En nog een keer ..

Wat moet ik doen.

  • Moto verkopen en auto kopen.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Blijven volharden en met de moto blijven rijden.

    Stemmen: 9 27,3%
  • Moto verkopen en fiets met trappers kopen.

    Stemmen: 2 6,1%
  • Moto houde en met oude trapfiets rije.

    Stemmen: 10 30,3%
  • Ga te voet, je zal zelfs dan nog vallen.

    Stemmen: 12 36,4%

  • Totaal aantal stemmers
    33

botje

MF veteraan
8 jun 2002
2.344
0
auto perte total
moto gevallen (weinig schade) + technische probs

en nu

vervangmoto gevallen

Ik denk dat ik met een fiets (ja zo eentje met trappers) ga beginnen rijden.
 
Laatst bewerkt:
Hij gaat lekker he? Tijd voor een offroadje.. weinig schade bij een valpartij. Dat hebben we Poohbeer toen ook aangeraden ;)
 
Klote man! ;(

Kijk eens wat vaker naar het weerbericht?

Vanochtend niets gehoord over kans op ijzel, want dan pak ik een andere (iets veiligere) weg.

En niet rijden, hoe moet ik dan op me werk komen :?

Maar echt ik denk er deftig aan om me moto te verkopen, ware het niet dat ik zo graag rij met de moto.
 
En ik mis ook een optie voor \"afspraak met de dokter maken voor kuurtje voor vallende ziekte\"......... :P
 
Maar echt ik denk er deftig aan om me moto te verkopen, ware het niet dat ik zo graag rij met de moto.

Niet doen!! Dat vergeef je jezelf nooit als het weer beter wordt. Dan kun je er beter voor weinig een offroadje voor in de winter bij zien te regelen lijkt mij.
 
Wonen jullie allemaal in het oosten van het land?
Hier in de omgeving van Amsterdam heb ik niets gezien of gehoord over ijzel of gladheid. (nog niet)
 
leuke van de zaak was dat toen ik de moto juist recht getrokken had de strooiwagen langskwam, echt dat was ongelooflijk cynisch, kon die kerels wel kielhalen

op de radio hadden ze niets gezegd toen ik luisterde, in het nieuws van een uur later wel omdat er tegen die tijd waarschijnlijk al x-aantal ongevallen gebeurd waren

al bij al terug een klote dag, ik denk dat ik de vallende ziekte heb
 
Klote :(

Vervangmotoren zijn meestal niet all-risk... ik hoop voor je dat deze dat wel is...

Maar voor de rest... doorrijden natuurlijk! Het mooie weer komt vast wel weer, en dan ga je spijt krijgen...
 
leuke van de zaak was dat toen ik de moto juist recht getrokken had de strooiwagen langskwam, echt dat was ongelooflijk cynisch, kon die kerels wel kielhalen

op de radio hadden ze niets gezegd toen ik luisterde, in het nieuws van een uur later wel omdat er tegen die tijd waarschijnlijk al x-aantal ongevallen gebeurd waren

al bij al terug een klote dag, ik denk dat ik de vallende ziekte heb
Welk uur vertrok je? Om 8 uur in de verkeersinfo hoorde ik dat er kans op ijzel was aan de kanten van Brugge.

Maar je hebt nu tenminste zelf niets zo te horen. Dus gewoon blijven rijden tot je niets meer hebt waar je nog mee kan rijden.

En wat die fiets betreft: al eens gedacht dat je dan zeker zijwieltjes moet monteren }) .
 
Ai, je doet je ondertitel geen eer aan. \ '(
Misschien is dit iets voor je? :P

botsauto.gif
 
k*t man :(

3 keer op rij... daar ga je idd van twijfelen waar je mee bezig, maar laat het ff bezinken, doe het misschien wat rustigaan en tegen de zomer terug gaan met die banaan ;)

m\'n vriendin heeft ong. hetzelfde voorgehad, auto tegen betonnen paal \'geparkeerd\', geslipt in de bocht bij regenweer over wat slijk gelukkig zonder letsels, 2 weken later onderuitgeremd (ook met regen) met de motor door een zak die met z\'n wagen stil ging staan waar \'t niet mocht :(

niets aan te doen.. gewoon rustig terug rijden, alsje je laat doen is er kans dat je idd de rest van je leven niet meer durft te gaan rijden

success igg!
 
Dat gaat lekker met je \ '(
Maar hoe zit het nu met de schade aan de leenmotor, wie gaat dat betalen?
 
Wat een tegenslag allemaal maar kop-op, het zal wel keren . En hier lagen de wegen vanmorgen ook niet zo schitterend. Vannacht nog geluisterd naar het weerbericht en niets gehoord over ijzel.
Maar ik zou toch niet verkopen. Blijven :]
 
Dat gaat lekker met je \ '(
Maar hoe zit het nu met de schade aan de leenmotor, wie gaat dat betalen?

Hopelijk op de familiale verzekering, en anders ikke ;(

Vanmiddag op het nieuws, onaangekondigde ijzel veroorzaakt tientallen ongevallen met blikschade.

Ben vanmorgen om 6.30u vertrokken en toen was er nog niets op de radio over ijzel :(

Had op de weg al een auto in het decor zien ligen, toen wist ik dat het op sommige plaatsen glad lag, ben toen zo\'n 30à40 km/u gaan rijden tot ergernis van de auto\'s achter mij, en toch nog gevallen ;( , ik heb geluk gehad dat er geen auto van de andere kant kwam want ik ben op het andere rijvak als glijdend tot stilstand gekomen (met mijn buik plat over de grond => kleren hebben geen schrammetje).
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk op de familiale verzekering, en anders ikke ;(

Vanmiddag op het nieuws, onaangekondigde ijzel veroorzaakt tientallen ongevallen met blikschade.

Ben vanmorgen om 6.30u vertrokken en toen was er nog niets op de radio over ijzel :(

Had op de weg al een auto in het decor zien ligen, toen wist ik dat het op sommige plaatsen glad lag, ben toen zo\'n 30à40 km/u gaan rijden tot ergernis van de auto\'s achter mij, en toch nog gevallen ;( , ik heb geluk gehad dat er geen auto van de andere kant kwam want ik ben op het andere rijvak als glijdend tot stilstand gekomen (met mijn buik plat over de grond => kleren hebben geen schrammetje).

Om 7 uur vertrokken, geen ijzel, maar de ramen van wagens waren al aan het aanvriezen.
En nee niet stoppen met rijden, maar dorgaaan, shit happens :9 , natuurlijk klote voor je, maar niet opgeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan