En ja hoor ook ik ben gevallen

Valentino rossi. Dat was mijn eerste gedachten toen ik deze foto's zag... Maar toen dacht ik van ohh nee gecrached. in ieder geval Suc6 met het herstel van je motor en je motor pak :P .
 
nou ja je hebt er zelf niets aan over gehouden. behalve mooi actie foto's.
en wat vond je pa? mijn pa heeft er een hekel aan dat ik en mijn broers rijden, en hoewel ie hobbyfotograaf is zou ie nooit van zijn leven actie foto's gaan maken.
laat staan dat ie blij was toen mijn broer belde dat ik op mijn plaat was gegaan, of dat een jaar later ik belde dat mijn broer op zijn plaat was gegaan :X

maarreh... hoe hard ging je?
 
Mooie serie foto's ........ jammer dat het van jouw val moest zijn.

En dan weet je ineens weer waarom een (leren) pak zo belangrijk is O-)










MarkH moet zelf dus ook weer snel een broek met beschermstukken kopen. De oude ben ik uitgegroeid, helaas de verkeerde kant op ;(
 
ik wou dat ik van zulke fotos had van mijn schuiver :}

maar het blijft erg kut allemaal, pf ellendig als ik me voelde daarna...
en nu kun je ook precies zien wat er fout ging..

succes met het herstel
 
ik heb wel eens eerder een foto gezien van een schuiver, dat was geloof ik op gorinchem. Deze mag er ook zijn.... In ieder geval succes met opknappen.

:X Dit soort dingen wijdt ik geheel aan MotorForum, iedereen wil hier maar posen met kneedown piccies :9 en zie het resultaat O-)
 
nou ja je hebt er zelf niets aan over gehouden. behalve mooi actie foto's.
en wat vond je pa? mijn pa heeft er een hekel aan dat ik en mijn broers rijden, en hoewel ie hobbyfotograaf is zou ie nooit van zijn leven actie foto's gaan maken.
laat staan dat ie blij was toen mijn broer belde dat ik op mijn plaat was gegaan, of dat een jaar later ik belde dat mijn broer op zijn plaat was gegaan :X

maarreh... hoe hard ging je?
Eindelijk een zinnige vraag! :}
 
Vertel je pa ff dattie de volgende keer meebeweegt met jou als je door de bocht gaat, krijg je scherpe foto's van.
 
Ik hoor vaak dat mensen onderuit gaan maar ik heb NOG niet gehoord dat ze over de kop zijn gevlogen d.m.v wheely's stoppy's. Het zal nog wel gebeuren. Het is mij ook gebeurt. Maar praat niemand daar over ??
 
K'weet hoe kut dat gevoel is, vooral dat geluid ook van schrapende kuipdelen, uitlaat enzo.

gelukkig heb je zelf niks, en nu hoor je bij de club van motorrijders die al gevallen zijn.
 
wat een vette pics...jij eigen crash op de plaat vast gelegd!!! :} heel knap...
 
Ten eerste allemaal bedankt voor jullie reacties, Ik kan er weer om lachen. Maar als ik naar mijn schade kijk dan vindt ik het allemaal wat zieliger voor mijn zakcentjes.

IK was dus in dat bochtje van die knee down's aan het oefenen en die wou ik natuurlijk mooi op foto hebben. Na tich keer door het zelfde bochtje te hebben gereden begon ik steeds eerder en meer gas te geven waar door op een gegeven moment mijn achter wiel weg gleed (vandaar die 2e streep op her asvalt).
En ik dus de grond van dichtbij mog inspecteren.
Tijdens het glijden heb ik een afstand van +/- 25 meter gegleden en net een meter voor het hek kwam ik tot stilstaand. (toch een beetje geluk)

Dit gebeurde allemaal met een snelheid van maar 50km/uur. Nog niet zo hard zou je zeggen, maar hard genoeg om flink wat schade te hebben aan mijn motor en pak.

Ik ben blij dat ik er foto's van heb, want van de schuiver zelf kan ik me niet erg veel herrineren. Maar zodoende weet ik toch ongeveer hoe het is gegaan.

Toch jammer om mijn eerste fiets zo te zien gaan :P Stond 'ie nog steed op 090's?

Succes met het herstel, je hebt er in ieder geval spectaculaire foto's aan overgehouden :P

Jammer he, ik had het ook niet gewenst. ;(
Hij staat nog steeds op 090's ja, waar ik trouwens erg tevreden over ben.
Of moet ik daar nu een beetje over gaan twijfelen.

Op donderdag 02 september 2004 08:10 schreef Yzf1kr het volgende:
Ik zette zoveel druk op mijn knie dat het gewicht van het achterwiel afkwam en begon te glijden.

Zou wel eens is heel goed mogelijk kunnen zijn. Zat ik namelijk ook aan te denken.

Schade Pics.

Is een beetje donker dus de meeste schade zie je niet echt goed.
full
 
Naar voor je dude! Succes met het herstel e.d. Gelukkig heb je zelf niets maarrrrrrr:

Een 10 voor sportief gedrag! :}
 
[/url]
Kewl :}

Wel jammer dat het zo'n dure foto's zijn geworden '(

Kan je wel zeggen, dat wordt dus een bij baantje nemen.
Maar ja het risico zit in een klein bochtje :9

Als hij weer is hersteld zal ik er toch weer mee door gaan. Maar ik ga denk ik wel race kuipen kopen zijn iets geodkoper.
 
[/url]
Prachtige foto's! :} :}

Wel een beetje jammer van de motor, maar ja, je moet er wat voor over hebben hè ;)

Het doet wel een beetje pijn wat ik er voor over moet hebben. :X

Maar volgens mij til ik hier gewoon mijn voorwiel van de grond.
En zo ja, hoe heb ik dat in vredis naam nou gedaan. :?

full
 
Maar volgens mij til ik hier gewoon mijn voorwiel van de grond.
En zo ja, hoe heb ik dat in vredis naam nou gedaan. :?

(Afbeelding)

Je achterwiel was op de foto al weg (je valt dus). Je kantelt de motor hier over je been van het wegdek. Ik weet zeker dat nog later je voorwiel iets later nog meer van de grond is.

Succes met het herstel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan