En in 't Gooi?

Status
Niet open voor verdere reacties.

full


:+
 
Aaaaaw moppie toch *D

En Maarten, ik denk niet dat ik met jou achter wil blijven als Michel op jou motor rondrijd als ik het zo allemaal hoor B|




:+
:o

she knows :X

[me]MechanicalAnimal runs like fuck
[/me]


[paniek]
where to hide...where to hide......OMFG...onder het bed dan maar? ow sjittie
daar ligt Van Kooi al |(
[/paniek]

:+
 
:o

she knows :X

[me]MechanicalAnimal runs like fuck
[/me]


[paniek]
where to hide...where to hide......OMFG...onder het bed dan maar? ow sjittie
daar ligt Van Kooi al |(
[/paniek]

:+

LMFAO!!!

Maak jij mijn verstopplekje ff bekend B|

MOFO
full


:+

[me]Michel27 zoekt ondertussen snel een nieuw plekje om uit de buurt van Diddle te blijven...[/me]
 
Bij deze distantieer ik mijzelf van deze kleuterklas... Michel krijgt zo nog een knal en maarten jij hebt er ook nog een tegoed! :(



:+
 
Ik ben ook van de partij hoor op 8 mei!

@ arch enemy: Ik heb vanuit mijn huis uitzicht op het prachtige spoor. Weet niet of mijn straat tot de vogeltjesbuurt gerekend wordt. Woon vlak naast het autoschadebedrijf voor als je weet waar dat zit. En met Noord bedoel ik inderdaad Esso Noord. In mijn tijd waren Noord en Zuid nog van dezelfde eigenaar, ik heb op beide stations gewerkt. Heeft Edwin trouwens al zijn rijbewijs? Hij was er wel mee bezig weet ik.
 
Ik ben ook van de partij hoor op 8 mei!

@ arch enemy: Ik heb vanuit mijn huis uitzicht op het prachtige spoor. Weet niet of mijn straat tot de vogeltjesbuurt gerekend wordt. Woon vlak naast het autoschadebedrijf voor als je weet waar dat zit. En met Noord bedoel ik inderdaad Esso Noord. In mijn tijd waren Noord en Zuid nog van dezelfde eigenaar, ik heb op beide stations gewerkt. Heeft Edwin trouwens al zijn rijbewijs? Hij was er wel mee bezig weet ik.

Rij je met ons allen mee dan richting veenendaal?
Lijkt handiger als jullie zelf telkens dit quoten en je naam in de lijst zetten. Scheelt mij een hoop werk ;)


Zondag 8 Mei 2005 (09:30 verzamelplek bij motel de witte bergen voor mf-ers uit gooi en omstreken en verder? om 10:00 richting mega meeting veenendaal rijden)
1) SP1KE
2) Michel27 & Diddle
3) 2wheel_robbie
4) Jantah
5) Piegom
6) De Sprinkhaan (misschien?)
7) Bandit Sam
8)

etc ;)

enne vogeltjesbuurt? heb ik ook jaren gewoond :)
 
graag gedaan....richard zei het al dat je bij de eerste de beste hoosbui zonodig moest gaan buiten spelen :X

Tja ik wordt er wel echt mee achtervolgt...tis toch blijkbaar erg interessant dat ik toen ik net mn rijbewijs had, 1 keer onderuit ben gegaan :?


@ bandit sam: Je woont dus bij station in bussum, of toch hilversum? is mij ff helemaal onduidelijk.
Maar goed, grappig dat je bij noord gewerkt hebt zeg! Zuid en Noord zijn trouwens nu al een tijdje 'uit elkaar'. Ik werk als bijbaantje 2xpw bij noord, mag morgenavond weer.
Enne Edwin heeft zn eerste deel rijbewijs al te pakken :) dus hopelijk voor hem issie voor de zomer klaar! Hij is trouwens erg nieuwsgierig wie dit vroeg, dus wat is je 'echte naam'??

Enne wbt. de meeting 8 mei: als MeR1in en ik er heen gaan (kan bijna niet missen)rijden wij ook mee, maar dat zien we tegen die tijd wel weer.
 
8 mei....pffff....is nog wel heel ver weg voor zo iemand als ik...

"carpe diem"-menske ;)


Ik beloof niets, maar ga kijken of ik mezelf kan aansluiten op een ochtendje onnodig benzine-verbranden met jullie ;)
Als jullie grote blauwe rook-wolken aan zien komen... zal ik niet heel erg lang daarna arriveren...


zoniet, dan niet....greetz,


Cyc
 
zeg asami,had jij gedacht dat dit topic zo,n groot succes zou worden?
wordt wel heel gezellig hiero :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan