En ja hoor, eindelijk is het zo ver.. En holy shit

Auguste

Die hard MF'er
13 okt 2010
307
0
Den Haag
Eindelijk heb ik mijn rijbewijs binnen. *D

Na 2 tergende maanden kijken naar mijn CBR RR zonder er aan te mogen zitten, heb ik vandaag nieuwe bandjes laten monteren, kettinkje ingevet, puntjes op de i en heb ik hem voor het eerst gestart en meegenomen. :]

Heb de eerste duimpjes omhoog al meegekregen, volgens mij hoor je vanaf dag 1 bij de brotherhood. :Y ;)

Ik heb even na zitten denken hoe ik zou omschrijven hoe hard dat gaat, na een lesmotor.. En ik hou het denk ik op: holy, fucking, shit. :/

Ik zal de komende dagen veel op dat ding zitten, hagenezen zullen me gaan herkennen!

Grtz!

full
 
Wat zie daar nou? Rubberen remleidingen? :o En en en en een originele uitlaat? Doe daar eens heel snel wat aan! :+

Even serieus, geniet er van! Alhoewel je je eerste motorzomer nog moet meemaken (en ik trouwens ook :+ ) is het nu al genieten. :P

Welkom. *O*
 
Hij heeft een open demper dude, 2 pijpjes. :D

Stalen remleidingen zijn ook wel verleidelijk he..

Merci beiden!
 
Mooie fiets. Gun jezelf de tijd er aan te wennen.......
 
Will do, daarom heb ik juist dit apparaat gekocht, je bent er niet snel klaar mee. Je kan er beter en harder op leren rijden. Maar soms een stuk rechtdoor semi voluit is al echt bizar. :}
 
Laatst bewerkt:
Haha ik zal opletten. Maar lief dat jullie aan me denken. :j

Wij zijn lief. :Y

Kijk vooral uit over een paar weken/maandjes. Dan ga je meer op routine rijden en denk je al snel dat je 'm wel onder controle hebt. Dat is vaak het moment dat je schade of erger rijdt. Zo'n fiets kan meer aan dan jij......
 
"Ja joh dude hij heeft een open demper dude" _O- hopelijk is je rijstijl veiliger dan je communicatie technieken naar mensen :+

Anywayzzzzz gefeliciteerd uiteraard en doe voorzichtig :Y
 
Wij zijn lief. :Y

Kijk vooral uit over een paar weken/maandjes. Dan ga je meer op routine rijden en denk je al snel dat je 'm wel onder controle hebt. Dat is vaak het moment dat je schade of erger rijdt. Zo'n fiets kan meer aan dan jij......

Haha daar ben ik wel achter. :+

Ik ga er niet dagelijks op rijden, heb hem juist gekocht voor de leuke thrills op de mooie dagen. En vond deze namiddag / avond mooi genoeg voor een ride. :)

Ik heb gewoon een auto van werk voor de winter, met een benzine pas, verwarming, een cd speler, dat soort dingen. :P
 
Laatst bewerkt:
Mooi fietsje :9~ , enne, vergeet niet op tijd je schijfremslotje er van af te halen.... :$
 
Laatst bewerkt:
Mooi fietsje :9~ , enne, vergeet niet op tijd je schijfremslotje er van af te halen.... :$

komt ie snel genoeg achter ;)
bij mij was het al raak voor ik mijn papiertje in handen had..

150 euro voor een !@#$ spatbordje dan leer je het wel !! :+
 
Laatst bewerkt:
Hele mooie fiets. Ben normaal niet zo van de felle kleuren, maar dit valt zeer zeker in de smaak!

Gefeliciteerd met je rijbewijs en have fun op dat ding!
 
Eindelijk heb ik mijn rijbewijs binnen. *D

Na 2 tergende maanden kijken naar mijn CBR RR zonder er aan te mogen zitten, heb ik vandaag nieuwe bandjes laten monteren, kettinkje ingevet, puntjes op de i en heb ik hem voor het eerst gestart en meegenomen. :]

Heb de eerste duimpjes omhoog al meegekregen, volgens mij hoor je vanaf dag 1 bij de brotherhood. :Y ;)

Ik heb even na zitten denken hoe ik zou omschrijven hoe hard dat gaat, na een lesmotor.. En ik hou het denk ik op: holy, fucking, shit. :/

Ik zal de komende dagen veel op dat ding zitten, hagenezen zullen me gaan herkennen!

Grtz!

[afbeelding]

Toen ik de titel las, dacht ik van die is op z'n plaat gegaan :P

Maar congrats met je rijbewijs en veel plezier :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan