En nu pas kan ik zeggen dat ik een echte motorrijder ben!

M.to.the.Z

MF veteraan
28 mei 2007
9.170
0
Vlaardingen
Kom zojuist uit m'n werk... (ja zo laat ja)
Fietsje wou niet starten, aanlopen, pruttel pruttel, vroem...
Ik is blij! want hij loopt...

Een kleine 50km naar huis toe...
Mistig, koud maar daar ben je op gekleed...

Na 5 km word het zicht wat minder, na 10 nog minder, na 15... etc etc
Een paar kleine glijers bij afremmen op de motor...

Kom je thuis, fiets in de garage, helm af...
En vervolgens zie je dat je visier en de voorkant van je jas onder het ijs zitten! :+

Motorfietsje even nalopen...
Remhendel -> laagje ijs
Spiegels -> laagje ijs
Knippers -> laagje ijs

Dus bij deze kan ik vanaf nu verkondigen dat ik officieel geen mooi weer rijder ben, maar een echte man! :+


*Zucht* ik hou van motor rijden! *zucht*
 
Als echte motorrijder zal je dan zeker bestand zijn tegen de barrage van gezeik die de mooiweerrijders er alvast gaan uitspuwen nu })

Toch proficiat met je ontmaagding! *O*
 
*O* Leve M. to the Z. *O*

Zelf nog niet meegemaakt, aangevroren mist. Maar tijdens de Wieke Tingels rit vorige zondag schommelden de temperaturen toch de hele dag rond het vriespunt. Ben ik nu ook een echte motorrijder? :P
 
Laatst bewerkt:
*O* Leve M. to the Z. *O*

Zelf nog niet meegemaakt, aangevroren mist. Maar tijdens de Wieke Tingels rit vorige zondag schommelden de temperaturen toch de hele dag rond het vriespunt. Ben ik nu ook een echte motorrijder? :P
B| :N
 
Laatst bewerkt:
Als echte motorrijder zal je dan zeker bestand zijn tegen de barrage van gezeik die de mooiweerrijders er alvast gaan uitspuwen nu })

Toch proficiat met je ontmaagding! *O*

Ach als echte motorrijder zal het bij mij hetzelfde binnenkomen als wanneer een scootah boy iets tegen me zegt :P

Zo nu heb ik echt ruzie! ;)

:^

Hoezo nu geen mooiweerrijder? :?

Ik vind het nu ook nog mooi weer en kom ook net thuis, met rijp op handschoenen enz. :] 8-)

True, eigenlijk moeten ze het plus 20 graden rijders noemen... :+
 
Wind? Afwezig
Windstoten? Afwezig
Regen? Afwezig
Hagel? Afwezig
Onweer? Afwezig
Mist? Oke, toch een beetje minder mooi weer.

In mijn ogen dus een mooi weer rijder :X

Sterkte met ontdooien, maar dat is ondertussen wel gelukt mag ik hopen.
 
Overigens vind ik :] rijden in de zomer, met temperaturen van meer dan 30graden C., felle zon, al dan niet je slippers, koei of human leather aan, vliegenwolken enz. ook niet specifiek probleemloos... :+
 
Wind? Afwezig
Windstoten? Afwezig
Regen? Afwezig
Hagel? Afwezig
Onweer? Afwezig
Mist? Oke, toch een beetje minder mooi weer.

In mijn ogen dus een mooi weer rijder :X

Sterkte met ontdooien, maar dat is ondertussen wel gelukt mag ik hopen.

Ik rij liever door de gietende regen dan wanneer het gevroren is.

Windstoten zijn idd geen pretje, zeker niet in combinatie met een vettig wegdek (miezerige regen + veel vuil op de baan).
 
Wind? Afwezig done that
Windstoten? Afwezig done that
Regen? Afwezig done that
Hagel? Afwezig moet idd nog
Onweer? Afwezig alleen in de verte
Mist? Oke, toch een beetje minder mooi weer.

In mijn ogen dus een mooi weer rijder :X

Sterkte met ontdooien, maar dat is ondertussen wel gelukt mag ik hopen.

Het pak is idd al ontdooid :Y :+
 
Laatst bewerkt:
sjonge... :P hou het toch maar bij mooi weer... zie de lol er niet van in....


(enne.... een echte man ben ik heeeeel lang geleden al eens geworden }) )
 
20050612_jaegermeister_intravenoes.jpg
 
ik vind het toch maar allemaal dikke zever=> dat je echte motorrijder bent als je door een storm gereden hebt?? hallo

probeer een mooi tijdje neer te zetten op de nurnburgring ofzo, dan kan je dat wel zeggen.

Iedereen kan wel door weer en wind rijden, maar waarom dat als je lekker warmpjes in je blikje kunt rijden met fijn muziek en lekker kopje koffie en sigaretje.
 
ik vind het toch maar allemaal dikke zever=> dat je echte motorrijder bent als je door een storm gereden hebt?? hallo

probeer een mooi tijdje neer te zetten op de nurnburgring ofzo, dan kan je dat wel zeggen.

Iedereen kan wel door weer en wind rijden, maar waarom dat als je lekker warmpjes in je blikje kunt rijden met fijn muziek en lekker kopje koffie en sigaretje.
Omdat je dan dus motorrijders van hun fiets af rijd omdat je met de radio zit te spelen, koffie over je schoot gooit en rook in je oog krijgt...

Als je dan toch in die stalen kist zit kan je beter bezig zijn met rijden...


Ow en volgens mij heb je ondertussen het sarcasme van de startpost ook gemist...
En de post daaronder, en daaronder...
 
Laatst bewerkt:
Kom zojuist uit m'n werk... (ja zo laat ja)
Fietsje wou niet starten, aanlopen, pruttel pruttel, vroem...
Ik is blij! want hij loopt...

Een kleine 50km naar huis toe...
Mistig, koud maar daar ben je op gekleed...

(knip)

Dus bij deze kan ik vanaf nu verkondigen dat ik officieel geen mooi weer rijder ben, maar een echte man! :+


*Zucht* ik hou van motor rijden! *zucht*

Best leuk hoor dat man zijn... Alleen toen ik net m'n motor naar buiten zette had het van mij best een graad of 10 warmer mogen zijn.
Zometeen maar extra kol om, en lekker :] :W
 
van harte man :}
Ben ook bezig met mijn eerste winter, en ik moet zeggen ben iedere morgen blij dat ik op mijn motor stap, alles is beter dan die lange banaan
 
Deftig van je! (gezien mist + tempratuur rond het vriespunt waag ik het er nu niet op (Lees: 0 ervaring))
Hoop ooit jou voorbeeld te volgen.
 
Ik ken mensen die waren al motorrijder voordat ze hun rijbewijs hadden.... daarintegen ken ik er ook die al jaren alle winters doorrijden... en het nooit zullen worden.
 
Ik ken mensen die waren al motorrijder voordat ze hun rijbewijs hadden.... daarintegen ken ik er ook die al jaren alle winters doorrijden... en het nooit zullen worden.
dan komt bij mij de vraag naar boven: wat maakt iemand voor jou een echte motorrijder?
(iets zegt me dat dit een discussie gaat worden :P )
 
dan komt bij mij de vraag naar boven: wat maakt iemand voor jou een echte motorrijder?
(iets zegt me dat dit een discussie gaat worden :P )

Als de sneeuw meters dik ligt, regen met de bakken uit de lucht, windstoten waar zelfs nen dikke eik zijn tenen van gaan krullen, 40° buiten en nog een hoop hagel erbij (niet allemaal tegelijk natuurlijk :) )

Als je dan nog steeds fluitend op uw stalen ros stapt, dan benader je toch al sterk de defenitie :+
 
Tja,

Vanmorgen reed ik over de A16. Druk, veel verkeer. lichte motsneeuw, de koekblikjes reden langzaam over slechts drie van de vier banen.
Onderweg moest ik denken aan de kreet "bikkel". Is het stoer of stom met dit weer tussen 40 tons vrachtwagens te rijden. Blij dat ik glijrij...


Stoer en stom scheelt slechts twee letters. Geluk en ongeluk schelen ook maar twee letters. De klap van een glijpartij kan zelfs maar een leven schelen.

MAAR HET IS WEL MIJN LEVEN !!!


Toen ik de motor de schuur uit rolde, was de straat droog. Een klein beetje mist, niet echt dramatisch. En, deze drama-king (queen klinkt zo nichterig) stopt dus vrolijk op zijn brommertje om de dagelijkse tocht naar Rotjeknor te maken. Toen ik de A16 opreed, verdween de vrolijkheid. Moeten kiezen tussen het rechterspoor en het linkerspoor met 40 ton Scania direct achter je aan, is geen fijne keuze.


Ik ben onderweg nog een andere bikkel tegengekomen. Een bikkel met een Pan of BMW.

Bij deze wil ik de andere dwaasbikkel groeten. Ik hoop dat jij net als ik het geluk hebt gehad veilig aan te komen........


Terug misschien toch maar met die grote gele mietjescontainer (de trein)....
 
Toen ik de motor de schuur uit rolde, was de straat droog. Een klein beetje mist, niet echt dramatisch. En, deze drama-king (queen klinkt zo nichterig) stopt dus vrolijk op zijn brommertje om de dagelijkse tocht naar Rotjeknor te maken. Toen ik de A16 opreed, verdween de vrolijkheid. Moeten kiezen tussen het rechterspoor en het linkerspoor met 40 ton Scania direct achter je aan, is geen fijne keuze.
Tussen stapt en stopt zit maar 1 letter verschil :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan