En ja hoor, eindelijk is het zo ver.. En holy shit

Mooie fiets! :Y Heel veel plezier ermee maar pas op: Je hebt niet het beste Jaargetijde uitgekozen voor de eerste kilometers (nat en bladeren, en dat op nieuw rubber :P )
 
Thanks iedereen! *D

Het was inderdaad verschrikkelijk, ik had namelijk altijd een snelle import auto als "lol" ernaast zeg maar, en die was dus al verkocht. Motor stond daar. Je hebt de sleutel..

Hel is het. :r

Maar ik ben braaf geweest, ga niet onverzekerd de weg op. En het leek me sowieso verstandig eerst alles duidelijk te leren voordat je op zon ding stapt. O-)

Ga zo maar even checken of het morgen overdag lekker weer word. :)
 
Eindelijk heb ik mijn rijbewijs binnen. *D

Na 2 tergende maanden kijken naar mijn CBR RR zonder er aan te mogen zitten, heb ik vandaag nieuwe bandjes laten monteren, kettinkje ingevet, puntjes op de i en heb ik hem voor het eerst gestart en meegenomen. :]

Heb de eerste duimpjes omhoog al meegekregen, volgens mij hoor je vanaf dag 1 bij de brotherhood. :Y ;)

Ik heb even na zitten denken hoe ik zou omschrijven hoe hard dat gaat, na een lesmotor.. En ik hou het denk ik op: holy, fucking, shit. :/

Ik zal de komende dagen veel op dat ding zitten, hagenezen zullen me gaan herkennen!

Grtz!

[afbeelding]

Jokertje veel plezier! ;)
 
Door Oh Oh Cherso heeft Nederland zélfs Hagenezen leren omarmen O-)


Nou nou er zijn grenzen................................. B|




Ts geniet van die mooie brommer en hou de gepoetste kant boven.

Dit mooie fietsje kan nl meer aan dan de meeste MF toetsenbord kampioenen voor mogelijk houden :P
 
Ben jaloers dat je meteen al zo'n mooie fiets kan kopen ! Ik moet nog minstens een half jaar sparen ..

Anyway heel veel veilige km's toegewenst !! Ik zie het trouwens slecht in wat het weer betreft ;)
 
Bedankt voor alle reacties, im feeling the love!! *D

@ KRSM900, volgens mij had ik jou al voorbij zien komen. Zit jij niet in de custom bikes? :)
 
gefeliciteerd genier van jouw mooie aanwinst en probeer niet te overmoedig te worden. Daar zit het gevaar in..
 
Gefeliciteerd man, ik weet nog hoe het voelde om alleen alleen te rijden zonder zo'n tetterend stemmetje in je oor :D

En wacht maar, dit was pas de eerste "holy shit" momentje voor je. je zal nog vele "holy shit" momenten gaan beleven terwijl je je motor leert kennen ;)
 
Ja, wat kleine rondjes bij mn werk daar gelaten inderdaad. :$

Lekker na sluitingstijd op een afgesloten industrieterrein Ypenburg ovaaltjes rijden. *D

Eindelijk de weg op had ik moeten zeggen. :)

Thanks gasten.
 
Laatst bewerkt:
Jokertje veel plezier! ;)
_O- _O- _O- zonder dollen, welcome to the world of bikers! en als je groot bent :X ;) misschien zo 1 kopen
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan