En ja hoor ook ik ben gevallen

Ik en blij dat je niet all risk verzekerd bent.
Beetje oefenen op knee down en dan onderuit gaan, tja eigen schuld.

Maar ik ben blij dat je het niet vergoed krijgt door mijn (en anderen) betaalde premie.

Foto's zijn wel leuk voor later trouwens
 
Ik en blij dat je niet all risk verzekerd bent.
Beetje oefenen op knee down en dan onderuit gaan, tja eigen schuld.

Maar ik ben blij dat je het niet vergoed krijgt door mijn (en anderen) betaalde premie.

Foto's zijn wel leuk voor later trouwens

Beetje kort door de bocht vind je niet!? :Z
 
Kut man! Succes met het oplappen van de schade! Ik ben zelf dit jaar ook op m'n plaat geschoven maar had helaas veel meer schade. Snap het soms niet. Ik ging vrij langzaam, en anderen die een KD maakten hebben weinig schade. Misschien omdat je dan enkel glijdt, en bij langzamere snelheid knappen er onderdelen :?

Anyway, schade, hoe dan ook, is altijd :(

Succes met het oplappen!

Ik en blij dat je niet all risk verzekerd bent.
Beetje oefenen op knee down en dan onderuit gaan, tja eigen schuld.

Maar ik ben blij dat je het niet vergoed krijgt door mijn (en anderen) betaalde premie.

Foto's zijn wel leuk voor later trouwens

Voor mensen als jij is de chopper uitgevonden. Veel plezier ermee! *D
 
Kut man! Succes met het oplappen van de schade! Ik ben zelf dit jaar ook op m'n plaat geschoven maar had helaas veel meer schade. Snap het soms niet. Ik ging vrij langzaam, en anderen die een KD maakten hebben weinig schade. Misschien omdat je dan enkel glijdt, en bij langzamere snelheid knappen er onderdelen :?

mwah ik heb ook relatief weinig schade aan de fiets als je ziet dat ik een caravan heb geramd en erna op mijn bek ben gegaan op de snelweg zondag....
 
[/url]
Ik en blij dat je niet all risk verzekerd bent.
Beetje oefenen op knee down en dan onderuit gaan, tja eigen schuld.

Maar ik ben blij dat je het niet vergoed krijgt door mijn (en anderen) betaalde premie.

Foto's zijn wel leuk voor later trouwens

Ik heb toch al gezegd dat het mijn eigen schuld is |(
Maar wees maar niet bang hoor het zal je niks kosten. Ik vindt dit mijn NoClaim niet waard. Die bewaar ik liever voor later ;)
 
Weet je ook al waardoor het komt.. Een vriend van mij heeft precies het zelfde gehad.

We gingen met 3 man rijden. 40 km gereden stapt een vriend van mij af om foto's te maken, wij nog met warme banden verder bochtjes maken.

Hij had zijn motor stil gezet. En toen hij zelf wou gaan rijden en ik foto's van hem maken waren ze banden afgekoeld. Hij had daar niet aan gedacht. En toen had ik hem precies zoals je vader de foto gemaakt. :)

Ik heb toch al gezegd dat het mijn eigen schuld is |(
Maar wees maar niet bang hoor het zal je niks kosten. Ik vindt dit mijn NoClaim niet waard. Die bewaar ik liever voor later ;)
 
De oorzaak is denk ik:

1. Te vroeg op het gas.
2. Te veel op mijn knie geleund, waardoor de druk op je achter band minder word.
3. misschien iets te schuin.

Mijn banden waaren in ieder geval zeker niet koud, want ik was voor de crash al 20 keer door die bocht geweest en had nog niet stil gestaan of zo.
 
De oorzaak is denk ik:

1. Te vroeg op het gas.
2. Te veel op mijn knie geleund, waardoor de druk op je achter band minder word.
3. misschien iets te schuin.

Mijn banden waaren in ieder geval zeker niet koud, want ik was voor de crash al 20 keer door die bocht geweest en had nog niet stil gestaan of zo.
1. Ik denk dat dat niet echt van toepassing is op een RS125.
2. Ik denk dat dat de oorzaak ik geweest
3. Zolang de voetsteun het asfalt niet raakt zit je zowieso niet op de grens (schijnt ;) ).
 
Das ff balen ja, je neemt het wel sportief op! (zoals het hoort imho) ;-)

Het is geen scherpe foto, maar goed dat je in ieder geval je bocht door blijft kijken! (Ook al lig je al zo goed als onderuit! :} ;)

Succes met opknappen!
 
he klote voor je man,

maar ik kan die bocht ook,

heb daar het knee downen geleerd.

maar hoe kan je daar nu vallen man ???

je kan daar heel hard doorheen en juist ook langzaam en met uitwijk mogelijkheden het gras in.

maar toch succes met het verwerken van je val.
 
maar hoe kan je daar nu vallen man ???

Als ik dat wist dan was het waarschijnlijk niet gebeurt.

Het gevaar zit in een klein bochtje he, maar ik ben nog eens terug gegaan en heb die bocht weer een tig keer genomen. En nu ging het allemaal wel goed en zonder fouten, dus begon toch wel een beetje te denken van: hoe heb je dit in gods naam nou voor elkaar gekregen :? . Maar dat weet ik dus niet.

Op zondag 05 september 2004 08:39 schreef aprilia2000 het volgende:
2. Ik denk dat dat de oorzaak ik geweest

Lijkt mij ook het meest logische
 
wss omdat je vader er met camera stond dat je ff nog iets extremer ging.

ikzelf ben al eens overkop gevlogen met een stoppie, wel maar met een 50cc supermotardje, maar euhm het idee telt.

vriend staat te kijken en ik deed constant hoge stoppies als ik alleen was, nu wil ik ff showen, en bij de 2de stoppie bang tegen de grond
 
Terug
Bovenaan Onderaan