En ja, ik hoor er ook bij..

Mascotte

MF veteraan
13 jun 2009
2.084
0
Haarlem
Facebook
Gister een ritje gedaan met mede mf'er Bob naar Amersfoort.
We gingen mede mf'er Charly oppikken.
Daar aangekomen, gezellig zitten kletsen met paps, mams, broer en zijn vriendin.
Hadden plannen een stuk te gaan rijden, maar het weer werkte tegen.
Na een klein stukje rijden weer teruggegaan en nog gezellig gemaakt.
Bob en gingen weer terug naar huis.
Amersfoort nauwlijks uit, file, jippie.
Heel rustig door de file rijden, gevarenlampjes aan. niks aan het handje.
Tot dan tenminste.
Een koekblik voor me kijkt me aan via zn spiegel, moment dat ik naast hem kom drukt hij me weg.
Dus ik stuur naar rechts, vol achterin de hard remmende auto.
Kerel die me drukte gaf gas en verdween....
Mijn moto totalloss, auto had een flinke deuk in de achterkant en ik mijn pols zo raar gebroken dat zelfs de doktoren er misselijk van werden.
Moment van de klap weet ik niks, weet alleen dat ik boem hoorde en dat ik bijkwam op het asfalt.
Ik weet nu alleen niet wat ik nu moet doen met de verzekering aangezien ik van de weg gedrukt ben en die kerel er vandoor is...
Iemand tips ?
 
soortgelijk iets gehad op de snelweg maar dan zonder file
heb een groot deel via het waarbotgfonds vergoed gekregen
belangrijk was wel dat ik de getuigenis had van 2 automobilisten en er een politierapport was opgemaakt
succes met de afhandeling
 
-O- zo! Beterschap en succes met het verder afhandelen.
Hoppelijk krijg je toch nog geld voor je motorfiets en etc.
 
Probeer getuigenverklaringen te krijgen, anders wordt het heel lastig. Sterkte met het herstel.
 
Er zijn een paar mensen gestopt die met de politie gepraat hebben.
Zat gister teveel onder de morfine om aan die dingen te denken.
Zal eens contact zoeken met het waarborgfonds :)
 
idd de waarborgfonds kunnen je vast wel helpen ja en verders beterschap.
over een tijdje kijk je terug naar dit moment en kun je een mooi spannend verhaal vertellen.

maar ja eerst ff flink genezen gelukkig is het niet zo slecht afgelopen had erger gekunt :/ .
hoop dat die gozer die je van de baan gedrukt heeft zelf een muur inrijd |(
 
Flink balen man! Gebeurde dit nou 's nachts als ik het goed begrijp? Als het rondom Utrecht was begrijp ik het wel, wat een drukte daar altijd :X
 
Damn Tim, dat is schrikken zeg! :o

Hoop dat je via het waarborgfonds het één en ander kan regelen. Zoals hierboven al gezegd werd, zorg dat je getuigen hebt...

Maar belangrijker: hoe is het nu met jou!? En met je pols... Klinkt niet best... :N
 
Wow Tim, wat een verhaal.
Succes met het herstellen. :)
 
Laatst bewerkt:
Gatverdamme. Beterschap (en sterkte met de afhandeling).
 
Sterkte ermee.
Probeer op een of andere manier nog meer getuigen te vinden. Staan er flitspalen verderop? Misschien is die kerel zo hard weggereden dat ie verderop geflitst is. Heb je meer gegevens zoals merk en type etc?
 
Weet alleen nog dat het een zilverkleurige auto was, een peugot oid en dat er een kerel inzat.
Met mij gaat het wel, doet alleen enorm zeer, en zit te wachten op belletje van ziekenhuis.
Word vandaag of anders morgen aan mn pols geopereerd, ding is goed naar de klote.
Typen is best pittig met links als je rechtshandig bent :P
Misschien van de week bij de sloop kijken hoe mn moto erbij staat.
 
Oftewel: als je een zilverkleurige peugot ziet, mannelijke bestuurder en een enorme honda-deuk achterop: je mag m verbouwen _O- (ik zou niet graag alle MF-ers als vijand willen :$)

Kut dude, echt mega kut!
 
Het liefste zou je dingen met zo een gek doen }) ........... maar daar krijg je heeeeel lang TBS voor als je dat doet :( . Zo een doorgezakte chagrijn die het ander niet kan gunnen om motor te rijden. Misselijkmakend :r

Sterkte met je herstel en ook veel sterkte met het verzekeringsverhaal ;)
 
Gister een ritje gedaan met mede mf'er Bob naar Amersfoort.
We gingen mede mf'er Charly oppikken.
Daar aangekomen, gezellig zitten kletsen met paps, mams, broer en zijn vriendin.
Hadden plannen een stuk te gaan rijden, maar het weer werkte tegen.
Na een klein stukje rijden weer teruggegaan en nog gezellig gemaakt.
Bob en gingen weer terug naar huis.
Amersfoort nauwlijks uit, file, jippie.
Heel rustig door de file rijden, gevarenlampjes aan. niks aan het handje.
Tot dan tenminste.
Een koekblik voor me kijkt me aan via zn spiegel, moment dat ik naast hem kom drukt hij me weg.
Dus ik stuur naar rechts, vol achterin de hard remmende auto.
Kerel die me drukte gaf gas en verdween....
Mijn moto totalloss, auto had een flinke deuk in de achterkant en ik mijn pols zo raar gebroken dat zelfs de doktoren er misselijk van werden.
Moment van de klap weet ik niks, weet alleen dat ik boem hoorde en dat ik bijkwam op het asfalt.
Ik weet nu alleen niet wat ik nu moet doen met de verzekering aangezien ik van de weg gedrukt ben en die kerel er vandoor is...
Iemand tips ?



-O- dude... this sucks...

Neem kontakt op met de politie ivm getuigenverslagen... dan weet je in ieder geval of je met succes waarborgfonds kan aanspreken.

Helaas lees je het de laatste tijd wel veel.... elke dag zijn er wel krantenberichten van motorrijders die betrokken zijn bij ongelukken.
Veel automobilisten koekblikkers letten niet op of nog erger... gunnen je je plek niet.
in de zomer snap ik het soms... irritatie door te warm weer en file + een hoger posergehalte ;)
Alleen jammer dat ze niet snappen dat je er iemand hartstikke dood mee rijd... -O-






maarre.... heb je wel een foto O-) doet het altijd goed op verjaardagen 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan