En ja, ik hoor er ook bij..

Dat soort leedvermaak krijg je mij even pissig mee weet je, als je die zooi wil hebben ga je maar opinternet zoeken en niet aan mij vragen terwijl ik hier verrot ga door de pijn sufkut...

En ik ga idd zo de verzekering bellen, hopelijk kunnen ze mij helpen.
Heb net een stapel pijnstillers gehaald.
Straks langs het ziekenhuis enzo.

@Ijsje, denk niet dat het erin zit, fietsen doe ik liever niet met 1 hand.
lievieeeeeeee dan komen we je toch halen!!

straks heb je weer geen maffe foto's voor bij de verzameling!! ;(
 
Even een korte update;
Hele middag in het ziekenhuis gezeten, wachten, praten, wachten, foto's, wachten en ga zo maar door.
Binnen 10 dagen word ik geopereerd aan de pols, komen meerdere plaatjes in.
M'n pols is dus verbrijzeld, hier even de foto die net gemaakt is;


Zoals je ziet is het niet echt een mooie pols meer :P


En wat rijden betreft, eerst maar weer helemaal kunnen functioneren en sparen voor een andere motor.
Zal wel even duren vor ik weer lekker relaxed zal rijden,
maar deze jongen krijg je er niet snel onder :)
 
Even een korte update;
Hele middag in het ziekenhuis gezeten, wachten, praten, wachten, foto's, wachten en ga zo maar door.
Binnen 10 dagen word ik geopereerd aan de pols, komen meerdere plaatjes in.
M'n pols is dus verbrijzeld, hier even de foto die net gemaakt is;
[~[url="http://img406.imageshack.us/img406/7043/copyofsl381119.jpg"]afbeelding~][/URL]

Zoals je ziet is het niet echt een mooie pols meer :P


En wat rijden betreft, eerst maar weer helemaal kunnen functioneren en sparen voor een andere motor.
Zal wel even duren vor ik weer lekker relaxed zal rijden,
maar deze jongen krijg je er niet snel onder :)

Tof om te horen dat je er zo positief onder blijft :) , ondanks die lelijke foto hierboven

Sterkte
 
Komt door de morfine, ben half stoned hier *O*

Die troep neem ik niet meer in, space helemaal.
 
Even een korte update;
Hele middag in het ziekenhuis gezeten, wachten, praten, wachten, foto's, wachten en ga zo maar door.
Binnen 10 dagen word ik geopereerd aan de pols, komen meerdere plaatjes in.
M'n pols is dus verbrijzeld, hier even de foto die net gemaakt is;
[~[url="http://img406.imageshack.us/img406/7043/copyofsl381119.jpg"]afbeelding~][/URL]

Zoals je ziet is het niet echt een mooie pols meer :P


En wat rijden betreft, eerst maar weer helemaal kunnen functioneren en sparen voor een andere motor.
Zal wel even duren vor ik weer lekker relaxed zal rijden,
maar deze jongen krijg je er niet snel onder :)

-O- Gewoon doormidden gespleten. -O-

Mooi dat je binnenkort geopereerd kan worden. iig heel veel sterkte. :)
 
Ik ga van de week eens zien of ik Hart van Nl kan bereiken om zo de dader te vinden.
 
Verschrikkelijk zeg Tim,wat je overkomen is door die k*t aso. :N
Ik wens je igg heel veel sterkte met herstel van je pols en ook met verwerken van dit nare ervaring.

Ik kan ook zo bloedlink van worden van dat soort mensen die denken dat wij superhelden op de motor die onkwetsbaar zijn. :(

Juist wij zijn veel kwetsbaarder en helaas ook de mikpunt van hun jaloezie. |(

Ga dan motorrijlessen nemen joh dan hebben ze geen reden om jaloers te zijn!!

Mij proberen ze ook van de weg te drukken maar heb gelukkig lichte smalle motor die desnoods via de andere kant omheen rijd. ;)

Ik zit nou ook te bedenken aan een handschoen met life hamer omheen gebonden en als zo'n gek me af probeer te drukken een klein tikkie op hun raam en zitten ze lekker fris in hun koekblik hun zonde te overdenken. })

Maar helaas geen realistische gedachte...want krijg ik natuurlijk weer gedonder mee...laat maar... -O-
 
Hey mascotte. Wat een verhaal. Iemand moedwillig van de weg rijden met zwaar letsel tot gevolg is, denk ik, gewoon poging tot doodslag. :(

Dat heeft iemand ooit ook eens bij mij geprobeerd en hij heeft er 4 maanden voor gezeten. Ik ben zonder aanleiding het ziekenhuis in geschopt door een psychiatrisch patient, die zijn medicijnen niet in had genomen. Ik zat een keer met vrienden in een park op het gras in het zonnetje te ouwehoeren en er komt een vent aan van achter die opeens vol tegen mijn kaak trapt. Klap tegen je kaak = knock out/bewusteloos en terwijl ik daar lag besefte hij opeens wat ie gedaan had en heeft hij een ambu gebeld en zichzelf ook aangeven op het politieburo.

Ik las iets dat er getuigen waren die gewacht hebben op de politie. Ik hoop voor je dat iemand zijn kenteken heeft gezien, dan kan ie zich waarschijnlijk gaan verantwoorden voor de rechter. Verder succes met het herstel en de afwikkeling van de schade. Ik hoop voor je dat het allemaal snel goedkomt. Als je weer kan rijden maar nog geen nieuwe brommer hebt, dan moet je me maar een seintje geven en dan kom ik wel even een keer in het weekend jouw kant op. :]
 
Laatst bewerkt:
@Mascotte

Balen zeg, beetje jammer van zo'n kansloze automobilist......mag hopen dat ze hem te pakken krijgen!!!

Beterschap en een voorspoedige herstel / revalidatie
 
Thanks nogmaals allemaal :)
Zal eens zien hoe het revalideren gaat, mezelf kennende gaat het hard wanneer de operatie geweest is.
Vind het tof van je Korenwolf, maar ik ga pas rijden wanneer ik weer een eigen bike heb :)

En Marsje, dat idee van zo'n hamer had ik ook ja :P
 
Godver klote man het zit je niet mee Tim!
Wat een gore tyfus hond moet dat geweest zijn!

Wanneer wordt je nou geopereerd precies of dat weet je nog niet?

Foto spreekt voor zich.. heel veel beterschap vriend!
 
Klote man!
Veel succes met herstel en afhandeling van de schade, ik hoop dat je de schade op iets of iemand kunt verhalen.
 
Damn, dat is inderdaad geen mooie pols meer.

Hoop echt dat ze de eikel te pakken krijgen, of in ieder geval dat je een kenteken kan achterhalen. :N

Succes man. Je moet even opschieten voor de volgende tourrit. ;)
 
Gister een ritje gedaan met mede mf'er Bob naar Amersfoort.
We gingen mede mf'er Charly oppikken.
Daar aangekomen, gezellig zitten kletsen met paps, mams, broer en zijn vriendin.
Hadden plannen een stuk te gaan rijden, maar het weer werkte tegen.
Na een klein stukje rijden weer teruggegaan en nog gezellig gemaakt.
Bob en gingen weer terug naar huis.
Amersfoort nauwlijks uit, file, jippie.
Heel rustig door de file rijden, gevarenlampjes aan. niks aan het handje.
Tot dan tenminste.
Een koekblik voor me kijkt me aan via zn spiegel, moment dat ik naast hem kom drukt hij me weg.
Dus ik stuur naar rechts, vol achterin de hard remmende auto.
Kerel die me drukte gaf gas en verdween....
Mijn moto totalloss, auto had een flinke deuk in de achterkant en ik mijn pols zo raar gebroken dat zelfs de doktoren er misselijk van werden.
Moment van de klap weet ik niks, weet alleen dat ik boem hoorde en dat ik bijkwam op het asfalt.
Ik weet nu alleen niet wat ik nu moet doen met de verzekering aangezien ik van de weg gedrukt ben en die kerel er vandoor is...
Iemand tips ?


Jemig, dit is wel serieuze pech. Ben benieuwd of je die vent nog kan achterhalen. Sterkte ermee!
 
Even een korte update;
Hele middag in het ziekenhuis gezeten, wachten, praten, wachten, foto's, wachten en ga zo maar door.
Binnen 10 dagen word ik geopereerd aan de pols, komen meerdere plaatjes in.
M'n pols is dus verbrijzeld, hier even de foto die net gemaakt is;
[~[url="http://img406.imageshack.us/img406/7043/copyofsl381119.jpg"]afbeelding~][/URL]

Zoals je ziet is het niet echt een mooie pols meer :P


En wat rijden betreft, eerst maar weer helemaal kunnen functioneren en sparen voor een andere motor.
Zal wel even duren vor ik weer lekker relaxed zal rijden,
maar deze jongen krijg je er niet snel onder :)

Aaiii da's een nare... -O- Succes met het herstel.
Ik heb 11 juli op zandvoort ook 1 van de 2 botten in m'n pols door de midden gebroken, enigszins vergelijkbaar met jouw breuk, al is die van jou wat minder "netjes" doormidden gebroken als dat die van mij dat was.

Ik was na 6 weken netjes uit het gips, maar het herstel daarna duurt heel lang. Ik heb nu nog iedere dag pijn aan m'n pols en ben beperkt in wat ik kan ermee. Ik kan je alleen adviseren om vooral je rust ook na die 6 weken te pakken en niet te snel weer te veel gaan doen ermee.

De manier waarop het gebeurd is, is vrij schofterig. :/ Helaas zie je het steeds vaker. Maar materiele schade is te vervangen, hoe kut het ook is. Succes. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ugh Tim, en dat nog wel vanaf hier.. Ik zal je nog een keer uitnodigen, volgende keer wordt weer gewoon Utrecht dus!

Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte! -O-
 
damn !! dat is echt erg... geen woorden voor dat iemand dat moedwillig doet... tering :( :/

dus me ouwe Cbr'fje is total?.. we hebbe heel wat meegemaakt samen :P

Maar heel veel succes met je herstel, afhandeling en zoektocht naar de dader!!
 
hej! ik wil ook een foto van mn gebroke schouder :P

is een stuk bot ag en gedraaid :P krijg volgende week een schroef...
mja mascotte, moet je nog lang sparen voor een nieuwe bike? ik voor mn pak + fiets zeker nog n half jaar :( (voor eenzelfde cbr 600f sport dan) of misschien iets anders leuks
 
Terug
Bovenaan Onderaan