En nu ook ik gecrashed..

QuietCool_

Rookie
28 mei 2003
12
0
Vanavond omstreeks 21:30 heeft een auto mij vol geschept op een kruising voor een oprit van de A18 bij Doetinchem. :( :( :(

De auto had mij niet gezien en dus ook niet geremd, ik reed op een voorangsweg en was voorgesorteerd om de autobaan op te rijden. Ik zag de auto wel en wilde springen maar heb het klaarblijkelijk niet gedaan. Met de ambulance na het ziekenhuis, motor niet meer gezien want die lag zeker 15meter verderop.

Ik heb het er goed vanaf gebracht want ik leef nog. Helaas zijn wel enkele tenen van mijn voet verbrijzeld en heb daar geen gevoel meer. Morgen moet ik terug na het ziekenhuis en dan hoop ik dat het gevoel terug is anders ben ik F*cked big-time...

En nee, er zijn geen pics ofschoon er nog wel ff een motorrijder bij mij kwam :}
 
SHIT :r Kut voor je ;( Hopen dat alles goed komt met je tenen !
Die koekblikkers, ik krijg er er rare kriebels van :(

Beterschap en dat je maar wel snel op mag stappen !
 
Damn, die crash-topics komen hier te vaak voor :(

Succes met je herstel alsook voor je bike (hoop dat die niet te erg is)! |(
 
Sterkte! Ben blij om te horen dat je er relatief goed vanaf bent gekomen, aangezien het toch een flinke botsing geweest moest zijn.

Elke keer als ik zo'n topic zie denk ik bij mezelf: "Niet op klikken, dat gaat alleen maar tussen je oren zitten". Toch klik ik er elke keer weer op. Het houdt je met beide benen op de grond, zullen we maar denken :?
 
Kut man,

Woon zelf in Doetinchem en werk in Gaanderen en ik ken die weg als geen ander.
Het is iid een verschikkelijk punt daar. Vooral het verkeer uit Zeddam naar Wijnbergen is link.

Elke keer wanneer ik een ambulance hoor schik ik weer, net zoals vannavond,
dus terrecht geschokken. Tis weer mooi kl*te !.

Ik verbaas me wel dat je nu alweer achter de computer zit met een verbrijzelde voet.

in ieder geval zeer veel sterkte met je herstel en dat dit ook voorspoedig zal gaan.

Zo zie je maar weer: Je motor is vervangbaar, maar je leven niet.
 
Kut man,

Woon zelf in Doetinchem en werk in Gaanderen en ik ken die weg als geen ander.
Het is iid een verschikkelijk punt daar. Vooral het verkeer uit Zeddam naar Wijnbergen is link.

Elke keer wanneer ik een ambulance hoor schik ik weer, net zoals vannavond,
dus terrecht geschokken. Tis weer mooi kl*te !.

Ik verbaas me wel dat je nu alweer achter de computer zit met een verbrijzelde voet.

in ieder geval zeer veel sterkte met je herstel en dat dit ook voorspoedig zal gaan.

Zo zie je maar weer: Je motor is vervangbaar, maar je leven niet.

Mijn Voet is niet verbrijzeld, alleen enkele tenen. Ze hadden mij eerst bijna naar huis gestuurd met een snee van 4-5cm in mijn enkel hetgeen na mijn opmerking alsnog is gehecht. Morgen en vrijdag moet ik terug na het ziekenhuis en hoop dan te vernemen dat ik stront mazzel heb gehad en alles goed komt. :}
 
ik hoop iig dat wij elkaar vlug een keer in de buurt kunnen treffen.
wat zou betekenen voor jou dat alles met een sisser is afgelopen.

Ik hoop het voor je.
 
Veel beterschap

Denk dat je beter in België iets voor hebt. Daar sturen ze je niet naar huis, maar helpen je direct. Hopelijk crash ik nooit en zeker niet in Nederland
 
autos bah
zien je nooit rijden
ik rijd met een micron pijp en de groot licht
dikke lu l met de wet
ze horen me tenminte wel
 
KL :( te

Flinke klap geweest...los van het feit dat je niet aangereden had moeten worden toch mazzel gehad. En nu maar hopen dat het goed komt...

Je zal nu wel spierpijn hebben denk ik.
 
Heel veel sterkte met je herstel en de afhandeling van alle ellende..
 
Terug
Bovenaan Onderaan