En nu jij..

Je vind het zeker vooral een leuk filmpje door de soort motor waar hij op rijdt. :P

Hij doet niet eens stunten tussendoor. :+
 
Je vind het zeker vooral een leuk filmpje door de soort motor waar hij op rijdt. :P

Hij doet niet eens stunten tussendoor. :+

Bwa..ik heb een looiig apparaat..is er niet echt mee te vergelijken... (overigens....als ik nu een motor moest kopen, kocht ik waarschijnlijk toch een KTM...)

Kvind het anders toch wel donders knap dat ie zo beheerst en nauwkeurig kan rijden....bij mij is het meestal: verstand op nul en vanzelf wel zien waar ik terechtkom...
 
Doet ie niet slecht :} maar heb ooit een een gekke jap op een 400cc 4 pitter gezien en die wat echt GEK. Daar is deze beste man niks bij.

Zal morgen is zoeken naar de link, voor nu ga ik slapen :P

Hoooiiii :z
 
Doet ie niet slecht :} maar heb ooit een een gekke jap op een 400cc 4 pitter gezien en die wat echt GEK. Daar is deze beste man niks bij.

Zal morgen is zoeken naar de link, voor nu ga ik slapen :P

Hoooiiii :z


Dat filmpje heb ik ook eens gezien :}
 
Doet ie niet slecht :} maar heb ooit een een gekke jap op een 400cc 4 pitter gezien en die wat echt GEK. Daar is deze beste man niks bij.

Zal morgen is zoeken naar de link, voor nu ga ik slapen :P

Hoooiiii :z


Whehehe die doeltrap :P

Link naar dat filmpje wat je bedoelt staat hier ergens op MF en volgens mij ook onder All/Off Road en Supermotard :?
 
Is dat de duitse manier van hoe ze de voertuig beheersing leren ofzo :?

Maar idd, wel een aardig filmpje :)
 
Is dat de duitse manier van hoe ze de voertuig beheersing leren ofzo :?
Mag jij het me eens komen voordoen... ;)

Hard rechtuit kan iedereen, sommige ook hard door bochten...maar behendigheid waar het op de milimeter aankomt is toch net effe wat lastiger denk ik...

Maar verder, was gewoon een geinig filmpie...
 
Ben ff op zoek naar alternatieve locaties, volgens mij staat ie hier ook:

compilers.cs.ucla.edu/~kchang/pictures/biker/gym_l.wmv

Oh wacheffe deze is veel sneller:

www.motorosok.hu/modules/gallery/albums/motorvide%F3k/gym_l.wmv

Juist ja...echt GEK :}

Echt niet normaal hoe vlug alles gaat, en hoe de fuck kan je ooit die route onthouden
bonk.gif
 
Is wel leuk en aardig allemaal, maar die gasten van 't CBR kijken ook wel eens op dit Forum. Dus het kan ze op ideeen brengen voor de nieuwe versie van "bijzondere verichtingen" B|
 
Is wel leuk en aardig allemaal, maar die gasten van 't CBR kijken ook wel eens op dit Forum. Dus het kan ze op ideeen brengen voor de nieuwe versie van "bijzondere verichtingen" B|

Yep, '... en dan rijd u netjes om de pion heen en schopt het balletje in de goal... en...'. Ik zie het al helemaal gebeuren. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan