en ja, weer een banden vraag

matt4

Die hard MF'er
27 jan 2004
329
1
mainvault
hallo,

Ik ben op zoek naar banden voor m'n kawa zx-6r 2001.

ik zou banden willen met heel goede grip, maar die langer dan 6000m meegaan...

begrijpen jullie wat ik zeg... :+

dus in de aard van een pilot power of dergelijke, maar die langer meegaan.

hoeveel doen jullie trouwens meet een set pilot sport of pirelli SC?

mvg
 
mmmm...banden die langer mee gaan dan 6000 meter. Dat zal niet zo moeilijk zijn :+
 
mijn diablo achter was wel op na 3500 km..... de nieuwe wordt op pilot powers afgeleverd, ben benieuwd hoe die zich houden... daarnaast sla ik de nodige SC in voor circuitgebruik, maar ga ze ook gewoon op straat gebruiken...
 
mijn diablo achter was wel op na 3500 km..... de nieuwe wordt op pilot powers afgeleverd, ben benieuwd hoe die zich houden... daarnaast sla ik de nodige SC in voor circuitgebruik, maar ga ze ook gewoon op straat gebruiken...
Kan natuurlijk zijn dat een ZX10R iets meer van de achterband eist dan een ZX6R... ;)
 
tja wat is lang he ik heb op mijn gsx750f een bt045 en die was ook weg na 6500 km(indicatienokjes) op
mijn gsx-r600 dragon gts(mtr24) ben ik na 6000 op het einde en het rubber was op
op sommige stukken van de achterband
en dan heb ik het wel over een tourband en over een sporttourband
ik hoop met de bt020 er iets meer uit te halen.
nou rijd ik uitsluitend voor de lol en dus het liefst veel bochtjes en dan weer gas erop remmen en weer gas erop.
en als je op deze manier rijd houden je banden het niet lang.
nou zie ik mijzelf als echte snelheids duivel maar toch gaan mijn banden niet lang mee en ik snap dan ook niet dat mensen met een set diablo`s(sport) meer km maken dan dat ik doe met dragon gts (sport/tourband)
ik heb nu bt020 en hoop dat ze langer meegaan dan de vorige

dit is niet echt een advies waar je wat aan hebt maar bereid je vast maar voor dat het mischien niet gaat lukken met jou rijstijl.
 
Je rijstijl een beetje aan passen scheelt al een paar duizend km..... ik heb zelf een gsxr-600 '97 met conti-force max eronder.... redelijk alternatief. Doen het goed in de regen,.. en paar dagen geleden nog mooie knee-downs mee gemaakt..(wel droog maar wel +/- 5 graden) maar als de zomer weer komt gaan er wel Bridstoontjes eronder! en dan........... :]

Altijd dat gezeik met die banden..........
 
Je rijstijl een beetje aan passen scheelt al een paar duizend km
:^
dat je opzoek gaat naar een band waar je wat meer km uitkan halen snap ik
maar als je lekker rond rijd ga je toch niet minder hard optrekken en minder hard rijden om banden te besparen
je rijd op de snelweg toch ook geen 90 rijden om benzine te besparen
 
Laatst bewerkt:
ik heb vandaag ook me achterbandje (michelin pilot sport) vervangen, ik heb daar toch 9800 km mee uitgehouden. gebruik heel me band, geen schaamranden aan de zijkant *D en rij wel aardig door, inhoeverre dat kan met een 25kw zx6r.
dat scheelt wel een heel hoop met optrekken enzo.
k heb er nu BT014's onderliggen

grtz hengel
 
hallo,

Ik ben op zoek naar banden voor m'n kawa zx-6r 2001.

ik zou banden willen met heel goede grip, maar die langer dan 6000m meegaan...

begrijpen jullie wat ik zeg... :+

dus in de aard van een pilot power of dergelijke, maar die langer meegaan.

hoeveel doen jullie trouwens meet een set pilot sport of pirelli SC?

mvg

Pilot sport 2500km
 
Denk dat Diablo's idd tegenwoordig de beste grip/duurzaamheid verhouding hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan