En nu ben ik zielig: Swelgje

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Nou, wie daar in de buurt regelt ff fruitmand?

Ik heb goed excuus, woon te ver weg. Wil wel bijdrage leveren maar ga hem niet brengen. ;)
 
Heb je al met je andere hand geprobeerd te forrummen? Gaat prima, went vanzelf :) Of je moet natuurlijk ook aan die zijde rsi hebben :?
In iedergeval sterkte ermee.
 
Heb je al met je andere hand geprobeerd te forrummen? Gaat prima, went vanzelf :) Of je moet natuurlijk ook aan die zijde rsi hebben :?
In iedergeval sterkte ermee.

Heb rechts ook last. Nog niet zoveel. dat wil ik zo houden. Niet koppelen is 1 maar geen gas kunnen geven??? Moet ik die hele fiets laten verbouwen. Spiertechnisch wrakje ben ik.

heb jij trouwens in de Bussum gewerkt?
 
Heb rechts ook last. Nog niet zoveel. dat wil ik zo houden. Niet koppelen is 1 maar geen gas kunnen geven??? Moet ik die hele fiets laten verbouwen. Spiertechnisch wrakje ben ik.

heb jij trouwens in de Bussum gewerkt?

Nog ongeveer een kwartiertje en dan mog je niet meer internetten! Want dan is het morgen!
 
Dit was geen gein van mij... Als we het toch hebben over een echte stichting (of was het nou vereniging) met een echte stand op de motorbeurs en een echt feest en een echte circuitdag....

Waarom dan geen echte fruitmand? (of ben ik nu echt soft aan het worden?)
 
Dit was geen gein van mij... Als we het toch hebben over een echte stichting (of was het nou vereniging) met een echte stand op de motorbeurs en een echt feest en een echte circuitdag....

Waarom dan geen echte fruitmand? (of ben ik nu echt soft aan het worden?)

Nu ga ik echt emotioneel worden ;(
 
Oké, mijn tijd is om. Dankzij Ruud kon ik mun tijd volmaken haha. Bedankt heh Ruud.

En ik mocht ook nog even gedag zeggen

dussssss, tot zien mensen. Ik hoop tot snel!!!

(hu, normaal ben ik nooit zo emo })

En BEDANKT voor alle sterktes enzo
 
Oké, mijn tijd is om. Dankzij Ruud kon ik mun tijd volmaken haha. Bedankt heh Ruud.

En ik mocht ook nog even gedag zeggen

dussssss, tot zien mensen. Ik hoop tot snel!!!

(hu, normaal ben ik nooit zo emo })

En BEDANKT voor alle sterktes enzo

Doei ;(
 
Sterkte en ik hoop tot lezens/rijdens.

Misschien nog een optie om de 23e te komen? Kan je iedereen in ieder geval IRL zien, en kletsen mag natuurlijk altijd.
 
hou je haaks,,, en ff bijten!!

leuk is anders , maar kop op, morgen is al de eerste dag van je herstel !!!!
 
'( ;( Heel veel succes en denk eraan; luisteren naar die kerel! (Dat schijnt althans het beste te zijn...)
 
Sterkte, ennuh onthoud er is hier altijd nog een plekje voor je...








RSI is een ramp. ( en ik probeer er mee te leven :P )
 
Nee nooit gewerkt ken ik jou?

Nooit gewerkt OF nooit in Bussum gewerkt 8-)

Maar als je nooit in Bussum heb gewerkt dan ken ik jou iig niet. Jij mij ws ook niet dan.

Maar je weet het niet. Ben via de comp. al meer sentiment tegen gekomen.
 
Hey wat is dat, wel naar meneer Peut luisteren ;)
Hopelijk worden de klachten snel minder

En hier is je fruitmand Annette :P

fruitmand4s.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hey wat is dat, wel naar meneer Peut luisteren ;)
Hopelijk worden de klachten snel minder

En hier is je fruitmand Annette :P

fruitmand4s.jpg

ja sorry, ben erg aan jullie allemaal gehecht weet je...mijn tweede huisje. En het is hard om je huisje te moeten verlaten...!

En dan krijg je een fruitmandje, wel geen echte, maar dat is vergeven haha, en dan wordt ik helemaal emotioneel. ;(

En ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om Madeleine geen antwoord te geven en Gertjan even te bedanken voor het mandje.
 
Lage CB, ik leef met je mee, denk om jezelf he! ;(

Als er een fruitmand wordt geregeld dan betaal ik mee! :)
 
Nog heel even geduld en ik mag weer zelf sturen :] :] :]
Moet rustig opbouwen en mag niet gelijk de snelweg op gaan. B-wegen zijn gelukkig niet echt erg :+

Dus nog ff geduld opbrengen en de wegen worden weer echt onveilig ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan