En nu ook ik gecrashed..

ehhh, wij hebben op dit moment ook zo´n gevalletje lopen.
Mijn (v) echtgenoot is na 4 jaar weer medisch stabiel verklaard.
Gebroken schouder (nog last van, slaat op slot), 4 gebroken ribben, gebroken bovenbeen en een vetembolie in de longen als complicatie. Ze hebben hem toendertijd terug moeten halen aan het eind van de spreekwoordelijke tunnel.
Hij heeft ruim 3 jaar niet kunnen sporten, geestelijk in een dip gezeten, niet op vakantie kunnen gaan e.d.
Het bod was € 8000,00. (Heb je iets om te vergelijken)
Omdat we in een clausule op wilde laten nemen dat we dit niet zien als afkoopsom maar als er nog in de toekomst gevolgen van dit ongeval boven komen we weer aanspraak wilde doen op de verzekering, zijn we hierover nog aan het touwtrekken.
Men wil dat niet opnemen met als reden: Je bent toch genezen dan is dat toch niet nodig.........
Wij vinden dat je dat ook om kan draaien. Hij is toch genezen.......zet het erin, we hebben de clausule dan toch niet nodig, maar zo zien zij het niet :X

Thnx. dat vind ik overigens wel ergghhh laag bod :o Ben benieuwd waar ze bij mij mee aankomen zal wel een fractie van dit bedrag zijn als ik je verhaal zo lees. O-)

p.s. RoyR,heb gelukkig pas 1 motor afgeschreven 8-) Dit is een oud topic maar heb ik naar boven gekicked vanwege de schadeclaims
 
ehhh, wij hebben op dit moment ook zo´n gevalletje lopen.
Mijn (v) echtgenoot is na 4 jaar weer medisch stabiel verklaard.
Gebroken schouder (nog last van, slaat op slot), 4 gebroken ribben, gebroken bovenbeen en een vetembolie in de longen als complicatie. Ze hebben hem toendertijd terug moeten halen aan het eind van de spreekwoordelijke tunnel.
Hij heeft ruim 3 jaar niet kunnen sporten, geestelijk in een dip gezeten, niet op vakantie kunnen gaan e.d.
Het bod was € 8000,00. (Heb je iets om te vergelijken)
Omdat we in een clausule op wilde laten nemen dat we dit niet zien als afkoopsom maar als er nog in de toekomst gevolgen van dit ongeval boven komen we weer aanspraak wilde doen op de verzekering, zijn we hierover nog aan het touwtrekken.
Men wil dat niet opnemen met als reden: Je bent toch genezen dan is dat toch niet nodig.........
Wij vinden dat je dat ook om kan draaien. Hij is toch genezen.......zet het erin, we hebben de clausule dan toch niet nodig, maar zo zien zij het niet :X

Ehh, misschien als mosterd na de maaltijd maar beter laat dan nooit:

22 november 2002 ben ik door een door rood licht rijdende automobilist aangereden. Helaas heeft de bestuurder al slippend en remmend op mij ingestuurd en de bumper in mijn rug geparkeerd. Op zich gaat dat dan nog maar hij had genoeg gang om mij op te duwen en klem te zetten tussen bumper en motor. Ik zal de details besparen maar kan wel zeggen dat alles tussen middenrif en nek kapot was, inclusief ruggewervels en organen. Daarnaast heb ik 5 dagen aan een zijde draadje gebungeld maar zoals met alles was ik te koppig om los te laten. Inmiddels gaat het met mij naar omstandigheden weer erg goed maar ik had dan mijn gezonde gestel, leeftijd en omgeving als fundatie voor mijn herstel. Dit heeft overigens veel moeite gekost maar dat moge duidelijk zijn. De rede dat ik mijn voorgeschiedenis aanhaal is om zo duidelijk te maken dat ik een redelijk idee heb uit welk dal je vandaan moet komen.
Al vanaf dag 1 na het ongeluk is mijn "geval" in behandeling bij een letselschade kantoor, de firma Tijbout te zaandam. Zij werken alleen voor slachtoffers. Dit staat dus geheel los van mijn rechtsbijstand verzekering of ieder andere verzekering die ik heb afgesloten! De kosten hiervoor worden verhaald op de tegenpartij. Het gaat te ver om alles wat zij voor een slachtoffer kunnen betekenen op te schrijven maar mochten jullie meer willen weten dan lees ik dat hier wel. Laat in dat geval een mail adres achter en ik neem contact met jullie op. Mijn ervaringen met deze maatschappij zijn zeer positief en hebben mij (ons) veel leed en ellende bespaard tijdens de revalidatie. Wellicht kun je zelf contactmet hun opnemen maar ik weet niet goed of dat zo werkt.

Succes met het verdere herstel en de afwikkeling van de schade.

Andy.
 
LEZEN!

Maar schade kan flink oplopen. 4% is een droog getal (4% van het getal uit te keren bij algehele invaliditeit) waarbij geen rekening wordt gehouden met extra factoren zoals idd verlies aan levensvreugde e.d. (vakantie gemist bijvoorbeeld... sommige hobbies niet kunnen uitoefenen).

Zou eea goed uitzoeken voordat je er werk van maakt. Succes er mee.
 
Ehh, misschien als mosterd na de maaltijd maar beter laat dan nooit:

22 november 2002 ben ik door een door rood licht rijdende automobilist aangereden. Helaas heeft de bestuurder al slippend en remmend op mij ingestuurd en de bumper in mijn rug geparkeerd. Op zich gaat dat dan nog maar hij had genoeg gang om mij op te duwen en klem te zetten tussen bumper en motor. Ik zal de details besparen maar kan wel zeggen dat alles tussen middenrif en nek kapot was, inclusief ruggewervels en organen. Daarnaast heb ik 5 dagen aan een zijde draadje gebungeld maar zoals met alles was ik te koppig om los te laten. Inmiddels gaat het met mij naar omstandigheden weer erg goed maar ik had dan mijn gezonde gestel, leeftijd en omgeving als fundatie voor mijn herstel. Dit heeft overigens veel moeite gekost maar dat moge duidelijk zijn. De rede dat ik mijn voorgeschiedenis aanhaal is om zo duidelijk te maken dat ik een redelijk idee heb uit welk dal je vandaan moet komen.
Al vanaf dag 1 na het ongeluk is mijn "geval" in behandeling bij een letselschade kantoor, de firma Tijbout te zaandam. Zij werken alleen voor slachtoffers. Dit staat dus geheel los van mijn rechtsbijstand verzekering of ieder andere verzekering die ik heb afgesloten! De kosten hiervoor worden verhaald op de tegenpartij. Het gaat te ver om alles wat zij voor een slachtoffer kunnen betekenen op te schrijven maar mochten jullie meer willen weten dan lees ik dat hier wel. Laat in dat geval een mail adres achter en ik neem contact met jullie op. Mijn ervaringen met deze maatschappij zijn zeer positief en hebben mij (ons) veel leed en ellende bespaard tijdens de revalidatie. Wellicht kun je zelf contactmet hun opnemen maar ik weet niet goed of dat zo werkt.

Succes met het verdere herstel en de afwikkeling van de schade.

Andy.


Erg aardig van je dat je hier op reageert.... We zijn er nog mee bezig dus mosterd na de maaltijd hoeft het niet te zijn. Wij zijn op dit moment alleen nog maar bezig met de rechtsbijstandverzekering....

Ik zal mijn betere helft vragen of hij er verder nog energie in wil steken omdat hij zo moe wordt van dat touwtrekken.
(mail staat trouwens in mijn profiel)
 
Laatst bewerkt:
Ehh, misschien als mosterd na de maaltijd maar beter laat dan nooit:

22 november 2002 ben ik door een door rood licht rijdende automobilist aangereden. Helaas heeft de bestuurder al slippend en remmend op mij ingestuurd en de bumper in mijn rug geparkeerd. Op zich gaat dat dan nog maar hij had genoeg gang om mij op te duwen en klem te zetten tussen bumper en motor. Ik zal de details besparen maar kan wel zeggen dat alles tussen middenrif en nek kapot was, inclusief ruggewervels en organen. Daarnaast heb ik 5 dagen aan een zijde draadje gebungeld maar zoals met alles was ik te koppig om los te laten. Inmiddels gaat het met mij naar omstandigheden weer erg goed maar ik had dan mijn gezonde gestel, leeftijd en omgeving als fundatie voor mijn herstel. Dit heeft overigens veel moeite gekost maar dat moge duidelijk zijn. De rede dat ik mijn voorgeschiedenis aanhaal is om zo duidelijk te maken dat ik een redelijk idee heb uit welk dal je vandaan moet komen.
Al vanaf dag 1 na het ongeluk is mijn "geval" in behandeling bij een letselschade kantoor, de firma Tijbout te zaandam. Zij werken alleen voor slachtoffers. Dit staat dus geheel los van mijn rechtsbijstand verzekering of ieder andere verzekering die ik heb afgesloten! De kosten hiervoor worden verhaald op de tegenpartij. Het gaat te ver om alles wat zij voor een slachtoffer kunnen betekenen op te schrijven maar mochten jullie meer willen weten dan lees ik dat hier wel. Laat in dat geval een mail adres achter en ik neem contact met jullie op. Mijn ervaringen met deze maatschappij zijn zeer positief en hebben mij (ons) veel leed en ellende bespaard tijdens de revalidatie. Wellicht kun je zelf contactmet hun opnemen maar ik weet niet goed of dat zo werkt.

Succes met het verdere herstel en de afwikkeling van de schade.

Andy.

Ofschoon mijn ongeval veel minder ernstig was zou ik toch wel graag eens met jouw advocaat spreken (orienterend gesprek). P.S. Dit is natuurlijk alleen zinvol als ik ook met dezelfde persoon spreek want de kwaliteit van een bedrijf wordt gemaakt door de mensen die er werken.

Als je mij wilt e-mailen :} :}
 
Ofschoon mijn ongeval toch al weer ff (LEES 1 jaar 345 dagen en 19,45 uur) geleden is wilde ik het topic toch ff afmaken :)

Vandaag heb ik besloten het voorstel van de tegenpartij aan te nemen waarbij zij de aansprakelijkheid erkennen, 4% blijvende invaliditeit constateren, mij een bod doen van 5000 euro (smartegeld etc.) waarbij de zaak voor eens en altijd is geschikt.

De actuele status is dat ik regelmatig last heb van mijn teen maar er ook weken zijn dat het erg goed gaat. De veroorzaker van het ongeval heeft na al zijn valse verklaringen/beschuldigingen die gelukkig door de :} politie :} zijn ontkracht nooit meer iets van zich laten horen of zijn excuses aangeboden!

Motorrijden op de openbare weg doe ik vrijwel niet meer (Wel bijna wekelijks op de Norschleife daar gaat tenminste iedereen dezelfde kant op :] ).

AUTO'S ZIJN GEVAARLIJK WEES VOORZICHTIG WANT JIJ ALS MOTORRIJDER BETAALD DE PRIJS OOK VOOR HUN OPZETTELIJKE / PER ONGELUK / ONVOORZICHTIGE / DOMME EN STOMME (=DUS ALTIJD) GEDRAGINGEN!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan