En nu..??

Kamps

MF'er
22 okt 2002
85
0
Groesbeek
Ik ben afgelopen zondag met mijn motor onderuit gegaan. Eer-gister heeft mijn garage hem op gehaald en gister is de schade expert erbij geweest. Ik belde gister mijn garage dus op om te vragen wat er uit was gekomen. Nu is die dus zeer waarschijnlijk totallos.

Mijn motor was nog niet zo oud. juni vorig jaar en nu krijg ik als het goed is de nieuw waarde terug.

Ik wil nu wel een andere motor, maar niet weer een bandit 600s. Ik denk dat ik voor een wat oudere naked ga, maar wat is er zo voor 3000 euro, want dat wil ik er aan uit geven te krijgen? Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen en wat is een beetje aardige leeftijd voor een tweede handse motor.
 
Nee 7000 pleuro plus nog een helm zeg 300-400 euro. Maar ik heb nog een lening open staan die ik eerst kwijt wil, dus vandaar.
 
Ik zal een vertellen hoe ik op mijn bek ben gegaan.

't was afgelopen zondag dus lekker weer, dus lekker touren...
Ik had 60km gereden en mijn tank begon leeg te raken. (had nog niet getanked van te voren). Dus ik gaan tanken en ik dacht laat ik eens naar een vriend van me rijden. en dat kan dan via een mooie bochtige weg. (voor de bekende rond groesbeek "de boeresteeg") De weg zag er mooi schoon uit, maar waarschijnlijk lag er toch een dun laagje zand op de weg wat je moeilijk ziet. Ik kwam iets te hard uit een bocht en de volgende bocht naaderde ik dus te snel. "t nadeel van de bocht waar het fout ging is, dat dit een blinde bocht is. Ik ging dus voor mijn gevoel te hard en kon niet meer remmen. Er gaat in de bocht ook een zandpad rechtdoor. dus ik dacht toen, dan maar dat zand pad op vliegen en daar uit rijden.

En toen ging het fout. Ik zag een boomstronk die nog uit de grond stak. en door een paniek reactie bleef ik daar op gefocused, van niet daar tegen aan rijden. Ik ben toen dus van mijn motor gevallen en mijn motor lag tegen de boomstronk aan.

Fietsets hebben me toen geholpen om mijn motor overeind te helpen. Mijn stuur zat vast tegen de kuip die helemaal scheef stond. en ze was op de kant van de uitlaat gevallen.

Later heeft een aardige man mij geholpen met een paarde trailer, om mijn motor naar huis te brengen, wat achteraf niet had gehoeven, maar ja dat wist ik toen niet.

Hier drie plaatjes:
motor1.jpg


motor2.jpg


motor3.jpg


Bijlage: motor1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat is ;( Ben je er zelf goed vanaf gekomen? In ieder geval heel veel succes met het verzekeringswerk...
 
Ik heb zelf alleen nog een beetje last van mijn schouder, verder niets. Dus dat zit wel goed. Ben ook niet op het asfalt gevallen dus dat scheelt ook weer, want alleen mijn helm had krassen. Mijn pak is nog heel.
 
Ik heb nog een TDM uit 1994 te koop voor 3000 euro. Heeft wel een tron op de teller staan, maar daar is de prijs ook naar. Loopt als een treintje.


MP
 
Terug
Bovenaan Onderaan