En in 't Gooi?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hebt zaterdag avonddienst :( , maar misschien nog effe in de ochtend toere.
enne tuurlijk op motor naar werk *D
 
Ik denk dat zaterdag rijden er helaas niet in zit. Misschien dat ik zondag wat members tegen ga komen, dan ga ik zeker rijden.

@ arch enemy. Ik woon in Hilversum in de straat die langs het spoor loopt. Kan net vanuit mijn huis het station niet zien. En voor Edje, ik ben Sander.

dat ga je menen? ik woonde aan de andere kant van die straat, het gedeelte richting anna's hoeve zegmaar
 
Hoi Gooise MFers, ik zal dit topic in de gaten houden en
een keertje aanpikken om een beetje kleur toe te voegen [groen]
aan jullie groepje. Toontje.
 
hey lelijke motorrijders uit het gooi, het wordt mooi weer dit weekend... gummen!!!!!!!!!!!!!!!
 
Eej.. vanuit Kortenhoef hier kun je heel mooi ritjes langs Ankeveen, Ned. den Berg, Vecht etc.. Breukelen.. bla..

al heb ik sinds ik vorig jaar zomer met m'n ex een toerritje gereden heb, nooit meer rondgetoerd en alleen de 4x wekelijkse ritjes naar sport.. hmmz.. als er nu idd een leuk toerclubje hier in de omgeving zit is dat wel ok.

:D
 
@ arch enemy. Ik woon in Hilversum in de straat die langs het spoor loopt. Kan net vanuit mijn huis het station niet zien. En voor Edje, ik ben Sander.

'T is Edwin nu geloof ik wel duidelijk haha.
Mocht je nou weer eens langs de pomp in bussum (noord) rijden, en je ziet een zwarte CBR staan, kom dan eens naar binnen, weet ik ook wie je bent. Kan me namelijk bijna nie voorstellen dat ik je nie ken!

@ little_bear: als je woensdagmiddag gaat touren, zwaai je dan ff als je langs het tankstation in Nederhorst komt? Dan ben ik daar aant werk :+
 
Laatst bewerkt:
Hebben er mensen interesse om zaterdag middag even te gaan toeren in de omgeving van 't Gooi? Ik moet zelf zaterdagochtend werken maar om een uur of twee kan ik op m'n motor zitten })
 
vet een gooi en vechtstreek toer club, helaas heb ik de leeftdij van 18 nog niet bereikt waardoor ik nog niet kan motorrijden, maar zal kijken of ik jullie langs zie komen. Zelf had ik een schakelbrommer maar die heb ik inmiddels verkocht ivm boetes |( |( |(

ik woon aan de larenseweg vlak voor die dagcamping, en hoor(vooral op zomeravonden) genoeg motoren even het gas open draaien, ben wel benieuwd wie dat zijn.
 
tuurlijk ga ik mee dit weekend

maar eh waarom sta ik niet in het startlijstje van leden??????? :(

waar is t verzamelpunt?

la place laren? is dicht bij de snelweg en centraal gelegen

ene 8 mei ben ik ook van de partij :]
 
Laatst bewerkt:
Hebben er mensen interesse om zaterdag middag even te gaan toeren in de omgeving van 't Gooi?

Wie gaan er zaterdag middag mee? :] Verzamelen om 14:00 uur bij La Place (Laren)


1. GSX 600F Rossi
2. FAZERik SP
3.
 
Hebben er mensen interesse om zaterdag middag even te gaan toeren in de omgeving van 't Gooi?

Wie gaan er zaterdag middag mee? Verzamelen om 14:00 uur bij La Place (Laren)


1. GSX 600F Rossi
2. FAZERik SP
3. 2wheel_robbie
4.
 
tuurlijk ga ik mee dit weekend

maar eh waarom sta ik niet in het startlijstje van leden??????? :(
MechanicalAnimal wil héél graag :P dat mensen in hun sig kenbaar maken dat zij bij de Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrew horen, dusse FAZERik SP... even aanpassen en ik zet je erbij :)
het is heel belangrijk om zulke dingen goed te regelen... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan