En in 't Gooi?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehe je wordt bedankt haha ;) ja gaat goed met me ... met jou ook wel geloof ik zo?!?! Tijd niet gezien..ondanks het kleine dorp haha

was geintje he ;)
Ja gaat erg goed hoor, inderdaad een hele tijd niet gezien.
Ik zit me alleen suf te bedenken waar je ook alweer een vriend van was. Weet dat je ook veel met zo'n lange gozer omging toen in baccara tijd. Maar volgens mij kon je ook iemand goed die ik ook wel kon....maar tis wel lang geleden en word ook een dagje ouder :+

heb ff een ingave...was dat roger :?
 
Ow jij bedoelt toch niet pingiun he??? die was ik al weer vergeten......hmmm mindere periode haha ;)
En je die lange gozer is Bobby, maatje waar ik nog steeds veel mee omga en die ook ze rijbewijs heeft alleen nog geen motor :(
 
Haha traint hij nog dan??? tja..no brains just muscle's hahaha...oeps ik cru?? nee gewoon eerlijk haha
Nee die kale al een tijd niet gezien... houwe zo..
 
Haha traint hij nog dan??? tja..no brains just muscle's hahaha...oeps ik cru?? nee gewoon eerlijk haha
Nee die kale al een tijd niet gezien... houwe zo..

Hey ik train daar ook he B| :( :) , maar van muscles niet echt sprake :X :)

maarre leuk om je hier dan weer tegen te komen, enne volgende keer ga je dan wel mee he ;)
 
Ja ik ga wel mee...rijden dan(sporten is niet de grootste hobby ;) )
Morgen??? haha... nee ik hou het topic nauwlettend in de gaten.... komt goed...

ok top :} spreek je later dan :)
ga zo nog ff tv kijken. Baccara kom ik niet meer dus, en bovendien is SP1KE daar vanavond, nog een reden om niet te gaan, sorry SP1KE, matti ;)
 
was wel ff gezellig vanmiddag, jammer dat de politie nou net voor de deur moest gaan staan :r


kon net nog ff langs van heerdt om te kijken waarom in godsnaam mijn motor steeds afsloeg '( Bleek niets ernstigs, vuile injectienaald, er zit nu een mengseltje in mn benzine en het moet waarschijnlijk opgelost zijn.
 
he MeR1in, gespot dus. kom je lekker met veel kabaal door de straat rijden. dacht al dat je op weg was naar van Heerdt. niets ernstigs dus.

maar herrie maak je wel.
 
Ik ga rond 14:00 een stukkie rijden. Eerst nog even één en andere van de fiets verwijderen (bagagerek van vorige eigenaar) en een tankpad erop plakken. Ik heb nog geen MF-sticker (is wel besteld), rij op een blauwe bandit 2002 met m'n initialen (BS) in het kenteken. Ik zal mijn ogen openhouden voor andere MF-ers
 
was wel ff gezellig vanmiddag, jammer dat de politie nou net voor de deur moest gaan staan :r


kon net nog ff langs van heerdt om te kijken waarom in godsnaam mijn motor steeds afsloeg '( Bleek niets ernstigs, vuile injectienaald, er zit nu een mengseltje in mn benzine en het moet waarschijnlijk opgelost zijn.

Oh mooi dat dat opgelost is dan, kun je weer lekker rijden.
;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan