne is niet echt de meest fijne beginnersmotor geloof mij :P

Laterz Alex })

@Meg das een goeie het seizoen is nu toch echt wel weer in aantocht(nu alleen die bleerpijp nog ;) )
 
hilversumse meent :)

ik wil wel een keertje rijden :]

...

krijg je vanzelf wel wat reacties van lui die naar d everzamelplek komen om mekaar ff te leren kennen en stukkei te sturen :}
JA! Met iets beter weer wil ik graag rijden. Enne, ik moet oefenen om echt stoer te worden *D ... Binnenkort dus?
 
Snelweg op bij a27, bocht naar almere, doorknallen en bij die koeie rotonde eraf, weer ff invoegen. `kden bij afslag blaricum. Stoplicht weer invoegen. 2e afslag weer kd`en. Weg over en weer blij invoegen :) heb je dat gehad knal je naar flevoland.

Dit reed ik wel eens..

s4s
 
uit Muiden... :)
heb jij je je al wel netjes voorgesteld enzo jongedame...je weet wel...hoe je heet en wat je doet en een piccie met je motor :)


welkom op mf :]

edit: damn...effe muiden in mijn rijtje er bij zitten...das ook leuk doorheen rijden als al dat botenvolk op de terrasjes zit }) *vroemmmmmm*
 
heb jij je je al wel netjes voorgesteld enzo jongedame...je weet wel...hoe je heet en wat je doet en een piccie met je motor :)


welkom op mf :]

edit: damn...effe muiden in mijn rijtje er bij zitten...das ook leuk doorheen rijden als al dat botenvolk op de terrasjes zit }) *vroemmmmmm*

Ehm tip?!?! kijk eens op d'r profiel staat genoeg haha....

Lol...idd al die lui in muiden vol afschuw kijken naar dat stel barbaren op die motoren :9~ hahaha

Laterz Alex })
 
JA! Met iets beter weer wil ik graag rijden. Enne, ik moet oefenen om echt stoer te worden *D ... Binnenkort dus?
sure dude :)

ik rij denk ik vanaf woensdag alweer..eerst vrijdag middag lekker naar de beurs in utregt :]

kheb al 2 weken niet gereden |( ...jeuk!!!!!!!!!

we spreken wel keer met wat lui af in Gooi en Omgeving :}
 
GVD, 3x is scheepsrecht zeggen ze dus op hoop van zegen (t wil maar niet lukken).

Bij deze zal ik mij nog even voorstellen :9 :
Ik ben Jessica, 26 jaar en werk als verpleegkundige op een psychiatrische afdeling. Ik heb sinds een klein jaar mijn ZZR250, en rij de hele dag rondjes door Muiden.. zo goed ??? 0-)

Enne die foto wil dus niet lukken .. :?
 
GVD, 3x is scheepsrecht zeggen ze dus op hoop van zegen (t wil maar niet lukken).

Bij deze zal ik mij nog even voorstellen :9 :
Ik ben Jessica, 26 jaar en werk als verpleegkundige op een psychiatrische afdeling. Ik heb sinds een klein jaar mijn ZZR250, en rij de hele dag rondjes door Muiden.. zo goed ??? 0-)

Enne die foto wil dus niet lukken .. :?
gooi maar op de mail krijg het er wel op .....staat in me profiel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan