En ja, ik hoor er ook bij..

Net de politie gebeld, bellen morgen terug omdat de vrouw niet aanwezig is die me geholpen had.
Daarna uwv gebeld voor ziekmelding.
Ziekenhuis gebeld voor afspraak om mn pols recht te zetten.
Wat een gezeur allemaal door die koektrommel....
En foto, nee, ken er zelf nieteens naar kijken :P
 
omg tim :( neeej neeeej bah :( klote man :(

soortgelijk iets gehad op de snelweg maar dan zonder file
heb een groot deel via het waarbotgfonds vergoed gekregen
belangrijk was wel dat ik de getuigenis had van 2 automobilisten en er een politierapport was opgemaakt
succes met de afhandeling

ik heb zoiets gehad met de auto, gelukkig is de man die mij van de weg reed aan de kant gedrukt door een andere auto mobilist, dus die is uiteindelijk mee gebracht door de politie.

enige wat ik weet is: verzekering inlichten (doh) en die t laten uitvechten en idd getuigenverklaringen proberen te regelen, maar ja als er niemand is die stil is gaan staan, dan is er ook niemand die je waarschijnlijk kan helpen :(

maar die knakker die "je hebt aangereden" kan misschien jouw verhaal ondersteunen

omg tim :( succes :(

nu ga je zeker niet mee naar de kartbaan dit weekend -O-

timmmmmmmmmm timmmmmmmm bah -O-

edit: elvie moet eerst lezen dan reageren: vet chill dat mensen zijn gestopt. Kunnen ze iig aan politie vertellen hoe het is gegaan :')
 
Laatst bewerkt:
hej mascotte, kut om te horen man...

kan je als iemand plaats ongeval verlaat geen aangifte doen? het is iig een strafbaar feit:

Artikel 7

*

1.Het is degene die bij een verkeersongeval is betrokken of door wiens gedraging een verkeersongeval is veroorzaakt, verboden de plaats van het ongeval te verlaten indien:


a. bij dat ongeval, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, een ander is gedood dan wel letsel of schade aan een ander is toegebracht;


b. daardoor, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, een ander aan wie bij dat ongeval letsel is toegebracht, in hulpeloze toestand wordt achtergelaten.
*

2.Het eerste lid, aanhef en onderdeel a, is niet van toepassing op degene die op de plaats van het ongeval behoorlijk de gelegenheid heeft geboden tot vaststelling van zijn identiteit en, voor zover hij een motorrijtuig bestuurde, tevens van de identiteit van dat motorrijtuig.


Weet niet hoe je verzekerd bent, maar zo heb je misschien kans bij dat fonds om wat terug te krijgen...

kei handig internet, iig ook jij succes met herstellen!
Groeten uit de ziekenboeg .. (heb donderdag mijn cbr 600f sportje totall loss gereden, ik mocht gelukkig nog blijven met slechts een gebroken schouder en n berg kneuzingen -O-
 
Dat soort leedvermaak krijg je mij even pissig mee weet je, als je die zooi wil hebben ga je maar opinternet zoeken en niet aan mij vragen terwijl ik hier verrot ga door de pijn sufkut...

En ik ga idd zo de verzekering bellen, hopelijk kunnen ze mij helpen.
Heb net een stapel pijnstillers gehaald.
Straks langs het ziekenhuis enzo.

@Ijsje, denk niet dat het erin zit, fietsen doe ik liever niet met 1 hand.
 
Dat soort leedvermaak krijg je mij even pissig mee weet je, als je die zooi wil hebben ga je maar opinternet zoeken en niet aan mij vragen terwijl ik hier verrot ga door de pijn sufkut...

En ik ga idd zo de verzekering bellen, hopelijk kunnen ze mij helpen.
Heb net een stapel pijnstillers gehaald.
Straks langs het ziekenhuis enzo.

@Ijsje, denk niet dat het erin zit, fietsen doe ik liever niet met 1 hand.
.

:$ ik wordt verkeerd begrepen... sorry en mijn excuses.


beterschap -O-
 
Shit zeg!!! -O-
Heel veel sterkte met je pols en de afhandeling!!!
Wat een aso zeg die koekblikhufter....ik zeg opknopen!!!!
 
Hier noemen ze dat Fahrerflucht en dan laten ze het echt wel uit hun hoofd om weg te rijden.
Gevolgen daar zijn: ''wird mit Freiheitsstrafe bis zu drei Jahren oder mit Geldstrafe bestraft.''
In ieder geval succes met het financiële en sterkte met je pols.

Al hoort die eigenlijk onder poging tot doodslag te vallen want in feite is het net zo erg als opzettelijk een voetganger proberen over te rijden.
 
Laatst bewerkt:
Heeeeel veel sterkte man! Dit is toch wel 1 van de meest lullige manieren -O-
Hoop dat het allemaal goed uitpakt en succes met het herstel!

Er zijn een paar mensen gestopt die met de politie gepraat hebben.
Zat gister teveel onder de morfine om aan die dingen te denken.
Zal eens contact zoeken met het waarborgfonds :)
Contact met de pliesie opnemen en om het rapport vragen. Geloof dat je dat nodig hebt voor het waarborgfonds. En natuurlijk aangifte doen :Y

Weet alleen nog dat het een zilverkleurige auto was, een peugot oid en dat er een kerel inzat.
Met mij gaat het wel, doet alleen enorm zeer, en zit te wachten op belletje van ziekenhuis.
Word vandaag of anders morgen aan mn pols geopereerd, ding is goed naar de klote.
Typen is best pittig met links als je rechtshandig bent :P
Misschien van de week bij de sloop kijken hoe mn moto erbij staat.
:/

Shit zeg!!! -O-
Heel veel sterkte met je pols en de afhandeling!!!
Wat een aso zeg die koekblikhufter....ik zeg opknopen!!!!
:^
 
Neeeee Mascotte -O- -O- -O-

Wat een gebeurtenis! Ik hoop dat je het voor elkaar gaat krijgen met het waarborgfonds of die kerel tenminste weer kunt vinden. (Kenteken wellicht door iemand anders opgeschreven?)

Weet alleen nog dat het een zilverkleurige auto was, een peugot oid en dat er een kerel inzat.
Met mij gaat het wel, doet alleen enorm zeer, en zit te wachten op belletje van ziekenhuis.
Word vandaag of anders morgen aan mn pols geopereerd, ding is goed naar de klote.
Typen is best pittig met links als je rechtshandig bent :P
Misschien van de week bij de sloop kijken hoe mn moto erbij staat.


De pols klinkt niet te best, maar dat gaat toch wel hopelijk goed helen na de operatie.


In iedergeval heel veel sterkte gewenst
 
Klote Tim :(

en van harte beterschap

groetjes Hans

ps jammer van die mooie honda :X

Dat was het eerste wat ik brulde "Verdomme, die moto is net helemaal opknapt" :P
Werd ik eerst raar aangekeken door die vrouw en toen zakte ik weg.

@Mystical; Dat klopt, als ik iemand vinden kan met het kenteken van die gast ga ik em idd daarvoor aanklagen.
Morgen wordt ik gebeld door de politie over het rapport en vooral in de hoop dat ook maar 1 persoon het kenteken heeft.
Als iemand dat heeft kleed ik die persoon financieel uit en beuk ik em op zn kaak met mn goede hand.
Momenteel is het vooral de onmacht die mij in zn greep heeft...

Maar thanks allemaal voor de steun, doet me goed :)

Straks mn jas aan en richting ziekenhuis.
 
Dat was het eerste wat ik brulde "Verdomme, die moto is net helemaal opknapt" :P
Werd ik eerst raar aangekeken door die vrouw en toen zakte ik weg.

@Mystical; Dat klopt, als ik iemand vinden kan met het kenteken van die gast ga ik em idd daarvoor aanklagen.
Morgen wordt ik gebeld door de politie over het rapport en vooral in de hoop dat ook maar 1 persoon het kenteken heeft.
Als iemand dat heeft kleed ik die persoon financieel uit en beuk ik em op zn kaak met mn goede hand.
Momenteel is het vooral de onmacht die mij in zn greep heeft...

Maar thanks allemaal voor de steun, doet me goed :)

Straks mn jas aan en richting ziekenhuis.


Als je die gast vind moet je een MF actie opzetten, 1 keer slaan voor 1 euro ofzo, en van de opbrengst kun je dan een nieuwe motor kopen :P

Sterkte met je herstel en met al het andere gedoe eromheen. Ik hoop echt dat iemand het nummerbord van die klootzak gezien heeft.
 
Dat was het eerste wat ik brulde "Verdomme, die moto is net helemaal opknapt" :P
Werd ik eerst raar aangekeken door die vrouw en toen zakte ik weg.

Dat hoor je vaker, gaan ze asfalthappen en het eerste wat ze denken: "f*ck! m'n motor!!!" (en terecht natuurlijk :P )


Maar hier wordt je toch gewoon bloedlink van!?!

Sterkte in ieder geval!
 
Hey Tim,

Klote man -O- , het zit je ook niet mee, eerst je zxr naar de klote en nu dit. Hopen dat je er niks blijvends aan over houdt.

Beterschap :)

Gr Jelle
Hoop het niet, heb wel de hele nacht al nachtmerries dat ik badend in het zweet wakker wordt.
Zal de schrik wel zijn.

Ik had dit ook de nacht nadat ik op de klinkers eindigde met mijn zundapp bovenop mij. Het is belangrijk zo snel mogelijk weer te gaan rijden. Nu ben jij wel niet het type dat snel bang is en het zal even duren met je pols, maar toch.
 
Beterschap...

... en succes met je pols. Balen van je motor...
 
Laatst bewerkt:
Gister een ritje gedaan met mede mf'er Bob naar Amersfoort.
We gingen mede mf'er Charly oppikken.
Daar aangekomen, gezellig zitten kletsen met paps, mams, broer en zijn vriendin.
Hadden plannen een stuk te gaan rijden, maar het weer werkte tegen.
Na een klein stukje rijden weer teruggegaan en nog gezellig gemaakt.
Bob en gingen weer terug naar huis.
Amersfoort nauwlijks uit, file, jippie.
Heel rustig door de file rijden, gevarenlampjes aan. niks aan het handje.
Tot dan tenminste.
Een koekblik voor me kijkt me aan via zn spiegel, moment dat ik naast hem kom drukt hij me weg.
Dus ik stuur naar rechts, vol achterin de hard remmende auto.
Kerel die me drukte gaf gas en verdween....
Mijn moto totalloss, auto had een flinke deuk in de achterkant en ik mijn pols zo raar gebroken dat zelfs de doktoren er misselijk van werden.
Moment van de klap weet ik niks, weet alleen dat ik boem hoorde en dat ik bijkwam op het asfalt.
Ik weet nu alleen niet wat ik nu moet doen met de verzekering aangezien ik van de weg gedrukt ben en die kerel er vandoor is...
Iemand tips ?

Ej mascot.. ik heb precies hetzelfde meegemaakt 14 januari van dit jaar... :/ Getuigen hebben nog wel het kenteken kunnen noteren van de automobilist maar de politie kon er niks meer mee.. :r

Ik was gelukkig all-risk verzekerd..

Hierbij het resultaat .. >>

1fxzsh.jpg


2luov4i.jpg
 
Ej mascot.. ik heb precies hetzelfde meegemaakt 14 januari van dit jaar... :/ Getuigen hebben nog wel het kenteken kunnen noteren van de automobilist maar de politie kon er niks meer mee.. :r

Ik was gelukkig all-risk verzekerd..

Hierbij het resultaat .. >>

[afbeelding]

[afbeelding]


Hoezo kan de politie er niks mee? Getuigen zijn er + kenteken? Hoezo doen ze er niks aan? Dit is gewoon een misdrijf waar strafrechtelijke vervolging bij past. Doorrijden van plaats delict/ongeval is verboden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan