En nu word ik MF-er

29 apr 2008
51
0
Sneek
Had mezelf voorgenomen pas lid te worden van dit forum als het rijbewijs een feit zou zijn en sinds afgelopen vrijdag heb ik het pasje in mijn bezit *D. Vorige week maandag AVD gedaan en geslaagd, dinsdag naar gemeentehuis. 29 april (vandaag dus) kon ik het rijbewijs ophalen, maar een telefoontje afgelopen vrijdag was de moeite waard, want het lag al klaar. Tip voor iedereen die zijn rijbewijs aanvraagt: platbellen die gemeentehuizen, want het hoeft dus niet zo lang te duren, en nee, ik had er ook geen spoedje van gemaakt. Maar ik kon afgelopen weekend dus wel lekker rijden en heb dat ook zeker gedaan :]

En nu dus hier nog even lid worden. Ik ben Marco, kom uit Dronrijp, Friesland en mijn nicknaam is niet zomaar gekozen; het is de naam van de band waar ik alweer 5 jaar mee door friesland tour, maar dan voluit geschreven. Ga het touren met de band nu combineren met het touren (en meer...) op de motor. Heb al een motor gekocht, lekker beginnertje, een thundercat uit 2000.

Weet niet of ik een grote berichten-poster word, maar in elk geval heeft dit forum me al een schat aan informatie opgeleverd :}
 
:W Marco :)
full
Gefeliciteerd met je A tje *O*
Als je ook een icoon wilt of resizen, ff hier vragen 8-)

full
 
Deze week meer op de :] gezeten, dan achter de pc (uiteraard!) en dan is het leuk nu jullie reacties te lezen, thanx!
@ bouwvakkertje: onze gitarist is vooral een uriah heep fan, hij heeft de naam dan ook bedacht, maar ik hou er ook wel van. dat je dat meteen herkent, een kenner :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan