En mijn motor...

en eentje met konijn (is gek op pekelrestjes)
merel+konijn.jpg
Ik wil ook een pekelvretend konijn!

PS.Is dat niet een beetje zwaar voor je konijntje: zo'n CBR op z'n hoofd :+
 
Laatst bewerkt:
Mijn vriendin wil graag een frans hangoor (lees: megakonijn) en ik geloof dat ik nu eindelijk een goed argument heb gezien waarom zo'n beest er zou mogen komen. ;)
 
Mijn vriendin wil graag een frans hangoor (lees: megakonijn) en ik geloof dat ik nu eindelijk een goed argument heb gezien waarom zo'n beest er zou mogen komen. ;)

Je vriendin is zeker bij de Intratuin in Lochem geweest.. Daar zit loopt ook zo'n konijn rond (niet te koop btw.)
 
Mijn vriendin wil graag een frans hangoor (lees: megakonijn) en ik geloof dat ik nu eindelijk een goed argument heb gezien waarom zo'n beest er zou mogen komen. ;)

Zo'n vlaamse hangoor in je onderkuip verlaagt je zwaartepunt behoorlijk.

Doen zou ik zeggen.
 
Prachtig allemaal, ik lig altijd in een deuk als ik weer eens een fototje post van mijn konijn bij mijn motor!

En inderdaad, seizoenebuurt.
 
Ik moet zeggen, zo'n BB ziet er toch wel strak uit (en tweedehands te krijgen tenminste!). Weet iemand er één te staan in de buurt van Utrecht? Kan ik toch even kijken of ik een proefritje wil maken (als hij lekker zit tenminste).

Mag er btw één zonder konijn zijn.
 
Ik moet zeggen, zo'n BB ziet er toch wel strak uit (en tweedehands te krijgen tenminste!). Weet iemand er één te staan in de buurt van Utrecht? Kan ik toch even kijken of ik een proefritje wil maken (als hij lekker zit tenminste).

Mag er btw één zonder konijn zijn.

Het is dus niet in Utrecht, sterker nog: Het is niet eens in de buurt, maar in Rijssen staan er vijf bij Motor Oost.
 
Terug
Bovenaan Onderaan