En ook ik de lul, rijbewijs kwijt :(

Ik, en volgens mij ook Schenk, hebben niets gezegd over het te hard rijden. Ik beklaag mij alleen om dat kinderachtige en onvolwassen gedrag om dan in een post op motor-forum te komen uithuilen. En dan ook nog de vermoorde onschuld zelve spelen.

Welkom op het forum trouwens! Heb je je rijbewijs al?

Jazeker, al 12 jaar om precies te zijn. En dat ook nog eens zonder schade/ongelukken.
En idd, met mijn A ben ik nog bezig. :W

Over onschuld ben ik het met je eens, mensen moet niet doen alsof ze niks verkeerd doen als ze veel te hard inhalen, maar ik meen me te herinneren dat de TS ook info vraagt over nu te handelen.
Ik kan me ook indenken dat de TS impulsief gepost heeft omdat het natuurlijk niet dagelijks gebeurd dat je je rbw kwijtraakt. Magoed, ik blijf erbij dat achteraf lullen zo verschrikkelijk makkelijk is (vooral door derden). Beetje een hekel aan.
 
Jazeker, al 12 jaar om precies te zijn. En dat ook nog eens zonder schade/ongelukken.
En idd, met mijn A ben ik nog bezig. :W

Succes met het behalen van je A. En wees er zuinig op als je 'm hebt;)

Over onschuld ben ik het met je eens, mensen moet niet doen alsof ze niks verkeerd doen als ze veel te hard inhalen, maar ik meen me te herinneren dat de TS ook info vraagt over nu te handelen.

Klopt. Met 3 seconden zoeken, TS is bij lange na niet de enige, kan hij super veel info vinden. Misschien nog wel uitgebreider dan tot nu toe in dit topic.

Ik kan me ook indenken dat de TS impulsief gepost heeft omdat het natuurlijk niet dagelijks gebeurd dat je je rbw kwijtraakt.

Dat zal best.
 
Hey geleliciteerd man.

Moet even zeggen dat ik blij ben nu pas dit topic te lezen. pfffffff wat een gezeur.
Dacht echt dat motor forum voor gezellige mensen was.

Wat betreft de wet. Ik heb er geen inspraak op gehad dus .....
regels :r je leeft maar een keer
 
Verdorie, waar is mijn Popcorn smiley.. bier staat klaar. Komop, eff doorgaan in dit topic. Lijkt net zo'n nutteloze talkshow van Jerry Springer.
 
Verdorie, waar is mijn Popcorn smiley.. bier staat klaar. Komop, eff doorgaan in dit topic. Lijkt net zo'n nutteloze talkshow van Jerry Springer.

Eeeeuh, een fuif hier?

full
 
Trieste topics dit. Waar zijn die echte mensen gebleven die liever hun tong afbijten dan zich zo te laten kennen op een motorforum met het zoveelste huiltopic onder het mom van een verzoek om advies?

Triest? Vind ze geweldig. Kan er iedere keer weer om lachen. Gelukkig heb ik een bureau stoel met leuningen anders was ik eraf gepleurd.

Nee, van mij mogen de toekomstige rijbewijs verliezende huilebalken gewoon door blijven posten. Kom maar op met die topics. Heb ik weer wat te lachen. :+ _O- *O* :] 8-)

~[edit] @ TS gefeli dat je je roze papier/pas terug hebt en iets rustiger aan doen hè. ;)


[me="203MPH"]vind de topics wel leuk maar moeten er niet te veel worden.[/me]
 
Laatst bewerkt:
Jaah, kinderen horen in een kooi in de tuin..met een bak water. net als de hond.... :Y
Yep, maar liefst niet met de hond in dezelfde kooi.

Als de kinderen in een kooi zitten, is de kans bijna nihil dat ze ooit overhoop gereden worden.
(Er is ooit een topic geweest over kinderen die boetes uitdeelden aan mensen die wat sneller reden dan plaatselijk aangeduid.
Die politiek correcte klojo's hadden beter die kinderen laten aanrijden door een voertuig wat WEL slechts 30KM/uur reed)
 
Wat een gezeik allemaal. :( Lopen al die trieste zeikers een beetje jezus uit te hangen. Ten eerste volgens mij is het forum er voor dat je al je motor verhalen kwijt kan :X , En er zijn honderduizend onderwerpen die veel minder intressant zijn. Maar het mooie is dat als je het niet boeiend vind je ze niet hoeft te bekijken :? Dus daarom snap ik niet dat steeds weer de zelfde mensen hie op lopen te zeiken. Vind je het niet boeiend blijf dan lekker weg. Ik vind het wel boeiend en ben altijd benieuwd naar de afloop. Als je op een racertje rijd doe je dat toch G.V.D niet om netjes 50 te gaan rijden. Ga dan lekker op een tomos rijden. Als je je gas al aan tikt rij je al te hard. Dat is juist het mooie. Flammen met dat ding :] Verder als zonder kenteken plaat rijd of deze zo plaatst dat hij niet leesbaar is dan krijg je de zelfde boete als een auto met en trekhaak voor zijn plaat. En als je er vandoor gaat schijnt er ook nog niet zo veel aan de hand te zijn want je bent een verdachte van een stafbaar feit en in nederland ben je niet verplicht om als verdachte mee te werken aan je eigen aanhouding. En verder nooit een verklaring afleggen. Dit is niet verplicht en kan aleen tegen je gebruikt worden. Tevens als een bon niet corect is ingevuld dient deze volgens mij geseponeerd te worden. Dus hier zou ik als ik jou was nog ff wat info over zoeken. suc6 verder.
Als het zover komt dat ik hem kwijt ben ga ik ook zeker zo'n triest toppic openen aleen al om die moraal ridders te jennen. mzl
 
Komt er weer een met dat kudkind aanzetten...
Stop aub met lessen, je bent niet geschikt...

Ik reageer alleen op het gebrek aan sociaal gedrag. Regels zijn blijkbaar onzin, en iedereen rijdt zo goed dat ze nooit een ongeluk maken. Dat zie je ook aan het aantal overlijdensberichten van motorrijders als de eerste zonnestralen weer door de wolken prikken...

Overigens heb ik mijn rijbewijs al gehaald. En rij ik zeker ook regelmatig te hard met mijn motor en auto. Maar wel met het besef dat ik de regels overtreed, en dus een risico vorm voor mijzelf en een ander.

Regels zijn er gewoon om iedereen te beschermen. Of vinden jullie dat je rustig met 300km/h door een woonwijk mag raggen? *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan